Čokoládová dieta pomůže k hubnutí

11. červenec 2012 | Diety | Diety na hubnutí | komentáře: 12
čokoláda


Mnoho lidí se domnívá, že když chce zhubnout, tak vůbec nemůže jíst ani kousek čokolády. To ovšem není pravda. Vůbec nic se nestane, když si dáte jen kousek čokolády při dietě. Důležité je umět vybrat si tu správnou čokoládu. Nejlepší čokoláda je ta s vysokým obsahem kakaa, žádné čokoládové pochoutky nebo plněné čokolády s náplní. Zvolte čokoládu s obsahem kakaa alespoň 60 %. Navíc po velmi hořké čokoládě dlouho nebudete mít chuť na další jídlo.


Jak na čokoládovou dietu?

Ve skutečnosti tato čokoládová dieta je velmi propojena s redukční dietou.
Musíte jíst pravidelně, vyhýbejte se nezdravým potravinám, začněte cvičit a můžete si dát denně kousek čokolády.

  • každý den snězte 5 - 6 menších jídel co 2,5 - 3 hodiny
  • jezte dostatek bílkovin, sacharidů a trošku tuků
  • nezapomínejte na zeleninu a ovoce
  • každý den si můžete vzít čokoládu (cca 20 - 30 g) rozdělenou na tři díly
  • kousek čokolády si vezměte před nebo po snídani, obědu a večeři
  • kousek čokolády jsou max. 2 kostičky
  • každý den vypijte 2 - 3 litry neslazených tekutin
  • cvičte alespoň 3x týdně
  • nejezte sladkosti, pochutiny, tučné, sladké a smažené pokrmy
krt

Každý týden můžete zhubnout s čokoládovou dietou až 1 kg. Důležité je vytvářet si jídelníčky, které vycházejí ze zásad zdravého hubnutí.

Časem zjistíte, že už máte čokolády plné zuby a třeba ji dlouhou dobu nebudete chtít vidět. Poté pořád pokračujte v pravidelné a vyvážené stravě.


 

Diskuze k článku (celkem 12):




Tohle se mi líbí! Půjde někdo se mnou do týhle diety? Za chvíli půjdu na nákup čokolády.:)

Ivcča 12. červenec 2012 11:43

Až dojedu mléčnou zkusím to s ní :) Na sladké mam chutě často, tak by je to možná zastavilo .)

Terka 19. červenec 2012 20:20

Já ji už jednou držela, říkala jsem si, co to bude za blbost - hubnout čokoládou. Ale fakt ono to funguje. Zhodila jsem 4kg a trvale (a dokonale sem se tím odnaučila cpát se sladkým).

Marta82 19. červenec 2012 00:01

Marta82: Tak to je paráda, asi se do ní také pustím. Sladké moc nemusím, ale čokoláda? To je moje závislost :D Dieta na míru pro mě .)

Terka 24. červenec 2012 14:31

Marta82: Mohu se ještě zeptat, jak dlouho jsi ji držela? Díky

Terka 24. červenec 2012 14:32

Taky to znovu zkusím, držela jsem nedávno tuhle dietu a zhubla 10kg, ale teď to nějak už dál nejde. Držte palce dám vědět, Keliška.

Keliška 9. září 2012 10:33

vydržím to vždy max. 2 dny a zhubnu 2 kg. Keliško : 10kg? super a za jak dlouho?

lady 27. září 2012 16:44

Tak ještě aby nefungovala když jíte pravidelně a cvičite :)

Finka 4. listopad 2012 15:09

Tak na čokoládu budu mít chuť vždycky...:D je to skoro závislost a navíc i zdravá ;) ale tato dieta není ani tak dietou,jako zdravým jídelníčkem...:)

Jita 23. listopad 2013 16:31

přesně tak, tahle dieta fungovat bude - pravidelná dietní strava, dostatek vody a pohybu (to není dieta, ale zdravý životní styl, který by nám všem měl být vlastní) a chtěla bych vidět ty, které si dají jen dvě kostičky a pak čokoládu odhodí...blbost!
Pokud správně jíte, nenecháte tělo vyhladovět, tak po vás ani tyhle věci nebude chtít (neříkam, že nikdy, ale každý den určitě ne).

Romana 24. listopad 2013 09:07

S tou dietou zhubnu i bez čokolády :-D

Sabina 4. prosinec 2013 11:41

Takže říkejte si kdo chce co chce, ale tohle opravdu funguje. Není to žádná dieta je to zdravý životní styl a pro člověka, který má neustále chutě na sladké naprosto ideální věc na odnaučení se cpát sladkým denně. Kvalitní hořká čokoláda (mám 75-85% kakaa) opravdu nejde sníst celá, po jedné řádce (20g) je člověk maximálně překakaovaný. Navíc má nízký glykemický index, tudíž po ní nekolísá krevní cukr tak jako o mléčných čokolád (což pak způsobuje chutě na další sladké).
Začla jsem cvičit, pomalu měnit jídelníček a vyřazovat nezdravé potraviny jako jsou salámy, tavené sýry, bílé pečivo, polotovary, sladkosti plné cukru atd. Dnes je to rok co jsem začala a musím říct že tento styl stravování miluji. Po jídle se cítím dobře, nikdy mi není těžko, hroznějsem si všechna zdravá a lehká jídla oblíbila. Ano, občas zhřeším, udělám si volný den, dam si něco nezdravého co mám ráda, ale to k tomu patří. Člověk nemůže žít s tím, že drží dietu jen na nějaký ten týden a pak si zase všechno zakázané povolí...blbost..člověk si musí uvědomit, že si nic nemůže zakázat napořád a podle toho se přizpůsobit. Jíst hodně bílkovin (maso, tvaroh, mléčné výrobky, luštětniny) hodně dlouhých sacharidů (celozrnné pečivo, celozrnné těstoviny, rýži...) a správné tuky (olivový olej, tuky z oříšků, semínek, arašídové máslo..) a když bude mít tělo dostatek živin (hlavně bílkoviny) tak Vás nebude honit chuť na sladké, protože chuť na sladké je jenom odpověd organismu na nedostatek energie.
Zdravou výživu pak doplnit o 5x týdně cvičení. Stačí 20-30minut HITTu.
Tohle se pro Vás stane drogou a radostí, ne povinností...a o tom to všechno je. Hubnutí začíná v hlavě :)

Terka 8. prosinec 2013 10:56

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.