30 Day Shred od Jillian Michaels

8. prosinec 2012 | Video | Cvičení | komentáře: 38
cvičení jillian


Jillian Michaels je známá trenérka, která dokáže se svými cvičebními programy divy. Nejznámější program se nazývá 30 Day Shred a během měsíce si můžete skvěle vypracovat postavu. Podívejte se na více zajímavých informací, které vás určitě zaujmou a vy si toto cvičení oblíbíte.

Kdo je Jillian Michaels?

Jillian Michaels je americká trenérka, která měla v mládí nadváhu. Vzápětí se začala zajímat o fitness a wellness a brzy zhubla. Nyní se jedná o jednu z nejznámějších osob ve světe fitness. Účinkuje v několika reality show . The Biggest Loser, Losing it with Jillian nebo The Doctors. Kromě toho, že účinkuje v TV, má vlastní firmu a pracuje jako osobní trenér. Žije v Kalifornii se svou partnerkou Heidi Rhoades a adoptovanou dcerou.


Cvičení 30 Day Shred

Program, který se jmenuje 30 Day Shred, se cvičí 30 dní. Nejlépe každý den cvičíte 30 minut podle přesně daného programu. Program si můžete koupit na DVD nebo shlédněte video na youtube. Tento program má 3 levely. Každý level se cvičí 10 dní. Důležité je cvičit přesně, poctivě a důsledně. Jen tak se toto cvičení projeví na vaší postavě již za týden. Na videu Jillian cvičí společně ještě se dvěma fitnesskama, které se jmenují Anita a Natalie. Anita cvičí lehčí verzi, zato Natalie těžší verzi. Záleží jen na vás, podle které z nich budete chtít cvičit.

Cvičení 30 Day Shred se skládá z několika různých cviků, které se cvičí vždy krátkou chvíli, následně se změní za jiný, a za chvíli se opět vymění. Díky časté změně tempa cvičení se lépe spalují tuky a zlepšuje se kondice. Cvičí se jak cardio a silová cvičení, tak i cviky na břicho. Na začátku se nezapomíná ani na rozehřátí a na konci je protažení. Díky cvičení byste se měli každý den zlepšovat a poslední den každé fáze by vám měl jít velmi snadno.

Přidejte i dietní jídelníček

Při cvičení 30 Day Shred byste se neměli přecpávat jako o život, ale zvolte raději střídmější, vyváženou a pravidelnou stravu. Určitě se netrapte jednostrannými dietami, ale spíše se snažte o zdravé stravování. Na postavě se vám to projeví brzy projeví.

Vzhledem k tomu, že se jedná o skvělé cvičení, tak se nezapomeňte přeměřit a zvážit. Váha není tak moc směrodatná, tak jako to, že se vlezete do oblečení, které jste už dávno chtěli vyhodit a zpevníte si tělo. Je sice možné, že po týdnu vám bude připadat, že vaše stehna jsou silnější, ale časem se srovnají.

krt

Toto cvičení není vhodné pro ty, kteří mají nadváhu či obezitu, protože toto někdy i náročné cvičení by spíše uškodilo, než pomohlo.

Pokud jste 30 Day Shred vyzkoušeli a byli jste s tímto cvičebním programem spokojení, pusťte si i do dalších programů, které Jillian sestavila:
Body Revolution - hubnoucí program na 90 dní i s jídelníčkem,
Killer Abs - cvičební program, který zatočí s vaším břichem,
Kickbox Fastfix - nejnovější program, který vyšel letos v březnu.

Chcete mít dokonalé tělo? Vyzkoušejte cvičení od Jillian Michaels. Ze začátku zkuste zmiňovaný 30 Day Shred a pak můžete pokračovat s dalším programem.

Malá ochutnávka na videu

Knihy od Jillian

Jillian také napsala několik knih o hubnutí, kterou jsou velmi oblíbené. Každá kniha je něčím výjimečná, o čemž se sami můžete přesvědčit, protože jsou vydané v češtině. Dají se koupit v dobrém knihkupectví.

Zkoušeli jste tento cvičební program? Pomohlo vám to?


 

Diskuze k článku (celkem 38):




Jill je skvělá! Za třicet dní se mi úžasně zlepšila postava. Kdo nadává na svou postavu a nevyzkouší to, tak je **** :)

Ivuš 10. prosinec 2012 19:27

Zrovna cvičím 8. den a všem doporučuju!!!!!!!!

Janka 16. prosinec 2012 21:27

to mě podrž !
vážně ?

:)

esik 18. prosinec 2012 20:41

ahoj, dnes jsem cvičila napoprvé a je to docela makačka, doufám, že vydržím

iveta 28. prosinec 2012 16:41

Holky a kde jste sehnaly ten 30 Day Shred,taky bych to chtěla zkusit

Romča 9. leden 2013 09:12

Jill je parádní, taky jsem po 30 Day Shred měla dobrý výsledky a zrovna jsem najela na další její dílo Ripped in 30 :)

Háňa 27. březen 2013 19:49

Snad vydržím,ale dělám závodní aerobik a poprvé docela makačka,ale snad bude po čase tohle cvičení hračka :-D

Luisa 1. duben 2013 19:17

Dneska s tím začnu, uvidíme, co to se mnou za měsíc udělá :-)

Kočička 4. duben 2013 12:18

Ahoj, už cvičím 3.den a nemůžu chodit ze schodů dolů :-D mám namožený stehna a cítím i ramena. Chci pokračovat ve cvičení každý den, tak doufám, že ta ztuhlost postupně zmizí. :-)

Kočička 6. duben 2013 20:18

Každý den je to lepší a lepší s postavou, méně se zadýchám a potím. Pořád jsem v levelu 1 a mám strach z dvojky a trojky, nevím, co přijde, bojím se podívat :-D

Kočička 9. duben 2013 07:53

Ahoj holky.. chci se zeptat, jestli se Vám nezvětšily stehna po docvičení těch 30dní? A jak se Vám potom zlepšila celulitida? Ráda bych se do toho cvičení pustila, ale mám strach, že mi ještě zmohutní nohy..

Díky

Luc 11. květen 2013 17:57

Pro ty, co neví kde to sehnat.. Stačí dát na YT 30 day shred a hned to najede na první 3 levely. Sama s tím dnes začínám a nemůžu se dočkat :)

Magdič 12. červen 2013 00:00

ja po 30 dni cvičeni byla spokojena, jen teda hubnuti neprislo jen mi zesílely nohy

romanettka 4. září 2013 18:38

Pro ty, kteří se ptají ohledně stehen ... v článku je napsané, že se stehna zvětší, ale že se to potom srovná :) mimochodem, taky cvičím teprve 3. dnem :)

E. 28. leden 2014 22:05

Ahoj, jedu dnes 1. den druhého levelu a musím tedy říct že mi přijde lehčí než ten první :-) bolelo mě ze začátku celé tělo a nohy vydržely bolet asi 9 dnů,ale i tak jsem cvičila dál a to že mám teď vetší stehna, to je mi fuk, prý se to srovná a když ne,tak je lepší je mít svalnatá než tučná ne :-)) jinak je to záhul,ale nezvdám to, jsem nadšená a budu pak pokračovat i v jejích jiných cvičeních .-)) Tak neváhejte a rychle do toho :-)) Jak říká Jillian : 30 dní mě budete nenávidět, ale 31 mě budete milovat :-)

Lucka 20. únor 2014 15:32

holky proč to nemuže cvičit někdo kdo ma nadvahu???

mikelka22 25. únor 2014 08:51

Holky taky me to desne laka,ale nevim jak dlouho me to vydrzi ale musim bojovat hahaha,mam jen dotaz ohledne tech cinek,jak je mate kdo tezke,nemam zadne doma tak nevim,zda je koupit nebo nejak udelat diky!!

Brona80 3. březen 2014 14:13

Cvičím s pet-flaškama 0,3l a po 10ti dnech potřebuji těžší.

haha 3. březen 2014 22:23

Tak me 1cviceni levelu 1 je za mnou,mam obavu ze zitra t nedam jak me boli ruce a nohy,meli jste to taky takovy pocit??

Brona 4. březen 2014 13:38

Oprava: Cvičím s pet- flaškama 0,5l t.j. každá je víc jak půl kg tězká a po 1levelu přidávám na zátěži- u flašek to jde snadno - přiliju víc vody. Až budu na kilu nebo 1,5kg -koupím si činky. 2kg jsou ale moc, alespoň zatím pro mě. Taky mě všechno bolelo, musela jsem dát 2dny pauzu kvůli nemoci a paráda, už se zase těším.

haha 6. březen 2014 10:40

Proc ne s NADVÁHOU? Cele to cvičení je prostoupeno poskoky, a to je náročne i pro lidi bez nadváhy- pod nohy 2 karimatky, koberec, vhodné boty... Každé kilo navíc přidá zátěž na klouby- ty se poškozují a taky bolí. Proto je lepší zahřát se třeba na rotopedu. Jenže těžko si přestavit jak bys rychle střídala rotoped s posil.cv. abys stačila Jilianinu tempu. To už je lepší najít jiný program bez poskoků.

haha 7. březen 2014 09:38

Dneska jsem zacala a necekala jsem,ze me po prvnim cviceni bude vsechno bolet :D...ale nevzdam se...jsem zvedava,jak budu vypadat po 30 dnech :)

Monca 9. březen 2014 23:53

Tak já už mám za sebou 7 dní. Všechno je v pohodě, až na ruce. Mám s nim problém, tak místo abych je pořád jen zvedala, tak si ty cviky trochu upravuji, ale neflákám se. Nejvíc mě bolí lýtka, včerá jsem musela u skoků udělat 5 sekundovou pauzu, protože jsem myslela že mě chytne křeč. Jsem zvědavá, jestli po měsíci uvidím nějaké výsledky. Už aby to bylo. Všem držím pěsti, vydržte holky. Ta půlhodinka denně to se dá.

Verča 11. březen 2014 13:43

Ahoj,cvičím už deset dní první level a dneska jdu na druhý,po tom prvním se cítím fajn,trochu mě bolely nohy,ale chci vydržet až do konce,Ta půl hodinka není tak strašná,dá se to všechno vzládnout.

Jarrus 23. březen 2014 18:07

já cvičím s kolegyní 2 týdny a dnes jdeme do třetího a na W8 a to to nesnáším.. ufff :D tak držte palce :D

Magdalena 7. duben 2014 13:18

Ahoj holky, nemůžu najít na netu celých 30dní..nebo je to každý den stejné cvičení? díky když zadám na youtube 30day shred tak mi to tam ukazuje jen jedno půlhodinové cvičení díky...

bubly bubly 11. duben 2014 11:48

ahoj...začínala jsem jako úplný začátečník(lenoch:-))po těch 30ti dnech jsem přibrala 2kg!!ale ubylo mi 6cm přeš špek na břiše,2cm přes zadek...ze začátku jsem myslela že umřu,ale den ze dne je to lepší,než se začne zase další level:-)Teď cvíčím pátý den ripped in 30 a je to taky super!!VYDRŽET:-D!!

PIIDALKA 14. duben 2014 11:24

Ahoj jelikož mám už 30 day shred za sebou a brzy ukončím i 6 weeks 6 pack taktéž od Jill, tak bych ráda poradila vám co v tom teď jedete a taky rozhodně povzbudila. Opravdu to stojí za to, je třeba cviky provádět poctivě a klidně stačí i podle blondýnky co předcvičuje začátečníky. Vydržte a výsledky se dostaví. Mně se krásně tvaruje břicho a mizí bůčky z čehož mám největší radost. Myslím si, že její cvičení je sestavené opravdu efektivně a proto mě i tak velice baví. A bolest nohou, rukou apod. tak ta opravdu přejde, dostanete se do kondičky a pak zvládnete i cviky o kterých jste si mysleli, že je nedáte :-) jinak cvičení je na youtube, cvičí se level 1, 2 a 3, ten poslední jsem si našla na google a stáhla, činky se uvádí v rozpětí od 0,5 kg až 2,5 kg, jak kdo zvládá. Pro lidi s větší nadváhou to opravdu raději nedoporučuji, je lepší začít s chůzí, nordicwalking, nebo rotoped, poskakováním byste se opravdu odrovnali. A také je opravdu zbytečné se vážit, tímto cvičením se nehubne,ale tvaruje :-) takže váha vám nemusí nic napovědět,ale vaše těsné džíny vzadu ve skříni vám pak řeknou hodně :-) Tak hlavně s chutí a s úsměvem do toho :-)

Lucka 20. duben 2014 21:29

Ahoj tak ja uz cvicim po druhe ale vzdy po dvanacti dnech omarodim a pak zacnu od zacatku.Je fakt ze cviceni se stalo mim konickem.Mam radost sama ze sebe:)

Hedus 10. květen 2014 13:41

Jillien je super už mám 30 denní program za sebou a výsledky byly obrovský úplnáá spokojenost a teď cvičím druhý týden program Ripped in 30 a super cítím se dobře a i tento program je skvělý ale jako makačka je to pořádná :)

Luciee 28. květen 2014 14:20

Zdravím, chci se zeptat, jak to máte s levelem 1, 2 a 3. To cvičíte třeba týden level 1, druhý týden level 2 a pak 3? nebo celý měsíc level1? Děkuji za odpověď :))

Patt 3. červenec 2014 00:49

také zdravím,má to být na 30 dní..takže jeden level na 10dní:)
dneska jsem začala:)

adelka:) 9. červenec 2014 11:47

božíne :D dneska jdu na šestý den a je čtvrt na jedenáct:( :DDD

anežka 14. červenec 2014 22:15

jdu do toho taky, jen nevím, kde video získat, poradíte někdo,kde jste ho stáhli :) děkuji za odkaz

Lucka 10. září 2014 21:30

Na youtube, nebo na google, jsou tam všechny tři :-)

Lucka 12. září 2014 14:29

Ahoj, mam dotaz...to mam 10 dni cvicit to stejne a pak dalsi level, nebo je nakazdy den jine cviceni? Diky

xxxx 6. duben 2015 19:57

Ahoj holky,cvicim Jill prvy den.Bohuzel kvuli me praci to mam zlozite.Cvicim jeden tyzden Jillian,druhy tyzden jine cvicenie co som si sama zostavila (drepy,sedy lehy apod.) Myslite,ze 30 day shred bude mit stejny ucinok? Samozrejme viem, ze to nebude za 30 dni, ale viac dni. Dakujem za radu a drzte mi palce. Aj ja vam prajem hodne energie a at to dotahnete tam kam chcete

Andy123 29. únor 2016 15:26

Ahoj...tak já mám dne za sebou 3 den 1 levelu a bolí mě jak ruce, tak nohy :D ale chci vydržet, protože mně ta Jill prostě strašně baví...je úžasně lidská a fajn...aspoň na mně takhle působí...

Catty 12. květen 2016 14:46

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.