Petr Havlíček - jídelníček na 60 dní

12. květen 2012 | Jídelníčky | Jste to, co jíte | Havlíček | komentáře: 175
jidelnicek

Výživový poradce Ing. Petr Havlíček, kterého znáte z pořadu Jste to, co jíte, vytváří jídelníčky na míru přesně podle potřeb daného jedince. Následně však každý musí tvořit vlastní jídelníčky tak, aby byly vyvážené a strava pravidelná.

Právě vyšla nová kniha Superjídelníček od Petra Havlíčka a Petry Lamschové. Koupit si ji můžete tady jen za 280 Kč.

Není to dieta, ale životní styl

Správná strava neznamená dietu, kdy budete hladovět nebo dietu, kterou budete držet půl roku, ale jedná se o zdravý životní styl. Měli byste se naučit jíst pravidelně, omezit nevhodné potraviny, dostatečně pít a sportovat. Určitě znáte všechna různá doporučení pro stravování (pravidelná strava, přiměřené porce, alespoň 2 litry neslazených tekutin za den, omezit sladké, tučné a smažené pokrmy, jíst dostatek zeleniny, nehladovět,…). Zní to jednoduše a také to jednoduché je! Stačí se snažit a přestat se vymlouvat.

Kupte si knihu Jídlo jako životní styl od Petra Havlíčka za 247 Kč - 1. díl a 2. díl.

Diskuze k článku: "Petr Havlíček - jídelníček na 60 dní" uzavřena.
 

Komentáře k článku (celkem 175):


starší komentáře

Holky, pokud chcete opravdu šunku, tak si jí nemůžete kupovat krájenou v obchodě, protože v supermarketech se to jen šunka jmenuje, nejlepší je koupit balenou, kde si přečtete kolik procent masa obsahuje. V Lidlu mají fakt nejlepší, víte, že jíte maso a ne vodu se strouhankou.
Také děkuji Barty za skvělé recepty, inspirace dost často chybí. A já zkusím něco sladkého místo musli, které doporučuje Havlíček. Nedávno stejně psali, že nic moc, dávají do nich co tam nepatří.
Já mám dneska 18. den a tak jsem si mohla dát co chci, zítra budu celkem dodržovat jídelníček, i když si ho trochu upravuji, k večeři si už nedávám sacharidy a ani nejím druhou večeři, já ani nemám už hlad. Pokud přijdu ze cvičení, tak si jí dám, ale to zase místo večeře, protože před cvičením se nemůžu najíst, už vůbec ne zeleninu. Před spaním se také nemůžu najíst, jdu spát dřív, protože ráno brzy vstávám. Je to těžký život dietáře!
Jak to děláte Vy když jdete v 19. hodin cvičit, pokud chodíte?

lasicka, 11. únor 2013 12:49

No jak kdy. Když jdu na cvičení na půl šesté, tak si dám večeři až potom. Někde jsem i četla, že je dobré do půl hodiny (či nějak tak)po cvičení něco do sebe dostat.Ale stejně, než dojdu domů, dám se do pucu a než si vše uvařím tak to trvá. Ale když jdu cvičit později, tak si dám večeři před cvičením. S tím, že si celý den posunu jídlo tak o hoďku dříve. Minulý týden jsme byla na bosu a hned potom jsme šly s kamarádkami na dvě hodinky do sauny (tudíž do 21:00). Také jsem to řešila a už ani nevím jak to dopadlo. Spíš jsme měla večeři před. Víkend jsem měla strašnou rýmu, takže jsem cvičení zrušila a teď to budu zase muset nějak vymyslet ve středu. A to jedu ráno na celé odpoledne, možná i přes oběd do Olomouce, tak to už vůbec nevím jak vyřeším.

Věra, 11. únor 2013 22:33

Ahoj, já dnes jím co 3-4 hod. začne se mi totiž ozývat žaludek a když někam jdu na delší dobu, vždy mám svaču - ze začátku jen knekebrot a zeleninu odpoledne, dopoledne ovoce, ten jídelníček je inspirativní pro představu, ale některá jídla když jste mimo delší dobu, tak se dají nahradit něčím jednoduchým, jde o to fakt vydržet a jídlo se Vám zautomatizuje, a ta představa, že když porušíte, tak přiberete, tak ta mě děsí, proto dnes nechci přibrat - co mě to stálo peněz změna šatníku, a co jsem věcí vyhodila - katastrofa, tak přece si nebudu kupovat zase větší, no ne???????

Barty, 12. únor 2013 07:20

Ahoj, před cvičením se najíst nemůžu, takže si dám třeba po cvičení aspoň bílý jogurt, ovoce. Dám si třeba větší svačinu odpoledne, abych vydržela. Někde jsem četla, že je dobré celozrnné pečivo před cvičením, tak si dám třeba suché pečivo.
Já celý život dělám zase tu věc, že si koupím menší oblečení, abych měla motivaci do něj zhubnout, a celý život se mi to vždycky na nějakou dobu povedlo, ale nyní mám období, že se mě ty kila drží zuby nehty. Je to věkem a bude asi hůř, a proto chci nyní shodit, abych se cítila zase dobře, ono stejně něco naberu zase v přechodu, tak aby to nebylo moc. Prý to pak trvá dva roky než se dostane ženská zase na svou váhu, říkala mi to zdravotní sestra, ale samozřejmě každá jsme jiná. No, já bohužel takový ten typ, co přibere když se podívá na knedlík - celý život řeším váhu - holka krev a mlíko.

lasicka, 12. únor 2013 07:47

já si dávám rozpustnou kávu během dne, ale stačí mi jedna na celý den. Studený oběd mi nevadí, já tedy ani 5 ks knackebrotu nesním, zelenina také zasytí. Ke svačinám jsem nikdy pečivo nejedla, snažím se nejíst ani přílohu k večeři. S tím cvičením mám také stále problém, viz nahoře. Já večeřím naposledy kolem 19. hodiny, ale já jsem ani nikdy předtím nejedla později, druhou večeři vynechávám, jen po cvičení si dám někdy kus ovoce, bílý jogurt. Chodím poměrně brzy spát, protože ráno vstávám v pět hodin. Někde jsem četla, že ve spánku se také hubne, ale to se mi nikdy nepodaří, protože já spím maximálně 7 hodin, i o víkendech, jsem tak naučená.

lasicka, 12. únor 2013 15:16

Já myslím, že nejde o to, jestli zelenina zasytí nebo ne. Ale o to, aby byly tělo dostávalo ty živiny, které má a netvořilo si zásoby tuku. Tak jak se nám to ze všech stran snaží vysvětlit. Proto já třeba dodržuji jídelníček tak, jak je. Protože ve všech svých pořadech jak Havlíček, tak Cajthamlová i ostatní, kladou důraz na to, doodržovat vše, tak jak je pro jednotlivce předepsané, neubírat si jídloi když nám přijde porce větší.Pak všude můžeme číst, jak si myslíme, že když jíme málo, že je to fajn a přitom je to obráceně. Proto si dávám druhou večeří, navíce je to vždy buď zelenina nebo ovoce, a dávám si přílohy. Plně tomuto jídelníčku, těmto kombinacím důvěřuji. Věřím tomu, že je nastavaný tak, aby tělo dostalo ty správné živiny a ve správném poměru.

Věra, 12. únor 2013 19:22

Přesně tak, souhlasím s Věrkou, od toho ten jídelníček je nastavený, po 2 měsících se trochu může kombinovat, ale dodržet, před i po cvičení jíst lehce jen třeba knekebrot a lehká pomazánka třeba, po cvičení můžete klasickou večeři, jíst by se mělo do 20 hod a já ze začátku abych neměla hlad, tak jsem ještě tak v 10 večet vypila 0,5 dcl kefítu nebo snědla lžíci jogurtu, tělo nesmí mít pocit hladu, jinak si hned ukládá, nejíst je největší chyba a ovoce bych nechala na dopolední hodiny, k Apoleně, já jsem kávu na začátku hubnutí nevynechala a piju stále stejně, jen si ji dnes čerstvě umelu a dělám tu prolisovanou, snad to znáte, hlad ze začátku jsem neměla, ba naopak jsem nedokázala k obědu sníst ještě porci zeleniny, trvalo mi to týden sníst všechno co jsem měla nachystané, pečivo mi nechybělo, protože jídelníček byl pestrý, později k pečivu dojdete, jeden den studený oběd se dá vydžet, u sportu jsem si nikdy porce nepřidávala, já jedla v 6-9-12-15-17-19-a21 lžíce jog.atp.,po malých porcích, dnes jím 6-9-12-15-19, když to nestihnu tak i později, dnes už to neřeším, ale pokud jsem byla nastartovaná, vše jsem přesně dodržovala, to mi věřte, tělo si musí zvyknout

Barty, 13. únor 2013 06:50

máte pravdu, že jídelníček je nastavený, ale schválně jsem si spočítala kolik má jídelníček kJ, znám svůj bazální metabolismus a vím kolik smím přijmout kalorií, abych hubla. Nemám rozhodně hlad, pokud si dám o jeden knackebrot méně nebo si dám méně přílohy. Jídelníček je vzorový, ale pro daného jedince, a proto si ještě počítám kalorie. Některé ovoce je sezónní, něco také nemám ráda, nepořídím si dneska ještě ani nové brambory, které mám zrovna v jídelníčku, musím si lámat hlavu s tím jak to nahradit a co uvařit, což si myslím, že je dobře, protože si budu muset vytvářet jídelníček i další měsíce. Barty mi poslala pro inspiraci zajímavá jídla, tím jí děkuji, některá jídla zní velmi zajímavě. Co musím uznat, že mi vyhovuje od pana Havlíčka dopolední svačina, protože nikdy jsem si netroufla dát jogurt a ovoce, vždy jen ovoce - tato jeho kombinace opravdu zasytí, to mi nikdy nikdo nedoporučil, a na dopoledne jsem pěkně zasycená, potom mě nehoní mlsná - zatím jsem nic sladkého od Barty nepekla, až budu mít po dietě.

lasicka, 13. únor 2013 08:09

Haha lasičko - to není dieta, ale nový a zdravý životní styl, takže po 2 měsících opravdu sladké se může (zdravé) a jen tak lehce (já měla i dřív), já hned ze začátku měla kvalitní čokoládu, čtvereček se může denně, ale já měla tak 3 x týdně, byla mi doporučena (jedla jsem ji po obědě) abych neblbla a večer nezkoumala co dobrého na zub, takže, komu jsem poslala recepty, tak se holky hlaste na meila jak Vám to jde, protože Vám držím všem moc palce - i těm ostatním samozřejmě

Barty, 13. únor 2013 12:36

nyní tento jídelníček beru jako dietu, i s mým počítáním, protože se snažím zhubnout, ale recepty, které poslala Barty, tak to je o zdravým životním stylu, jsou to normální jídla, zdravá a chutná, je tam všechno co mám ráda. Zatím opravdu nehřeším, ani tu kostičku čokolády, ale já jsem spíš na buchty než na čokoládu. Přiznám se, že sladké jsem v lednu řešila ovocem nebo sušeným ovocem, lžičkou medu, ale nyní jsem to tak nějak překonala, bude to samozřejmě jídelníčkem, stále se mluví, že když je správný, není chuť na sladké. Ze začátku jsem tedy měla chuť, od soboty jsem celkem v pohodě, ale ono to na mě zase přijde.

lasicka, 13. únor 2013 13:27

Pro Barty-Dobrý den,dovolila jsem si Vám napsat ze svého emailu o zdravé recepty.Pokud mi je pošlete budu moc ráda,děkuji.

Monika, 14. únor 2013 10:02

ahoj holky, tak jsem včera byla na józe a zítra mě čeká heat. Mám pocit, že jógu nikdy nebudu umět cvičit, začala jsem před půl rokem, přece jen tělo je líné a stárne. Ale musela jsem se na sebe dívat do zrcadla, nevážím se, spíš měřím, mám rozbitou váhu, tak něco jsem zase shodila, cítím se líp. A jak jde hubnutí s jídelníčkem Věrce?

lasicka, 15. únor 2013 08:42

a bude ještě líp, tak výsledky holky doufám, že jsou uspokojivé

Barty, 15. únor 2013 08:50

Zdravím, já mám dnes 17 den jídelníčku. Je mi fajn. Trochu mě honí tak poslední 4 dny maso mlsná, ale odolovávám:-). Dneska jsem si konečně koupila novou baterku do váhy, protože mi nefungovala. A tak hned stoupnu na váhu a 9 kilo dole. Bože takové překvapení, asi jsem byla hodně zavodněná, říkala jsem si. Za tři týdny no to je boží..a tak jsem na tu váhu raději stoupla znovu. A ........23 kilo dole. Jéžiš, co to je?? No a při dalším vážení zase kila dole, dokonce jsem i dnes vážila 56 kilo...to jsem snad nikdy kromě dneška nevážila :-) No nic, tak budu muset počkat až potkám někde nějakou rozumnou váhu.

Zatím tedy nevím váhový úbytek, jestli k nějakému došlo, ale cítím na sobě, že snad trochu jo. Jinak mi hodně v tom vydržet pomáhá cvičení. Protože pokaždé když vidím jak jsem mezi všemi největší a jak mi tam ty špekouny skáčou a nejsem pořádně schopná udělat jeden sed leh, tak to mě opravdu nakopne. Ještě bych chtěla dodat, že heat mi přijde naprosto skvělý. Chodila jsem loni tak v tuto dobu cvičit, vždycky jsem měla s sebou tepovku a pokaždé jsem odcházela pěkně zpocená. Můžu také doporučit. Pro takové bambule jako jsem já to je ideální. Neskáčete tam, takže se nenamáhají klouby, nemusíte se učit kdovíjaké sestavy, prostě supr.

Zítra den 18...odpočinek od redukčního programu..zatím nevím co s tím udělám.

Věra, 15. únor 2013 14:10

tak to je skvělé. Já byla dneska na heatu a mají tam za dvacku takovou váhu, která mi ukáže tuk, vodu a svaly v těle, výsledky jsou OK, takže opravdu se mi tuky přeměňují ve svaly, a svaly jsou těžší než tuk. Na základě toho se raději měřím a cítím, že jsem něco shodila, na kila to není tak vidět.
Jídlo stále dodržuji, alkohol nepiji, doufám, že to velikonoc budu mít tak pět kilo dole, máme oslavu o velikonocích, ale budu se muset trochu držet. Tak držím palce.

lasicka, 16. únor 2013 15:16

dneska jsem se spojila s kamarádkou, ona mi dělala jídeníček, zajímá se o zdravou výživu, ale ona v něm zohlednila i mou krevní skupinu. Poslala jsem jí výsledky z vážení, a promluvila o svých problémech, že váha zase tak dolů nejde. Řekla mi, že rozhodně musím počítat co sním, protože každá jsme jiná. A pokud budu toto všechno dodržovat, tak za měsíc je ideální shodit 2 kg, což mě tedy nepotěšila. K té krevní skupině, mám tu nejhorší, AB a neměla bych skoro vůbec žádné maso, jen králičí, jehněčí a skopové, a proto jsem i někde psala, že jsem v podstatě sacharidový typ. Ne, že bych maso musela tak moc, ale přece jen si ráda dám čínu, nějaký kuřecí nebo krůtí plátek, i králíka občas máme od rodičů, toho mám ráda, ale jíst ho stále? Tak včerejší nadšení trošku opadlo, ale musím pokračovat a důsledněji. Jo, svaly mi opravdu narostly a mám pít o něco víc. Holky je to věda to hubnutí!

lasicka, 17. únor 2013 17:56

Lasičko, třeba vydržet, čím pomaleji to půjde, tím lépe a bude se dodržovat zdravá strava stále, není problém si váhu udržet, to hce čas jako vlastně všechno, nic nejde hned, mě konkrétně ten půlrok tak rychle utekl, protože jsem neměla vůbec, ale vůbec čas myslet na něco jiného než co si uvařím a co sním a nakoupím,(mimo práci samo), stále jsem kuchtila (a kuchtím dodnes) a váha šla dolů sama - diety jsem nedržela dříve - ty to mají horší, to už jsem slyšela, že tělo je poblbnuté, přesto všem držím palce

Barty, 18. únor 2013 13:01

Já jsem si dnes prohlížela co mě čeká do budoucna a už zas přemýšlím, kde seženu sójový jogurt :-) a to tropické ovoce, také žádná sranda. Minule jsem si koupila mango, nakonec jsem z něho potřebovala tak asi jen jednu třetinu a kde nic tu nic. Nikde dále v dohlednu mango žádné. To abych vždy vše jen nakousla a pak odložila. Tak jsem to vyřešila tak, že pak vždy nadruhou večeři jsem měla další kousek toho rozjedeného manga. Nebo každý den jiný chléb, z toho jen kousek a pak další den chléb jiný. Vždy si koupím jeden, např. fitnes chléb - mimochodem moc mi chutná, a používám ten. Jak to řešíte vy? Nebo nějaké další vychytávky?

Věra, 18. únor 2013 14:50

já mám přes ulice zdravou výživu, tam mají spoustu sojových produktů, semínek a i zdravých dobrůtek. Sojové mléko, jogurt nějaký kefír, i ochucený, ale já si ochucené výrobky nekupuji, mám svoje ovoce v mrazáku nebo si koupím čerstvé. Nevím kde nakupuješ, ale v Albertovi mají mango pořád. Já mám ráda chleba zdravý od Popova, je celozrnný, jsou v tom kousky semínek. Ale ten Fitnes chléb je také dobrý, já celý život jím pouze chleba a zdravé pečivo, bílé jsem nikdy nejedla, nechutná mi. Nejhorší je to někde v cizině, tam mají tak hnusný chleba. Také už si někdy připadám jako blázen, stále sháním zdravé jídlo, doma mám svoji hromádku a rodina na mě kouká s vyvalenýma očima. Ale až ty kila spadnou, tak budou koukat ještě víc! Tak nám přeji pevnou vůli.

lasicka, 18. únor 2013 15:35

Já jedu 9 den mam porad hlad a jsem unavena nekde delam asi chybu,nebo je to tím ze vnoci 2 krát stávám k male a ráno do Prace.Poratte mi nekdo

lenca, 18. únor 2013 16:12

Právě já to mám obráceně. Dneska jsem o tom mluvila s kolegyněmi v práci. Od té doby, co držím tento jídelníček, jsem mnohem míň unavená a mám mnohem víc energie. A s tím hladem, vždy když začnu mít hlad, tak přijde doba kdy mám v pořadí nějaké jídlo, takže dobrý.

Věra, 18. únor 2013 17:15

Víte jak by měl vypadat jídelníček pro chlapa co má 105 kg? Jestli třeba přidat 10% navíc? Mám obavy, aby neměl hlad a nevzdal to. Díky za radu

tapy, 18. únor 2013 17:25

Lenco, na každého působí změna stravování jinak, ale v žádném případě by neměl být hlad a neměla byste být unavená, jde o to si uvědomit, kolik jste toho jedla dříve a jak často a co, v každém případě bych to řešila delším spánkem, klidně jděte spát v 9, pokud možno se na noční vstávání prostřídejte a zkuste se víc hýbat, pohyb dodává energii, hlavně vydžte, nevím co máte za práci, jídelníček je určitě postaven v rámci možností pro každého

Barty, 19. únor 2013 18:22

Zdravím,
chtěla jsem se vás zeptat, jaké používáte jogurty (kromě Barty, ta si je samozřejmě dělá doma :-) )? A jaké jogurtové mléko, dneska jsem zjitila, že asi ty jogurty, které používám já nejsou to nejlepší co bych měla. A ty co mi byly doporučné mají 2,3% tuku (jídelníček má 1,5%), prý je to v pořádku. Těžko se mi pod 1,5% shánějí.

Věra, 21. únor 2013 21:11

Ahoj at koukám jak koukám jídelníček na 60 dní nikde nevidím....prohledala jsem celou stránku a nic...:-( poradíte dík

Šárka, 22. únor 2013 19:15

Ahoj,mám pár otázek,začínal tady někdo s Havlíčkem na váze 100 kilo.Co děláte s odřezky,např.tofu nebo šmakoun.Když nemám gril,lze dát do trouby,a nevadí když si musli ovocné nedám do jogurtu ale do mléka.Zachovám ale 150 mk a mléko není plnotučné.Potřebuji velkou podporu,dnes jsem skončila pátý den.Všechny moc zdravím a přeju hodně silné vule a hlavně pohodu.Ahoj Jitka

Jitka, 22. únor 2013 19:42

Pro Šárku: jídelníček je asi tak 5 komentářů nad tím Vaším ke stažení. Komentář od Jaja.

Věra, 22. únor 2013 20:56

Ahoj no já taky skoro 100 kilová dnes začínám ,ale jak vidím tak nejdříve musím vypsat jídelníček a pak nakoupit ,asi to vypadá že celý den člověk nedělá nic jiného než chystá jídlo,ale musím ,tak pro Jitku vydrž to dokážek :)

Irena, 24. únor 2013 07:27

pro holky, také mám pocit, že stále jen myslím co koupit, kolik toho koupit, jestli je to zdravé... abych nesnědla něčeho víc, takže vážím a vážím, a já i počítám kalorie ještě, takže mám pocit jestli jsem vůbec normální? V práci už se mi smějí, mám svoje krabičky, nevezmu si dort ani chlebíček, máme tam dost často oslavy, ale nechci zatím nic porušovat, i když já jsem už daleko oproti Vám. Cítím se dobře, hubnu, ale měřím se, nestoupejte ze začátku na váhu, je lepší měřit. Centimetry jdou dolů a půjdou i Vám. Hodně štěstí!

lasicka, 24. únor 2013 13:12

Ahoj moc děkuji za podporu,mám před sebou dlouhou cestu.Ta váha mě láká stále se ale vážit nebudu,zkusím jednou za 14 dní.Jen ty mé chutě na sladké jsem totiž milovník sladkostí,ještě že ovoce je sladké a občas je i musli tyčinka nebo musli sušenky.Hlavně zustat v pohodě a neblbnout z toho,papa

Jitka, 24. únor 2013 19:51

Já mám dnes vital den, den 26. Celý den jím jen zeleninu a ovoce. Ale vůbec nemám hlad. Na váhu mám dole tak kolem 2 kil, ale na cm asi taky něco. Jinak fakt to chce vydržet. Takové to počáteční šílení přejde. Už vím, kde co koupit a tak. V mrážáku mám jeden plnej šuplík malých stogramových pytlíčků s kuřecím, krůtím, hovězí, králík. Je to srandovní. Chce si to dobře časově zorganizovat. Ještě bych chtěla tak jak Lasička se naučit počítat, ať si to můžu sestavovat sama.

Věra, 24. únor 2013 20:02

Ahojte, s tím sháněním potravin pro přípravu jídelníčku máte pravdu a opravdu to tak je, kdy člověk nemyslí na nic jiného, než co má kde koupit, mě se to zautomatizovalo po 3 - 4 měsících - proto vydržte, taky jsem si myslela, že nejsem schopna to zvládnout, ale podařilo se, jogurty mi byby doporučeny ne light, ale do 3% tučnosti a já je dřív kupovala v Lidlu od firmy Pilos, jsou tam do 3% a mají jen 3 ingradience, čím více vypsaného na jogurtu co obsahuje, tím je to nekvalitní jogurt, šmakouna můžete přidat do jakéhokoliv jídla, je to jen umělý bílek, tofu můžete oprančit na pánvičce a taky ke kterémukoliv jídlu přidat, mlíko a mysli taky není špatné, ovšem nevím, zda tak zasytí jak jogurt a zda za chvíli nebude hlad, jak píše Lasicka - je třeba první 3 měsíce opravdu vydržet a nehřešit - je to důležité pro tělo a jeho přeorganizaci k jinému metabolismu, i po té době je třeba stále dodržovat zdravou netučnou stravu - je však možné i občas zhřešit, základem správného hubnutí je i spousta pohybu, jen jídelníčkem hubnout podle svých představ nebudete, tuky se potřebují přeměnit na svaly a tím pomáhá pohyb a bílkoviny, ze začátku to jde rychle - první odchází z těla voda a pak až teprve tuky, které by se měly měnit ve svaly - ovšem bez pohybu ne!!!! Přeji všem úspěch - je to totiž pocit k nezaplacení, mějte se

Barty, 25. únor 2013 08:30

Počítání kalorií je někdy otrava, ale když si jídlo zvážíte, zadáte hodnoty např. Kalorické tabulky - můžete si tam založit svůj jídelníček a každé jídlo si zapsat a hned vidíte kolik má kalorií, kolik bílkovin, sacharidů a tuků za den sníte, zadáte i pohybovou aktivitu. A ten pohyb je důležitý, já už pravidelně cvičím 3x týdně a je to znát, chodím také jednou za 14 dní na pěší túry. Dnes jsem naštvaná, v sobotu na výletě jsem si namohla vazy v koleni, upadla jsem a špatně pootočila nohou, a tak mám na chvíli s cvičením utrum! A to jsem si dávala pozor! Dneska jsem byla dávat krev a praskla mi žíla, a tak nejen, že mám bolavou nohu, ale pěkně nateklou i ruku, pěkně to bolí. Holky, dny blbec! Ale hubnu, a to je důležité, mám zase dvě kilečka dola, kalhoty v pase plandají, hurá!

lasicka, 25. únor 2013 16:49

Ahoj holky,krásně se to čte a jak vidím tak to i jde.Já ale musím být naprosto v pohodě.Mám 11letou postiženou nechodící holčičku a ozývají se dost záda a bolesti nohou,je to samozřejmě tou vahou ale i velkou zátěží.Chodit cvičit nemohu,nemám na večer hlídání,ale fakt toho dost nachodím,a chci zkusit i plavat,občas se přinutím si doma zacvičit ale......prostě zatím u mě vede ta chuze a ted o víkendu sem měla posilku zdarma,jak jsme se brodily s vozíkem ve sněhu.Držte mi palečky,díky za velkou podporu v hubnutí,papa

Jitka, 25. únor 2013 20:31

Ahoj Jitko, chození je přirozený pohyb a v dnešní době toho moc nenachodíme, proto chodíme do fitness a tělocvičny, ale nejlepší je dělat dlouhé procházky každý den. Jeden příklad: moje známá hodně zhubla, zdědila totiž psa a totálně mu propadla, chodí s ním ráno a večer, aspoň hodinu do lesa, a protože mám psa, tak vím, že to není zrovna pomalá chůze. Bohužel můj pes je již starý a slepý, ale ven chodíme, to on si nedá ujít. Chodit denně aspoň na dvě hodiny ven s vozíčkem, to je celkem dost velká dřina, účinější než cvičení. A také jsi venku s dcerou, a bude jaro a sluníčko ... nějaké cvičení neřeš! Papa

lasicka, 25. únor 2013 20:49

Děkuji za tip Kalorické tabulky, hned jsem si stáhla aplikaci i do svého mobilu. Takže hned vidím příjem výdej. Jen se s tím naučit pracovat. A to zadávání mých třímístných proporcí. Fuj to vypadalo škaredě.

Věra, 25. únor 2013 23:48

Ahoj děvčata,
dnes mám 16 den jídelníčku a mám dole 4 kg a to mi je 59 let. Pohybu teď moc nemám, neboť se již přes týden potýkám s chřipkou. Hlad nepociťuji, ale chuť na sladké ano. Z předepsaných surovin si dělám různá jídla, mám ráda polévky, takže si to dám vše uvařit, včera jsem si udělala maso s kedlubnou, též to bylo výborné. Chce to trochu fantazie. Diety držím celý život, ale ten styl stravování se mi líbí, nemám hlad.Všem přeji hodně štěstí při hubnutí.

Jarka, 26. únor 2013 07:08

4 kila, tak to gratuluji. Já mám jídelníček 26 den, a mám dole kila 2. Ale připadám si na víc. Chodím 3 týdně na cvičení. Ale jinak zbytek dní z hlediska pohybu jsem na bodu mrazu. Pořád sedím u PC. Ach jo. Musím prostě vydržet, a čekat na výsledky. Ale je to tedy trochu demotivující, když mi to jde tak pomalu. Vím, že to trvá, ale pak čtu, že někdo zhubne 4 kila za 16 dní a jsem hned trochu skeptická.

Věra, 26. únor 2013 07:33

Mám jídelníček dnes 4.den.Dole mám 1,5kg.Citím s unavená.Stávám k malej asi tak 4x za noc.
Prosím mužu k jídelníčku ořechy,slunečnici nebo jiné plody i když to není napsaný v jídelníčku.

Petra, 26. únor 2013 11:46

Zdravím, v prvé řadě při začátku hubnutí jde z těla voda, pak se začne měnit tuk ve svaly, optimální jsou 4 kg za měsíc, hubne se postupně nejméně půl roku a pak by se měla váha zpomalit a hubnout pomaleji nebo zůstat na váze, aspoň já to tak mám, tak nevím kde je chyba u Věrky, ale i tak je třeba vydržet a neřešit to

Barty, 27. únor 2013 07:50

Prosím, kde se dá sehnat 60 denní dieta Dr. Havlíčka, všude jsou jen odkazy, ale konkrétní dieta nikde není. Děkuji.

mimmina, 27. únor 2013 09:04

i já jsem byla skeptická, zkoušela jsem plno diet za svůj život, v posledním roce ať jsem dělala co jsem dělala, bylo to špatně a já neshodila ani deko, naopak jsem ještě přibrala. Já se omezuji již 3 měsíce, s Havlíčkem hubnu už delší dobu, ale již předtím jsem hodně změnila jídelníček a až nyní po třech měsících vidím výsledky, a jak říká moje kamarádka - zajímá se o výživu, stačí hubnout dvě kila za měsíc, je to ideální, víte, že to není voda, že hubnete správně, ... notorické dietářky hubnou hůř, mám to z vlastní zkušenosti. Vydržte, funguje to na každou, ale nejsme všechny stejné!

lasicka, 27. únor 2013 19:52

Zdravím. Asi pred 2 rokmi som pozerala Havlíčka v televízii a podľa jeho rad som sa snažila stravovať. Zhodila som asi 5 kg. Dnes už ich mám znovu na sebe + 2 kg. Chcem niečo so sebou urobit a tak som sa dostala na túto diskuziu. Mám nad 50 rokov , asi to pojde ťažšie , ale musim si veriť. Chcela by som sa spytať na chlieb a pečivo. Aké kupujete? Rozdiel medzi celozrnným a vicezrným nepozna vačina predavačiek. Chlieb celoz. poznám. Ale toustový , ktorý je ten zdravy?

torze, 27. únor 2013 20:08

Kamaratka chodí k vyživovej poradkyni. Je štihlá , ale cití sa unavená. Musela zapisovať čo jedla a doporučila jej jesť viacej bielkovin. I ona jej doporučila šunku z Lidla. Tyčinky v drogerii DM. i proteinové /14,90/

torze, 27. únor 2013 20:13

Já kupuji Active toust vícezrnný BonaVita. Mají ho v Bille. Je v takovém oválném balení. Vypadá jak kdyby byl upečený a je hrozně křehký. A chléb vždy koupím jeden druh a mám ho dokud ho nespotřebuji. Protože kdybych měla kupovat každý den jiný, tak mám doma spoustu zkažených chlebů, protože je nespotřebuji, jak je toho malé množství. Většinou beru fitness celozrnný. Stojí kolem 39 korun. Vypadá trochu jak cihla, dá se dobře sehnat. Ale já jsem se chtěla zeptat jaké kupujete műsli sušenky?

Věra, 27. únor 2013 21:50

Ještě k té únavě, je tady vcelku dost komentářů, že jste únavené. Já už jsem to tady jednou psala, u mně je to právě naopak. Mám mnohem víc energie než předtím. Možná proto, že je mi fajn, nejsem přecpaná, nafouklá, ospalá.

Věra, 27. únor 2013 21:54

Mate nekdo cely ten jidelnicek?Me se vubec nezobrazuje.Potrebovala bych ho poslat prosim

Věra, 28. únor 2013 10:32

Milá Věro,
klikněte si buď na starší komentáře, nebo o pár komentářů výše je odkaz ke stažení.

Věra, 28. únor 2013 12:01

Tak mám dnes 4 den je to boj ,ale člověk si uvědomí tím vážením kolik toho kdysi snědl a hlavně nemůžu sehnat sýr 20% v sušině ,to žasnu kolik v sýrech je tuku , jediný co jsem našla je 28% ,vařit hrstky denně dvě jídla je taky trochu děs,vyzkoušel jste někdo si udělat více rýže a těstovin a nabalíčkovat do mrazáku? Já už tam mám i chleby navážené a kuřecí.Jinak když se cítím unavená a bolí mě nohy dám si hořčík.

Irena, 28. únor 2013 14:42

Ahoj holky už jsem u konce,ale začnu zase znova,mám 6 kg dolů začnu kupovat nový šatník.Vůbec jsem nebyla unavená,právě naopak.Už jsem s tím jídelníčkem nakazila kamarádky,ty jsou teprve na začátku a jsou nadšené.

Renáta, 28. únor 2013 20:25

Zdravím
Dnes mám 7.den.Dole mám 2,2kg,3cm přes prsa,8cm břicho a2cm boky.Je to užasný.Dopuručuji vyzkoušet.

Petra, 1. březen 2013 08:09

Volný den mi absolutně nevyhovuje. Strašně to kazí morálku.:-P Jak s ním nakládáte ostatní?

Věra, 2. březen 2013 17:59

Já mám dnes taky 7den a ani kilo dole ,takže u mě žádný volný den asi nebude:-)ale vydržím.

Irena, 3. březen 2013 10:36

pokud jste unavené, potom by to asi chtělo přidat bílkovinu. Já si po cvičení dám třeba jogurt , tvaroh nebo kousek sýra. Tento jídelníček je ukázkový, možná by bylo dobré kontaktovat nějakou výživovou poradkyni, jsou i levné. Dokáže Vám určit skladbu stravy, abyste se cítily dobře a hubly, ale chce to svůj čas. Naučit se číst info o potravinách, počítat kalorie, ... ale to jsem tady už psala. Já jím stále trošku podle Havlíčka, ale počítám dle své výživové poradkyně a funguje to. Třikrát týdně chodím cvičit a když jsem nyní nemohla, protože jsem si poranila koleno, chybělo mi to. Ráno třeba nemám už vůbec chuť na sladkou buchtu, ale na chléb s tvarohovou pomazánkou a zeleninu, je to jako droga, chce to jen čas... chutě na sladké už nemívám, ale dám si třeba jahody s kysanou smetanou, dám si horké kakao a je mi fajn.Tak držím palce, je to boj, já jsem držela stovky diet, ale nyní konečně umím zdravě jíst a chtěla bych v tom pokračovat.

lasicka, 4. březen 2013 19:39

Ahoj spolubojovnice :-) je fajn, že úprava životního stylu funguje a necítíme se unavené. Já jsem na 16. dnu a cítím se fajn, poslední vážení minulý týden 1 kg dole, takže má smysl to dodržovat! Koukám na 26. den - Vital Day, jak jste se při něm cítily? Hezký - skoro jarní - den a držte se!

Apolena, 5. březen 2013 12:02

Ahoj, pro mě byl vital day naprosto v pohodě, vůbec jsem neměla hlad a tak nějak jsem přes něj přešla, aniž bych si všimla, že vůbec proběhl.

Věra, 5. březen 2013 14:20

ahoojte,chcem sa len spytat na nazor ci je zdrave jest rybu udenu makrelu,mam ju strasne rada,len sa mi zda mastnejsia...stravujem sa podla Havlicka a tak ci by som ju mohla nahradit raz za cas napr.namiesto tuniaka,dakujem :)

Evelína, 7. březen 2013 09:03

Ahojky holky:-) držím Vám všem palečky,já držím Havlíčka podruhé:-))) né kvůly kilů,ale proto že mě to baví,jsem energičtější,klidnější a vyrovnanější,žádný hlad a plný břicho bílé mouky. Občas teda hřeším,ale tak nějak v klidu :-) Ono se moc hřešit nedá,protože když si dám něco zakázanéhodo pusy a začnu si to vychutnávat,čertík v hlavě mi to ihned znechutí a mám takové výčitky,že si to příště rozmyslím :-) Tento jídelníček je bomba :-)

Míša L., 7. březen 2013 14:32

Ahoj holky,přečetla jsem si spoustu vašich komentářů a moc se mi líbili. Už dlouho přemýšlím,že zkusím konečně se sebou něco udělat,jelikož jsem zkusila diet nepočítaných a musím říct , že je frusrující když schodíte a pak znovu naberete víc kil\ jo-jo efekt.\.Takže jdu do toho s váma a začnu hned, jak si koupím ty správné potraviny. Bydlím na vesnici 30km od města takže to bude pro mě těžší mít vše správné doma, ale určitě to časem vychytám. Držím vám všem palečky ať se daří a nezůstane jen u odhodlání.

Pavla K, 8. březen 2013 17:21

Ahoj holky :-D,já jsem na 9 dnu a je to pohoda.Pomalu splaskávám.Jenom mám velký problém se Šmakounem a Tofu.Chutná mi to jako umělá hmota,i když jsem to zkoušela různě upravovat.Dá se to nahradit něčím jiným než kuřecím masem?Má někdo stejný problém???

Hanka, 9. březen 2013 14:43

Ahoj děvčata, dnes mám 29 den a dole mám 5 kg, hlad nemám a vymýšlím si z předepsaných surovin recepty, Vital Day jsem zvládla, ale šla jsem do postele už po 20 hodině. Šmakouna a Tofu mi nechutná, tak to nahrazuji kuřecím masem, myslím, že to velký prohřešek není. Všem držím palce.

Jarka, 11. březen 2013 10:09

Ahoj,nevíte kam se poděl jídelníček,který byl nad těmito příspěvky?

Hanka, 12. březen 2013 11:46

Rozkliknite starší komentáře,mělo by to tam být.

Světlana, 12. březen 2013 13:24

Ahoj holky, hubnutí Vám půjde nyní ještě líp, protože začne jaro a budeme mít lepší náladu. Už jsem myslela, že začne v neděli,ale ještě tak týden. Já už mám po dietě, ale stále se snažím jíst podle jídelníčku, už si samozřejmě něco nahradím tím, co mi chutná a nebo co zrovna mám po ruce, ale funguje to! Chodím stále cvičit, cvičení se pro mě stalo drogou. Hodně shozených kil.

lasicka, 13. březen 2013 13:11

Pro lasičku,prozradíte nám kolik kil jste zhubla a z jaké výchozí váhy?

Monika, 14. březen 2013 09:45

Ahoj zdravím všechny, chtěla bych také začít držet Havlíčka. Já vážím 57 kg a potřebovala bych dát dolů tak 3 kg, abych se cítala dobře. Tak snad mi to taky pomůže. Nevím zda se maso váží v syrovém stavu nebo až uvařené??? A myslíte si, že o víkendu si mohu dát kvalitní bílé víno - nebo mi to dietku naruší?? Počítal jste někdo na kolik KJ je ten jídelníček, já někde četla že cca na 5000KJ, což by snad mohlo odpovídat mým potřebám příjmu. Děkuji za názor.

Hanka, 16. březen 2013 14:38

Ještě jeden dotaz, ráno si dávám lžíci rozemletého lněného semínka nebo si dám chia semínka, myslíte si že to nevadí??

Hanka, 16. březen 2013 14:43

Ahoj holky, přidám se k vám. Dneska jsem začala. Zima končí a já mám jen jedny černé kalhoty, které obleču. Nakupování oblečení jsem už dlouho neřešila, neboť jsem už dloooooooooooho tlustá. Je mi 38 let, mám 174 cm a 111 kg. U nás doma je vše naruby. Manžel vaří, moc dobře, ale tučně a je s malým na MD. On jde řezat žaludek, ale já nechci, chci to shodit přirozeně. Když jsem dokázala přestat kouřit, zvládnu i tohle. Musím to dát! I když u toho kouření to bylo jednodušší v tom, že přestanete a už si nikdy nezapálíte. Bylo by těžší zůstat si pokuřovat, ale jenom trochu, tak jako s jídlem. I když po dnešní první snídani musím říct, že mě překvapila velikost porce, vypadá to, že hlady neumřu .-)

Pavla, 22. březen 2013 09:11

Ahoj holky někde jsem vyčetla, že maso se váží v syrovém stavu, ale to pak z 90 g ryby budu mít tak 60-70 g, tak nevím jestli je to dobře, ale snad ano. Tak dejte vědět jak to děláte vy?? a nebo jaké máte zkušenosti. Moc mi záleží na tom abych to dělala dobře.

Hana, 24. březen 2013 13:01

Pro Hanku-já si taky dávám každý den lněné semínko,část jogurtu si dokonce denně nahrazuju takovou směsí z Cottage sýra a lněného oleje,kterou mám připravenou v lednici.Jím to jako prevenci proti různým chorobám a při nasazení tohoto jídelníčku to neměním.A hubnu.Skoro 4 kila jsou pryč,ale hlavně cm.Přes břicho už 6,boky 4 cm.Jěště 2 kila a jsem spokojená.Dietu držím 25 dní.Jo a maso se váží syrové.Tak hodně síly.:-)

Hanča, 24. březen 2013 16:25

Krásný den všem ,dnes mám 29 den a mám 5kilo dole je to paráda tak vydržte stojí to zato ,už od druhého týdne si to musím kombinovat trochu jinak ,ale v zásadě jde o to že nesmíme do sebe cpát jen tuky a sladke,když mám mlsnou dám si musli s jogurtem někdy i o půlnoci hlavně nevybílit ledničku jako kdysi:-)a semtam hořkou čokoládu mám dost náročnou práci tak jsem ještě ani necvičila,ale k tomu se taky dohrabu. Tak přeji všem hodně pevné vůle:-)

Irena, 26. březen 2013 08:42

Dobrý den všem, tak já jsem na 44 dni této stravy, nenazývám ji dietou, jídla je celkem slušně, protože je 6x denně. Taktéž různě kombinuji, ale to až tak od minulého týdne. Mám dole 7 kg a cítím se výborně, pomalu budu muset zabírat kalhoty. Přeji Vám všem hodně úspěchů.

Jarka, 26. březen 2013 12:32

Ahoj všichni, dáváte si místo čerstvé zeleniny také vařenou v páře?? A hlavně dodržujete její množství, nebo mohu dát někdy i o trošku míň??Nevím, abych něco nezkazila. Prosím poraďte. Děkuji.

Hanka, 26. březen 2013 20:32

Já si většinou koupím něco v obchodě a když nechci 200g jen okurku tak si zeleninu namíchám. Nejčastěji ledový salát + okurek + rajče. Někdy ředkvičky. Co jak koupím. Nebo si klidně dám jen 200g bílé papriky. Množství dodržuji, nepřijde mi to zas tak moc. 200g jsou dvě akorátní rajčata, to mi nevadí.

Chtěla jsem se zeptat jak si připravujete maso? Hovězí si já vařím, králíka dělám v alobalu v troubě, jak mi bylo doporučeno a kuře a krůtu jsem dělala na grilu, ale v mikrovlnce. Včera jsem byla upozorněná, že tím ztrácím večkeré živiny v potravině obsažené, tak nevím co s tím? Poraďte.

Věra, 28. březen 2013 11:49

Ahoj holky, začala jsem 10. března takže za chvíli to bude měsíc. Mám dole 4 kg, tak jsem spokojená. Neberu to jako dietu ale změnu k zdravému životnímu stylu. Zeleninu také míchám dodržuji váhu 200g, ale klidně kombinuji vařenou v páře se syrovou, třeba 100g brokolice s 100g salátu. Když mám chuť na sladké tak si vemu sušené ovoce. Myslela jsem ,že to bude horší, ze začátku jsem měla problémy, mívala jsem hlad, ale po čase se to upravilo a teď se cítím skvěle. Sem tam si jdu zaplavat a zacvičím si hlavně na břicho, protože tam jsem nejvíc silná. Ještě jsem se neměřila chvíli ještě počkám ať nejsem zklamaná. Tak ať se všem daří!

Pavla K, 4. duben 2013 16:06

Zdravím Vás všechny, jídelníček podle pana Havlíčka jsem dodržovala minulé jaro ale bohužel jen krátce. Pak jsem to nějak vzdala hlavně proto, že jsem neustále vařila, jídlo pro sebe a zvlášť jídlo pro moje dva malé kluky. Už dlouho se odhodlávám znovu naskočit do vlaku - čekám na jaro až mi dodá energii. Jaro se na mě ale vybodlo tak chci začít znovu v pondělí. Snad to vyjde. Minule jsem se už po několika dnech cítila skvěle a za necelý měsíc jsem bez cvičení měla dole 3 kila. Teď alespoň od ledna cvičím, tak to snad půjde ještě lépe.... Tak se všechny držte.....a pokud by tu byl někdo, kdo se taky zrovna chystá začít a šel by do toho se mnou, bylo by fajn......

Ema, 6. duben 2013 17:32

Ahoj holky.Mám za sebou nesčetně diet, ale před 3 lety i hubnutí podle sestaveného jídelníčku - to fungovalo dobře, za 7 týdnů 7 kg dole.Přes letošní léto a podzim jsem se děsně rozjedla a rozpila - mám velkou slabost pro červené víno - a nabrala asi 8 kg.V zoufalé vidině Vánoc jsem najela na koktejlovou ketodietu a zhubla 6 kilo tuku.Fajn, ale poté jsem dostala tak strašné chutě na sladké a tučné, že jsem nedokázala POSTUPNĚ přejít na rozumnou stravu. Mám 5 kilo zpátky a dozrálo ve mně definitivní rozhodnutí vykašlat se na všechny úžasnédiety a vrátit se k poctivému zdravému jídlu. Emo, dojela jsem na nákup a od zítřka začínám ...

Mika, 7. duben 2013 17:44

Ahoj Miko, take jsem dnes nakoupila a uz jedu:-) Myslim ze i pocasi nam preje, dneska to vypada opravdu jarne tak to berme jako dobre znameni. Mimochodem, ja mam taky dost rada cervene vinko, to ude asi nejvetsi sebezapreni..... vecery bez dvoudecky vina s mrkvi v ruce.... ale ucel sveti prostredky a casem si nejaky ten kalisek budeme moct dovolit hlavne kdyz se podari i cvicit.Tak drzim palce.Ema

Ema, 8. duben 2013 16:06

Ahoj děvčata, tak zítra končím jídelníček podle Havlíčka. Dole mám 8 kg a teď v zimě bez pohybu. Chci si pár dní odpočinout a zkusit to znova. Doufám, že teď na jaře budu moc přidat jízdu na kole. Hlad jsem nepociťova a i chutě trochu vymizely, ale né úplně. Někdy jsem si dala kousek hořké čokolády a ve volných dnech i řízek. Je to trochu pracnější na přípravu, ale jde to. Všem Vám držím palce a doufám, že i mě druhé kolo vyjde. Jarka

Jarka, 9. duben 2013 07:29

Ahoj vsichni,ja si zrovna stahla tenhle jidelnicek a mam problem....Ziju v zahranici a tady neni mozne sehnat ani sunku s tak vysokym procentem masa,ani smakoun a problem je i v tom,kdyz se pise jogurt 1,5% ,tvaroh 2%,,nizkotucny smetanovy syr 10%...ono se to totiz u nas nikde nepise....udavaji se pouze kJ,bilkoviny,tuky a cukry....a tvrde syry jsou bud 11%,17% a 26% a je to gouda....ale fakt ty kefiry,jogurty,cottage,tvarohy,acidofilni mleka a dalsi proste nevim kolik je to %.....a netusim co je pufovany chleb a extrudovane chlebicky pohankove a raciolky......a kralik tady opravdu sehnat nejde....stejne tak ten kornspitz.... Ale misto tech rohliku si v pekarne koupim nejake jine celozrnne bulky,nebo bagety,pangas by tady nikdo nvzal do ust....ale mame zase na rozdil od vas plno jinych a velmi kvalitnich ryb,takze s timto si hlavu nelamu....kralik bude problem.....a ty raciolky,pufovane chleby a extrudovane cihly Se snad dozvim od nekoho z vas.....stejne doufam v pomoc ohledne tech % u mlecnych vyrobku....poradite?.....mozna staci kdyz nektera z vas bude tak hodna a pisne mi bud na mail,nebo sem kolik kJ,bilkovin,tuku a sacharidu tyto potraviny obsahuji....sunku mame 81% nejvic a pak jsem videla i 88% ae ta byla s medem a 90% bya se slaninou....tak nevim co s tim....

reny2, 23. duben 2013 01:49

Ahoj, prosím je tady někdo kdo držel tehle program při kojení? Jde mi například o zeleninu, která může být pro miminko nadýmavá. Díky za reakci.

Lenka, 23. duben 2013 09:01

Pokud tedy nekdo bude tak moc hodny a poradi,pouzijte jmeno tak jak je pod prispevkem a pridejte seznam,tak ma na mne kontakt i mimo tenhle chat. Koukala jsem,ze lasicka a Barty jsou uz docela mazaci....ale kdokoli bude chtit pomoct,budu moc rada

reny2, 23. duben 2013 11:17

Dobrý večer dámy.
Tak jestli můžu, přidám se, opravdu to potom asi jde líp.
Havlíčka držím třetí týden, ráno mám na váze úbytek cca 3 kg a večer cca 2,30 kg. Snažím se cvičit min. 2x do týdne. Miluju nordic walking, takže zatím jsem jen u něj. Dneska jsem měla mít free day, ale vyměnila jsem si to s nedělí, jdeme na oslavu, tak zkusím trochu zhřešit. Prý se opravdu může cokoli, ale bojím se toho, že se to zase odrazí na váze......
Jinak Šmakouna a pohanku - nepozřu, místo pohanky si dávám rýži a místo Šmakouna kuřecí, Tofu mi nevadí, mělo by být přírodní, ale hřeším v tom, že když už Tofu, tak marinované....v zeleninovém salátu je super.
Snažím se jídelníček dodržovat, ale třeba králíka jsem nesehnala, takže občas improvizuju. Stále jen přemýšlím, jestli to opravdu bude tak účinné a vydrží to nebo když začnu jíst normálně, samozřejmě s omezením porcí, jestli se to bude vracet.
Jinak někdo se výše ptal, jestli kávu....já ji piju, 1x denně i s mlékem.
Všem moc držím palečky !!!!

Majka, 25. duben 2013 21:38

To je dobrý, jak si z Havlíčka děláte modlu, přitom to co sám tvrdí, tak nedodržuje.
Kouří, jí nepravidelně, málo spí... ale hlavně, že dělá ze sebe experta :D

Mirka, 29. duben 2013 19:01

Prosím poraďte, najela jsem na tuto stránku a čekala, že tu najdu jídelníček na 60 dní, jak je v názvu, ale nic takového tu není. Podle čeho tedy tu dietu držíte?

AjkaA, 12. květen 2013 10:51

Je to v odkazu z 19.2.od Jaji.Stačí její odkaz rozkliknout a otenře se Vám jídelníček.

Monika, 12. květen 2013 22:38

Dobry vecer vsem :-)
Ctu Vase prispevky jako diva a jdu do toho hned od zitrka. Havlickovu dietu mam davno od kamaradky a potrebuji dat kila dolu jako sul! Mam vsak problem, varim pro rodinu a tak samozrejme musim ochutnavat vse co uvarim, no a pak samozrejme mi to pristane i na taliri. Mam 50 let a 161cm/76 kg a nemuzu se podivat do zrcadla :-(
Tak mi prosim drzte pesti, nastesti nejim sladke, ale tim ze varim vecer tak mam zadelano na problem. Jak to prosim resite vecer Vy ????

olula, 14. květen 2013 21:06

Dobry vecer vsem :-)
Ctu Vase prispevky jako diva a jdu do toho hned od zitrka. Havlickovu dietu mam davno od kamaradky a potrebuji dat kila dolu jako sul! Mam vsak problem, varim pro rodinu a tak samozrejme musim ochutnavat vse co uvarim, no a pak samozrejme mi to pristane i na taliri. Mam 50 let a 161cm/76 kg a nemuzu se podivat do zrcadla :-(
Tak mi prosim drzte pesti, nastesti nejim sladke, ale tim ze varim vecer tak mam zadelano na problem. Jak to prosim resite vecer Vy ????

olula, 14. květen 2013 21:06

Ahoj holky jste některá z Prahy?
Vůbec nějak tady ten jídelníček nemohu najít.
přibrala jsem 12 kg a stydím se jít do posilky už jsem tam chodila a přijde mi, že tam chodí jen štíhlý.
Nestačí jen dlouhé procházky? Nebo to musí být v tepové frekvenci. Na tepovou frekvenci jsem jela loni v létě v posilovně BBC, ale zhubla jsem jen 2 kg za měsíc a to jsem tam chodila i 4x týdne na hodku. Může mi někdo poslat jídelníček popř. radu na email Děkuji

salinka, 5. červen 2013 10:34

Ahoj,já jsem z Proseka,dělím něco přes měsíc,přečetla jsem knížky od L.Kořínkové,jídlo jsem si poskládala sama,včera jsem si půjčila v knihovně knížku s dělenýma receptama a juknu do ní.Taky si pročítám diskusi na www.week.cz,je to velmi obsáhlý server,kde se toho hodně dozvíš.Já mám váhu docela v pohodě,ještě dolů 1-3kg a budu spokojená.

Monika, 6. červen 2013 18:13

Ahoj děvčata, hluboce před váma smekám, že máte takovou pevnou vůli. Můj manžel tuto dietu držel před rokem a zhubnul 18 kg, nevěřila jsem, že to dokáže, párkrát mě k tomu zlákal, ale vždycky jsem zklamala. Potřebuju zhubnout tak 5 kg, ale jelikož mi bude 50, tak to prostě jen tak nejde jako dřív. Dneska jsem u sedmého dne a dosud jsem NEZHŘEŠILA !!! Kam to napsat?! Občas mě berou chutě, ale fakt stačí kafe s mlíkem, když je nejhůř. Jsem hrozný lenoch, ale začala jsem cvičit každé ráno břicho, dřepy a kliky. Cvičím jen 15 minut, ale to už jedu 14 dní a není to tak zlý to vydržet. Snad mi to bude stačit, co myslíš Lasičko a vy další profíci? Hrozně ráda čtu vaše komentáře a ještě jeden dotaz, jak je to s tím vínem??? Sklenku večer ano či ne? Je to jediný hřích, který si dopřávám místo druhé večeře, protože na tu nejsem zvyklá a po samotným ovoci nebo zelenině na noc mě bere vždy žaludek. všem přeju hodně úspěchů a pevné nervy.

Anais, 7. červen 2013 21:27

Nazdárek, mám velikou nadváhu 164/124 kg taky zkouším jídelníček, zajímalo by mě jestli při této váze nemám mít porce větší? Co myslíte? Díky

Petra Pelcová, 3. červenec 2013 21:29

Ahoj všem,
tak jsem se vrátila na tyto stránky, psala jsem 9.4.2013 naposledy. Od té doby jsem zhodial další 4 kg a to mám za sebou část dovolené (hotel s výborným jídlem). Nyní nehubnu, ale držím se, Havlíčkovou dietu už držím, tak napolovic, ale chci ještě tak 5 kg shodit, tak začnu po prázdninách.
Všechny zdravím a přeji mnoho úspěchů.

Jarka, 17. červenec 2013 11:20

Ahojte, všechny Vás zdravím o prázdninách,
i já se zapojila do zdravého stravování. Chci upravit svou váhu o 15 kg. 14 dnů se stravuji podle výše uvedeného jídelníčku. Cítím se dobře, připadá mě, že je jídla hodně, někdy mám problém sníst 2.večeři. Potřebuji poradit, zda má někdo zkušenost s tím, zda jde vyměnit olivový olej za slunečnicový. Nebo zda je nějaká finta, jak se zbavit olivové vůně, popř. zda není nějaký olej, který nemá tu olivovou vůni. A co bodlákový olej - nedal by se použít?
Děkuji za radu a všem přeji pěkné prázniny a pevnou vůli ke změně!
Dagmar, 21.7.2013

Dagmar, 21. červenec 2013 18:54

Dobrý den,
prosím napište recepty na hubnutí nemám inspiraci a nenacházím dietní recepty,děkují Věraf

Věra, 22. červenec 2013 10:40

Holky, potřebuju radu :) Začala jsem držet jídelníček podle Havlíčka, zapsala seznam jídel do kalorické tabulky, tam mi vyšlo že mám mít 5000 KJ denně. Tu hodnotu mám, jen nevím, když budu cvičit, musím množství jídla zvýšit nebo tak???? Děkuji moc za rady :)

Míša, 2. září 2013 09:34

Ahoj holky,všechny vás obdivuji jakou máte vůli.Já bych se do toho taky ráda pustila,ale nevím,zda to dám.

Mirka, 28. září 2013 16:59

Ahojte holky,
v červenci jsem začala stravování podle p. Havlíčka. Kdo o takovéto změně uvažujete, všem doporučuji. Váhu jsem upravila o 7 kg směrem dolů. A to jsem necvičila. Cítila jsem se velmi dobře. Mám víc elánu, nestresuji se tak. Zlepšilo se mi zažívání. Měla jsem problémy s patní ostruhou, musím zaklepat, i to se zlepšilo. Chci shodit celkem 15 kg, tak si to ještě jednou zopakuji a chtěla bych i se cvičením, tak uvidím, jestli půjde něco ještě dolů. Byla jsem si změřit hodnoty před zahájením změny ve stravování a pak po těch 60 dnech jsem si to nechala zkontrolovat a všechny ukazatele se podstatně zlepšily i metabolický věk (metabolismus). Tak Vám všem, kde chcete se sebou něco udělat, držím palce, stojí to za to! Jestli se teď někdo také takto stravujete, dejte vědět, jak se Vám vše daří zvládat. Když nás bude více, bude nás to více bavit. Tak se mějte a s chutí do toho. Mirko, zkuste to, hned po týdnu se budete cítit lépe, uvidíte, že Vás to bude bavit!
Dagmar (21.7.2013) 13.10.2013

Dagmar, 13. říjen 2013 19:33

Dobrý den, já čekala konkrétní jídelníček sestavený pro mou osobu s propočtenými kaloriemi a přišly jen obecné informace,takže nic moc

Renča, 30. říjen 2013 15:14

Já držím tuto dietu s dcerou, držíme cca měsíc a každá máme 6 kg dole, určitě vydržíme do konce, dáme pauzu a najedeme znovu.Dá se to vydržet, není hlad,ale musíte si dát práci s přípravou jídel a nákupem surovin. Doporučuji, dejte se do toho.U nás v práci to drží víc lidí a na všechny to funguje,

Rudolfína, 3. listopad 2013 20:54
starší komentáře

Diskuze uzavřena.
.