Snadné hubnutí s chia semínky

30. červenec 2015 | Rady | Zajímavosti | komentáře: 10
chia semínka

Semínka chia patří mezi superpotravinu, která má plno účinků na zdraví. Zamilovali si je nejen lidé, kteří dbají na zdravou výživu, ale i sportovci a ti, jenž chtějí zhubnout. Zjistěte, proč tato semínka jsou tak výjimečná. Budete se divit, co všechno zvládnou.

Díky tomu, jaké mají schopnosti, pomáhají na hubnutí. V žaludku se totiž zvětší a vy sníte mnohem méně jídla, což je přesně stav, který je pro snižování váhy potřebný.

Chia semínka nyní v akci! Pouze 379 Kč.

Co to vůbec je?

Chia semínka se nacházejí na rostlině se jménem šalvěj hispánská, která byla známá již Aztékům. Díky nim byli Aztéci tak silní, zdraví a výkonní, což se dá využít i v dnešním světě. Chia semínka obsahují velké množství cenných látek, kvůli čemuž jsou brány jako superpotravina. Najdeme v nich vitamíny (A, B, C, D, E, K), minerály (Ca, Zn, Mg, Fe, Cu, K, I), aminokyseliny, antioxidanty, omega-3 mastné kyseliny a vlákninu.

Účinky chia semínek

Tato malá semínka se mohou pochlubit mnohými schopnostmi a účinky na zdraví, mezi než patří následující:

  • Pomáhají dříve zasytit.
  • Snižují hladinu cukru v krvi.
  • Regulují hladinu cholesterolu v krvi.
  • Zlepšují fyzickou výdrž, čehož využívají sportovci.
  • Podporuje hydrataci organismu.
  • Pomáhají na snadné hubnutí.
  • Dodávají energii.
  • Podporují činnost mozku.
  • Obsahují hodně vlákniny, to má vliv na střevní peristaltiku.
  • Zlepšují paměť a soustředění.
  • Obsahují mnoho vitamínů a minerálů

Jak pomůžou při hubnutí?

Největší účinek na hubnutí je, že jakmile je sníte, naváží na sebe vodu a nabudou až 12x. Zaplní tak žaludek a vy toho sníte mnohem, přesto budete nasycení. Sníte toho méně a nebudete mít tendenci se přejíst. Ke každému pokrmu si stačí vzít lžičku až dvě nebo je můžete využít podle možností uvedených níže.

Dále snižují hladinu cukru v krvi, díky vyrovnané hladině cukru v krvi se objeví menší chutě na sladké. Opět sníte méně jídla, nebudete mít tendenci mlsat nebo zahánět mlsnou. Také dodávají energii, která se hodí třeba při sportování.
K tomu chia semínka obsahují hodně vlákniny, která podporuje podporuje střevní peristaltiku a tím i snadnější vyměšování.

Díky všem těmto účinkům se stává hubnutí jednodušším, nutno ale dodat, že kromě chia semínek, která zaplní žaludek, je vhodné konzumovat i vyváženou stravu a cvičit.

Kam je možné semínka přidat?

Z chia semínek můžete připravit puding nebo je jednoduše přidat do salátu, polévky, ovesné kaše, pomazánky, jogurtu, placek, pečiva nebo klidně do omáčky nebo masu. Hodí se nejen k zahuštění, ale i jen tak nasypaná na pokrm. Stačí 1 - 2 lžičky přisypat ke každému pokrmu. Už nyní je můžete najít v obchodech se zdravou výživou v čokoládách, tyčinkách nebo krekrech.

Máte s těmito semínky nějaké zkušenosti?

 

Diskuze k článku (celkem 10):




Máte někdo zkušenosti?

kiki 31. červenec 2015 13:09

Pravidelně je jím ale ne kvůli hubnutí, ale že jsou zdravý. A potvrzuji, že po nich pak dlouho nemám hlad. Dávám si je do jogurtu nebo k musli.

Radka 1. srpen 2015 14:47

a kde se dají koupit? dík

marie 14. srpen 2015 06:48

v albertu

hanny 14. srpen 2015 21:14

videla jsem v DM

marta 14. srpen 2015 21:31

zdravá výživa

Bibi 10. září 2015 22:10

Kupuji je v čajovnách teda v krámě s čajema a kávou...

Zdenda 17. září 2015 13:37

Mají je ve stáncích se sušenym ovocem a oříšky apod. , ve všech větších obchodních domech ..

motorajda 22. září 2015 14:32

Dnes jsem koupila v Globusu 200gr balení za 32Kč. Ještě jsem je nikdy neměla, tak jsem zvědavá jestli jsou jejich účinky opravdu tak zázračné jak se v článku píše. . . .

Ivana 24. únor 2016 12:58

dnes zakoupila,asi dobry,yatim hlad nemam,

Tera 3. květen 2016 18:48

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.