Dieta každý druhý den od Kristy Varady

7. červen 2014 | Diety | Top diety | Kniha | Diety na hubnutí | komentáře: 491
dieta


Vždy se říká, že je nutné držet nějakou dietu pořád, nepřerušovat ji a jíst pouze vhodné potraviny. Maximálně je možné si jednou za dva týdny vzít něco sladkého nebo slaného pro potěšení. Ovšem to nemusí být vůbec pravda. Lékařka Krista Varady, která se zabývá kineziologií a výživou, sestavila plán a dietu, díky které můžete účinně zhubnout. Jak přesně to funguje a proč se nazývá dieta každý druhý den?

Klasické diety, které se drží dlouhou dobu, člověk často nevydrží dodržovat. Musí se omezovat. Nemůže si vzít oblíbený pokrm, musí pravidelně jíst, vyhýbat se tomu a tomu, jíst to a to. Což se často projeví v tom, že s hubnutím nadobro nebo alespoň načas sekne. Celkově hubnutí trvá velmi dlouho, proto se pravidla často porušují. Každý pak hledá lepší a snadnější způsob, jak by se mohl nadváhy nebo obezity zbavit.

Myší experiment nevyšel

Krista Varady zkoumala vliv stravy na nemoci a vliv stravy na hubnutí. Zjišťovala, jak se projeví u myší, které trpěly rakovinou a kardiovaskulárními onemocněními, snížení energetického příjmu. Na jednu stranu chtěla, aby myši měly nízký energetický příjem a na druhou stranu nechtěla, aby zhubly. Půst je vhodný je na zpomalení růstu některých rakovinných buněk, proto jej testovala.

Vymyslela to tak, že jeden den budou myši mít nedostatek potravy (1/4 klasického denní příjmu) a druhý den budou moct jíst neomezeně. Myši ale během tohoto experimentu stále hubly. Z toho vyplývá, že její experiment byl neúspěšný, protože nedokázala zabránit hubnutí myší.


Testování na lidech

Varady se rozhodla, že začne stejný princip testovat i na lidech. Testování se zúčastnilo na několik stovek dobrovolníků různého věku a váhy. Zjistilo, že i u nich dieta každý druhý den funguje. Dělala proto ještě také další studie a vždy se stejným výsledkem. Dobrovolníci zhubli (tuk, ne vodu), měli nižší hladinu špatného cholesterolu a taktéž se snížila rizika různých nemocí.

Na čem je tato dieta založena?

Dieta každý druhý den je založena na tom, že držíte dietu každý druhý den. Spočívá v tom, že jeden jíte normálně (ale s mírou) a druhý den dodržujete menší půst. Druhý den totiž smíte sníst celkem maximálně 500 kcal (2 100 kJ). Tento způsob má na hubnutí velmi dobrý vliv, protože si můžete dopřávat během diety i něco dobrého, co byste u jiných vůbec nesměli. Kompenzuje to vždy den s nízkým příjmem. Tímto způsobem je možné za měsíc zhubnout až 5 kg, u obéznějších lidí i více. Střídání půstu a normálního příjmu je podle zkušeností funkční.

V postní den budete ze začátku pociťovat hlad, ale časem si na vnímání hladu tělo přivykne a vás tak nebude tolik trápit. Budete se těšit na druhý den, kdy se budete moct opět najíst. Samozřejmě, že by tento den neměl vypadat jako vykoupení obchodu, cukrárny nebo fast-foodu, ale prostě budete jíst normálně. Když se sečte energetický příjem za týden a vydělí se 7, vyjde vám průměrně nižší energetický příjem o 25 procent. Výhodou je, že se během diety nebudete trápit hlady a odpíráním si oblíbených pokrmů, jak tomu je u jiných diet.

krt

Jak jíst v postní den?

Ve výsledku se nejedná o žádný opravdový postní den, protože smíte něco sníst. Je povoleno sníst 500 kalorií za den. Nejlepším řešením je, abyste si tento příjem rozdělili do 3 porcí a ty postupně snědli. V tomto případě je ale nutné dbát na výběr potravin a hlavně na jejich energetické hodnoty. Když sníte jednu tabulku čokolády, právě jste vyčerpali svůj denní příjem. Nejnižší energetický příjem má zelenina, ovoce, libové maso, mléčné výrobky a vejce.

Kniha - Dieta každý druhý den

Kniha - Dieta každý druhý den

V roce 2013 byla vydána kniha Dieta každý druhý den (The Every-Other-Day Diet), kde doktorka Varady popisuje princip diety, výhody a nevýhody, jsou tam jídelníčky, recepty a rady. Rázem se stala velmi populární v celé Americe. Kniha se dá koupit i v českém jazyce, ve kterém vyšla v letošním roce. Můžete ji zakoupit jak v internetovém, tak i v dobrém klasickém knihkupectví.

Kdo je Krista Varady?

Krista Varady (Varadyová) je mladá kanadská lékařka, která nyní působí na univerzitě v Chicagu na katedře kineziologie a výživy. Zajímá se o výživu, vznik a léčbu obezity. Je členem mnoha nutričních sdružení. Napsala knihu, která se jmenuje Dieta každý druhý den.

Ovšem ne všichni s tímto stravovacím plánem souhlasí. Tak jako vždy se objevilo mnoho odpůrců této diety, kteří tvrdí, že se jedná o nebezpečnou dietu, protože pro tělo není hladovění správné.

Vyzkoušíte tuto dietu nebo si myslíte, že je nesmyslná?


 

Diskuze k článku (celkem 491):


starší komentáře

Ahojky:-)
Abi:-)děkuji na odkazy,mrknu na to.
S tou nedělí,je to dobrý nápad,uvidíme,jestli zvládnu Čt a Pa DD a pokud ne,
tak bych to taky asi tu neděli moc neřešila.
Tak já pocit prázdného žaludku ani nemám,moc jíst nemusím,ale spíše mě
honí mlsná a přemýšlím,co bych si dala.
Dneska při DD jsem měla dopolko kafčo s mlékem a medem,kolem 15.hodiny
pár ořechů a v 17.hodin jsem dojedla kus šunky(tak 150g určitě)a rybí salát
special,výborný.Těd jsem si udělala ještě kafčo a koupila jsem si malou
Zero Colu,tu si občas koupím na zahnání chuti.
Sice jsem chtěla být na zelenině,ale nechtělo se mě do obchodu,tak jsem
dojedla co jsem našla v lednici.
Ráno skočim nakoupit,dostala jsem chut na plněný papr.lusky s rajskou,tak
si je zítra uvařím a nakoupím si zrovna zeleninku na čtvrtek.
Štve mě,že nemám váhu,dala jsem ji mamině,tak až nějakou pěknou někde
uvidím,tak si ji musím koupit.Ale každopádně břicho mám docela splasklý
což za necelých 14 dní jsem spokojená.
V pátek se večer stavuji ke kamarádce pro zákusky,tak si v sobotu ke
kafíčku dám medovníček,mnam.Samozřejmě za odměnu,jak se pěkně snažím:-)
Jinak sladký naštěstí moc nemusím,to spíš takhle buřtíky,v sobotu budeme
na chatě opékat,tak se těším,snad bude hezky.Zatím,papa:-)

evule333 26. květen 2015 19:59

Ahoj holky,
Abi, vítej :)
Evule, ano, podle knížky nevadí, když jednou či dvakrát za měsíc zhřešíš a místo DD si dáš SD a potom střídáš dál. A ohledně toho, jestli jíst těch 500 kcal najednou - není to třeba, je možný si to rozložit do celýho dne, ale výzkumy probíhaly tak, že lidi jedli buď oběd nebo večeři (400 kcal) a svačinu (100 kcal) - tu jedli, až když měli hlad. Takže to tak autorka doporučuje, jako že takhle to 100%ně funguje, ale předpokládá, že když si to jídlo rozložíme, tak to bude fungovat taky. Snad jsem to napsala srozumitelně. Já si většinou dopoledne dám sváču - 100 kcal a pak si hlavní jídlo 400 kcal rozdělím na dvakrát.
Abi, tak mě napadá, že se sem odkazy na jiné stránky možná nesmí dávat, tak Ti to možná smázli. Na tu váhu dle Dukana kouknu a ty kalorické tabulky znám, čas od času tam něco hledám :).
Někdo tu kdysi psal, že taky drží jen PO, ST, PÁ a zbytek jí normálně a váha prý jde taky dolů.
Evule, tak si pěkně pochutnej na medovníčku, mňam mňam, já mám sladký děsně ráda - jenže je to jen o nevyvážený stravě. Na tohle byla zlatá Mačingová.
Holky, držte se, mně se teď nějak nedaří, já jsem dnes (DD) nevydržela a obávám se, že o víkendu to taky nevyjde. Snad jsem z toho střídání už nějaká přejetá, nebo co, nebo jen mám blbý období :D. A zrovna bude začínat plavková sezona a já takhle blbnu :D.

Trina 29. květen 2015 19:26

Ahoj holky.....tak histologie dopadla nadočekávání dobře ..takže operace se odkládá...:-D tak teda můžu zase pomalu najet na střídání...v neděli máme pozvané hosty na gril párty tak začnu pondělkem....hezký víken vám všem....

Aja 30. květen 2015 11:32

Ajo, tak to je super :).
Tak si dnešní grilovačku užij a zítra se na Tebe těšíme :D

Trina 31. květen 2015 10:04

Ajo - tak to je rozhodně dobrá zpráva

jinak mám za sebou první týden, kilčo dvacet je dole, a to jsem DD držela jen pon, stř., pát - a to v pátek ještě ne zrovna důsledně - pokud to půjde takhle dál tak za rok bych mohla být na cílové váze
je to fajn, DD mi vůbec nepřijdou omezující, dopoledne nejím nic, jen kafe a čaj, v poledne normální jídlo - aby se vešlo do nějakých 350 kalorií - což jak jsem zjistila není tak moc velký problém (pokud to není zrovna smetanová omáčka), večer lehká večeře a je to
nejhorší je vydržet pak večer, aby mě nehonila mlsná a já po něčem nešáhla, ale i to se dá
zajímalo by mě, jak jsou na tom celkově ty, které tu s touhle dietou před rokem začínaly - je-li tu někdo, z nich, popřípadě některá, která už cílovou váhu dosáhla, můžete napsat nějaké údaje, poznatky?
třeba - kolik kg bylo váš cíl dát dolů, kolik se podařilo a za jakou dobu, jakým způsobem pokračujte dál a jestli se vám daří udržet váhu
vím že rok není až tak dlouhá doba, ale byly tu takové, které chtěly zhubnout jen párkilo - 5-10, což není na moc dlouho, takže by bylo fajn vědět i od reálných lidí, jak to jde

přeju hezký den všem, abi

abi 1. červen 2015 12:47

Ahoj všem ;)
Tak jsem se k vám dnes přidala. Ale mám v plánu střídání držet tak 14dni a pak přejít nas 5:2. Stačilo by mi dát celkově dolu 4kg které jsem nabrala za poslední půl rok, paradoxně ode té doby co jím více ovoce a zeleniny. Nerozumím tomu.... Držím všem palce a díky účastnicím této diskuse, je super :)

Stefka 1. červen 2015 19:01

Abi, no já to držím cca 3/4 roku a pár kilo jsem shodila na začátku a od tý doby je váha tak nějak stejně. Jenže já to občas třeba na týden poruším. Nejdřív to byly buď nějaký oslavy, Vánoce, nebo jsem byla nemocná a na střídání neměla náladu a teď jsem spíš z toho nějaká unavená, nebo co, už mi to tak nejde. Takže teď tak nějak střídám nestřídám :/
Ale taky by mě zajímalo, jak jsou na tom ostatní, co začali dřív. Škoda, že už sem nepíšou :(.

Ahoj Stefko, tak ať se Ti daří, určitě to shodíš :). Vyhovuje Ti 5:2? Dá se při tom shodit? Já bych asi s tou mou neustálou chutí na sladký asi neměla šanci :D.

Trina 1. červen 2015 20:13

Ahoj Holčiny:-)
Zdravím a Vítám Stefku:-)at se ti daří,ty 4 kilečka máš dole,co by dup.
Ajo:-)gratuluji k výsledkum(myslím i histolku)a přes kilčo dole je super.
Trinko:-)děkuji za vysvětlení.A do plavek budeš i tak koča,ty tvoje 4 kilečka
bych vůbec neřešila.
Jinak o víkendu jsem to taky neřešila,měla jsem sobota odpol a celou neděli
školení(no spíš takový kurzík),bylo tam občerstvení,tak jsem jedla,co tam bylo.
K tomu vážení jsem trošku rozčarovaná,v pátek večer ta samá váha,co jsem
začínala,tak jsem si řekla,že ráno to kilčo bude dole(což je normální a já to
tak mám)a ono ejhle,ráno jsem čučela jak puk:-)koukalo na mě to samé
numero:-(tak to se mě ještě nestalo.
Ale jsem v klidu a začala jsem dneska s DD,s tím,ze tomu dám čas.
Měla jsem dopolko kafco s mlékem,odpolko jablko a večer jsem si dala
kousek pečeného kuřete s rýží(zbylo mě od včerejší večeře)a pár kuliček
červené řepy,mnam.Bohužel jsem si opět ověřila,,že pokud chci se svojí váhou
něco trvale udělat,tak musím zapomenout na pečivo.Snažím se ho nejíst
a minulý týden jsem ho dvakrát,třikrát měla a u mě to je průser,okamžitě
nakynu a mám to hnedka na břichu.
Tak budu muset na něho zapomenout a pojedu dál:-)
At se Vám daří,přeji pěkný večer,papa

evule333 1. červen 2015 20:26

Na 5:2 jsem slyšela skvělé reference, ale osobní zkušenost nemám. Jen se nechci zaseknout několik měsíců na střídání, z toho už se pak podle mě nedá vyskočit bez pribrani. Takže chvili střídání pak 5;2 a když se mi podaří dostat na požadovanou váhu tak zkusím udržovací půst 1 x tydně.

Stefka 1. červen 2015 21:07

Stefko, no podle knížky se pak k udržení jí tak, že v PO, ST a PÁ se drží den úspěchů, což je 1000 kcal za den - 2x tolik, než v DD a zbytek dní se jí tak, jak chceš. Těch 1000 kcal je podle mě procházka růžovou zahradou - oproti DD :D. A přibrat by se nemělo, aspoň dle výzkumů autorky. Škoda, že tu není někdo, kdo by s tím měl zkušenost.
Jak vypadá, prosímtě, ten udržovací půst 1x týdně - jako že se nic nejí?

Trina 2. červen 2015 07:58

Trino a není o tak, že ty poslední 4 kila jsou už přespříliš? jak jsem psala výše, loni jsem koketovala s dukanovou dietou a tam bylo řečeno, že dle toho kolik je člověku let, kolik kdy v průběhu života vážil a kolikrát držel dietu existuje váha, pod kterou se ten člověk už nedostane - teda bez drastických opatření - tak jestli už nejsi na této váze a proto to nejde dolů
u mě je to právě kolem 70 kilo, což je defakto pořád ještě o 5 - 10 kilo více, než bych měla dle tabulek mít, ale pokud se na tuto váhu dostanu, budu moc ráda a hlavně pokud se mi ji pak podaří udržet
je těch 4 kilo opravdu tak moc? není lepší v klid žít s tím co máš, ale bez problémů to udržet to a nepřibrat?

abi 2. červen 2015 09:32

Trino aha a díky za info. To jo 1000kcal by mohlo byt v pohodě :) Jo, ten udržovací půst 1x týdně jsem myslela opravdu jen na vodě, i když aspoň bez sladkého kafíčka si to neumím představit :D No uvidím jak se to bude vyvíjet, k čemu se nakonec uchýlím.

Stefka 2. červen 2015 09:42

Tak jsem dnes dělala hokuspokus, měli to být houstičky bez mouky. Základní recept je 250g měkkého tvarohu , 4 vajíčka, prášek do pečiva... Z bílků se vyšleha sníh, a vše se smíchá, plus sůl dle chuti, případně koření, bylinky. Pak se na pečící papír lžící udělají hrudky a peče se 40min na 150. Já jsem je navrchu posypala cibulkou. Ale asi to chce z tvarohu odsát nejdříve vodu, mě z toho vznikla placka na celej plech. Ale i tak chuťově dobrý, tak jsem jen chtěla hodit typ na změnu jídelníčku, jestli to neznáte.... :)

Stefka 2. červen 2015 19:46

abi, jj, je to možný, že víc už to nepůjde. Stejně to teď moc neřeším, protože začínají různý akce, oslavy atd... takže střídání obden je momentálně u mě nereálný. Budu se snažit o DD pár dní v týdnu a snad to aspoň udržím tak, jak to je.

Stefko, týjo, tak o vodě bych nevydržela :D. Díky za tip, zní to zajímavě a zdravě :)

Trina 2. červen 2015 23:15

Stefko - bez mouky - to jsem ještě nezkoušela

kdysi jsem pekla dukanovy housky - ty jsou z otrub, vajec a nízkotučného jogurtu - úplně bez kalorií to nebude, ale rozhodně tam bude míň kalorií než v normálním pečivu
2 lžíce pšeničných otrub
4 lžíce ovesných otrub
2 vejce
1/3 lžičky kypřicího prášku
75 g nízkotučného jogurtu
sůl
netuším kolik váží ty lžíce otrub, ale zkusím to doma zvážit a propočítat kalorie
není to úplně houstička, spíš taková hrubší placka, ale jíst se to dalo, když se na to namazal nízko tučný sýr nebo tvaroh a přidal kousek šunky, nebo zeleniny - tak to bylo docela jedlé, navíc otruby pěkně pročistí střeva, protože pečivo v DD téměř nepřipadá v úvahu, má hodně kalorií, možná byto byla zajímavá alternativa do DD dnů

ještě zkusím doma najít recept na dukanův knedlík - byla to rychlovka, z tvarohu, vajec a otrub, dělal se v hrníčku v mikrovlnce a kupoudivu byl dobrý

abi 3. červen 2015 09:31

Myslim si že otruby budou hodně kalorické, ale aspoň to nebudou prázdné kalorie jako u běžného pečiva. Oni ty tvarohove houstičky s pečivem taky zrovna moc společného nemají, ale jak jsem psala, je to určitě zajímavá změna, asi by byly výborný,, kdyby se na ně tak v půlce pečení nastrouhalo trochu sýra.. Hmmm :)

Stefka 3. červen 2015 10:41

ovesné otruby mají 350 kalorií, pšeničné 313, na 100 g samozřejmě - což je jen o něco míň než klasická mouka, nicméně, je jich tam jen 6 lžic, což rozhodně dohromady nebude ani 100 g, takže v konečném důsledku bude jedna ta houstička mít celkem málo, ale jak píšeš, nejsou to prázdné kalorie a ještě to pročistí organismus ;)

abi 3. červen 2015 11:13

Ahoj holky... já se taky pořád nhnu z místa. Cvičím jak blázen, jím zdravěji (ale n striktně) a nic, takže čtvrtek a pátek si pročisťovací DD, pak teda o víkendu budu chystat na nedělní oslavu, ale budu se snažit ty dva dny držet zkrátka. No, další 4 dny školení, kde je koupené jídlo, takže to neovlivním a hned potom najíždím na střídavku. Prostě to půjde dolů!!! :-) Jak jsou ty vedra, tak i přestávám mít chutě, včera jsem i dobrovolně odolala párku na grilu a dala si jen čerstvou zeleninu, tak snad už se zlomí, potřebuji mít do konce července aspoň 4 kg dole, ale celkově v okolí jsou všichni takoví oteklí a stěžují si... i ty, co byly vždycky jak lunt. :-/

BBaarca 3. červen 2015 15:17

Ahoj Barčo, kdepak ses nám toulala? :)
My dvě jsme na tom stejně s tím zásekem viď :/. Možná je to prostě tak, jak píše Abi. Asi bychom to neměly hrotit, i když teda já to teď fakt nehrotím :D. Mám teď taky zásek ve cvičení, spoustu let jsem chodila cvičit průměrně 3x týdně (aerobik, posilování atd...), ale tenhle rok se nemůžu donutit. Ale co je důležitý, přesto, že necvičím, tak nepřibírám!!! Cvičitelka nám jednou říkala, že cvičení má na hubnutí podíl jen ze 30 %, těch 70 % je v jídle. Mám to na sobě vyzkoušený, že to tak je.

Trina 3. červen 2015 18:17

Jo jo, to musím taky potvrdit, byla jsem taky překvapená, že když se méně hýbu, nemá to až takový dopad, jak bych čekala. Jinak se musím přiznat, že ještě dost v té zdravé výživě pokulhávám :D , něco jsem si přečetla o těch otrubach, a teda supr, určitě ty placky, nebo cokoliv s nimi vyzkouším!

Stefka 3. červen 2015 19:12

Já si dělám z ovesných otrub kaši: do hrnku horkého sojového mléka (určitě může být i normální) sypu otruby tak dlouho, dokud to nezhoustne a přitom to šlehám vidličkou, aby se to dobře rozmíchalo. Osladím medem, někdy přidám ovoce, klidně i skořici atd... Je lepší to nedělat tak hustý, protože po chvilce ty otruby nabydou a byl by to beton. Ale to je potřeba vyzkoušet. Akorát to teda docela nadýmá, takže není dobře si to dávat několik hodin před nějakou případnou akcí :D

Trina 3. červen 2015 19:51

No... jenže já právě přibrala 4 kg přes zimu a ty jusou dost vidět... a další dvě pak se cvičením, takže už to hrotit začínám. :-( A to si fakt myslím, že zase tolik nehřeším. Jídlo mám myslím celkem v pohodě. Sem tam nějaký koláč, ale není to na denním pořádku, tak jednou týdně. :-/ No, ale jak říkám, teď fakt chutě ustávají úplně. Jím víc zeleniny, večer nemám skoro vůbec hlad, takže snad... :-( Otruby po ránu zapíjím, ale nesehnala jsem ovesné, tak pšeničné. Dám si dvě lžíce do vlažné vody a hrknu to do sebe. První měsíc mě to pěkně prohnalo po ránu, teď poslední týden moc ne.

BBaarca 4. červen 2015 07:12

Teda já mám chutě pořád, nebo spíš pocit nedojedenosti přesto že žaludek mám sytej. Až teď když počítám kalorie si uvedomuj, jak jsem dřív žrala! :D a to jsem si myslela že tak moooc nejím... A i teď ale v DD většinou tak o 50kcal přešvihnu, a v SD tak o 100 až 200... Tak jsem zvědavá jaké budou výsledky. Ale i tak mám ze sebe radost :)

Stefka 4. červen 2015 18:03

No, tak já jsem včera taky asi nedala přesně a i tak my váha trochu padla (i když se píše, že se to musí dodržovat). Hlavně dost omezím pečivo. Jedla jsem sice tak 1 ks denně (někdy 2 ks, ale ten druhý už menší). Včera a dneska ráno jsem si dala ovesnou kaši místo raženky a už včera jsem si nepřipadala tak nafoukle...takže pečivo prostě omezím. Ne, nějak striktně, ale určitě ne každý den ráno. To je moje závislost. Od února jsem odbourala koláč k snídani, tak teď i tu raženku. :-) A zatím žádné. Ani dneska, prostě potřebuji tohle počasí a ono to půjde. :-)

BBaarca 5. červen 2015 10:17

zdravím holky....tak já zatím se nemůžu dokopat na DD ...prostě nevím jestli to je tlak nebo co ..ale je mi dost slabo..jedu tedy celý den jakože v režimu lehká dieta...váha se drží ...porád 76 kg....ale nutně!!!!! potřebuji 10 kg dolů...má se ochladit tak třeba to pak pujde lépe....sladké snídaně mám moc ráda...cereálie , neebo ty kaše...nebo pečivo s medíkem....já si prostě ráno nemůžu dát salám nebo párek...a ani zelenina mi nechutná...
- nedají se ty otruby nahradit něčím jiným?

Aja 5. červen 2015 19:20

Holky, kdy se u vás dostavili první výsledky? Já vím že týden je asi málo, ale na to, že kromě včerejška opravdu nehřeším, a pokud přesáhnu kcal, tak jen díky zdravým jídlům, jsem zklamána, že zatím vůbec nic... Nebo na tu váhu mohou mít opravdu tak velk vliv moje dny?
Jinak Ajo ani já si neumím snídani bez sladkého představit, nebo aspoň jogurt. Ale salám po ránu? ...to radši nic :D

Stefka 7. červen 2015 12:33

Stefko, já jsem se zezačátku vážila denně (jak doporučuje knížka) a váha šla pomaličku dolů hned po prvním DD. A to se při SD opravdu nešetřím, neřeším kalorie, jím sladký, všechno, na co mám chuť.
Já jsem na sobě nepozorovala vliv mých dnů na váhu, ale někdo to tak určitě má. Na netu jsem četla, že v období menstruace a ovulace se může váha zvýšit o 1 až 3 kg!

Trina 7. červen 2015 12:48

Trino děkuji za odpověď. Zkusím teda ještě pár dní počkat, mrzelo by me kdyby to dolu nešlo, protože jinak mi to celkem vyhovuje a cítím se opravdu lip :)

Stefka 7. červen 2015 15:20

Holky, těšilo mně, a loučim se s vámi... I když třeba někdy sem nakouknu, s touto dietkou končím... Téměř 14dni a fakt bez výsledků. Nevim proč, ale prostě to na mně nefunguje. Mějte se a držím vám palce,ať jste v boji s kily úspěšné! :)

Stefka 13. červen 2015 08:43

Stefko, to mě mrzí, mně to šlo dolů aspoň zezačátku. Tak snad si najdeš nějaký jiný způsob. Měj se hezky :)

Trina 13. červen 2015 10:23

Dobrý den milé dámy,
já budu stručná. Díky této dietě se mi podařilo shodit 8kg, během cca 3 měsíců.
A já se ptám: je mezi vámi takový neukázněný barbar jako já???
Během 3 měsíců totální selhání a nedodržování pravidel a jsem tam, kde jsem byla na začátku.Nechce se mi napsat, že jsem přímo v ...
Prostě všechno zpátky... začínám znova.
Je mi 58, dělám na tři směny v náročném zaměstnání, takže žádná sranda. A já byla na sebe tak pyšná, že jsem to dokázala...
No, moc stručný to nebylo...

Šalda 16. červen 2015 10:09

Ahoj Šaldo, týjo, to je nádherný výsledek :). Neboj, podaří se Ti to znovu shodit. Můžu Tě uklidnit, že i já jsem barbar, zrovna teď mi to nějak nejde. V pátek jsme měli oslavu a já se nemůžu znovu dostat do režimu :(. A přitom je mi z toho plácání těžko. A přitom se při DD cítím strašně dobře, ale prostě se teď nemůžu dokopat. Snad se mi to co nejdřív podaří.

Trina 16. červen 2015 13:18

Ahoj Šaldo - to škoda, ale pokud jsi to dala jednou, dáš i podruhé - jen se zeptám, proč byl problém dodržovat i tu udržující část - tedy proč jsi to nabrala zpět, přijde mi, že držet 3 x týdně 1000 kalorií zase tak nereálné není, ani dlouhodobě - ovšem nemám srovnání se směnným provozem, nikdy jsem v trojsměnném provozu nedělala

abi 16. červen 2015 14:02

No abych byla upřímná, tak jsem si někdy připadala jako prasátko. Ale ono i to prasátko se možná chová při jídle stylem-mám dost,tak končím.
No a já skončit nedokázala. Nic mě neomlouvá, ale tří-směnný model rozhodně není nic moc na držení jakýchkoliv diet. Zvládla sem to a pak všechno pokazila.
Moc tomu nepřispěla ani operace nohy,kdy ani pohyb nebyl žádný...
Moc děkuji za podporu, začnu znovu a budu vám hlásit výsledky ať už budou jakýkoliv.

Šalda 16. červen 2015 18:56

Šaldo - pokud jsi to dala jednou, dáš to znovu, nejsi v tom sama ;)

Trino - to půjde, taky jsem minulý týden měla nějak problém dodržovat DD - s celého týdne jsem poctivě dala jen jeden jeden, ale mám za 3 týdny 3 kila dole, takže jsem spokojená, nevadí mi, že to půjde pomaleji, pokud to potom bude líp udržitelné ;)

abi 17. červen 2015 08:06

Šaldo, já to chápu, někdy prostě mozek začne stávkovat. Ale pokud jsi do toho teď zase zapálená, tak to půjde :).

Trina 17. červen 2015 12:09

Moc díky za podporu, jak už jsem psala,ozvu se, jaké jsou výsledky.

Šalda 17. červen 2015 22:18

Ještě dodatek- sama jsem byla překvapená, protože já věčná dietářka, spoustu odzkoušených a zaručených diet vyzkoušela ale tohle zabralo nejvíc.
Tak si zase večer znovu přečtu knihu a zamýšlíme se nad sebou.
Všechny zdraví

Šalda 17. červen 2015 22:22

Ahoj všichni po delší době :). Tak jak to jde? Já jsem cca měsíc a půl přestala střídat - z důvodu různých oslav a dovolené - a teď od pondělka jsem zase najela. Je to dost potřeba :D.

Trina 29. červenec 2015 21:47

Ahoj holky ...tak já ted nic....žádná dieta ...samé lítání po nemocnicích ...no snad bude už dobře...zjistili mi těžkou hypofunkci štitné žlázy...a na to nabalené další se již rozvíjející nemoci...no ale už léčíme a po měsíci můžu říct že se cítím lépe...váha zatím cca.76 kg ...střídat DD s SD ted nemůžu...potřebuji dát tělo do pořádku...prý to trvá i několik měsíců ...třeba se mi podaří i něco málo zhodit....hlavně už nepřibrat!!! držím vám všem palečky...a napište jak se daří bojovat s přebytečnými kily....

Aja 6. srpen 2015 10:48

Ahoj holky... tak já jsem teď nestřídala vůbec. V červnu mi váha vyhoupla o 1,5 kila zase. Takže celkově za rok nějaký 7 kilo. V červenci se mi podařilo dát 2 kila dolů. V srpnu... dovča, nechodila jsem běhat, nestravovala se tam zdravě... a zase všechno zpátky. I když je pravda, že jsem měla před MS, takže něco z toho bude tím. Čekala jsem, až to příjde, protože pouštět se do diety před MS fakt nemá cenu. :-D No, včera jsem si hodila neplánovaně DD... a pročítala, kterou dietu pojedu. Rozhodovala se mezi sachardiovými vlnami, Dukanovkou, ale vyhrála mléčná. Na mě prostě zdravý stravování nefunguje (tak maximálně na udržení), takže půjdu do toho. Navíc po MS nemívám hlad ani chutě, tak to snad půjde a hned po ní začnu se zdravým stravování a 1-2 týdně si tam hodím DD na udržování. :-) A ono to půjde... teď jsem fakt naštvaná a rozhodnutá, takže za 14 dní prostě budou výsledky! :-) A co ty Trino? A kampak se zatoulala Livka? :-)

BBaarca 13. září 2015 07:42

Ahoj Barčo, já teď nic nedržím, zjistila jsem, že střídání na mě fungovalo jen zezačátku :(. Teď v srpnu jsem si dala zkušební 2 týdny, po kterých jsem se zvážila a dolů nešlo ani deko. Což je dost demotivující. Vůbec nevím, jak mám pokračovat dál, sice jsem začala po prázdninách opět pravidelně cvičit, ale ono je to hubnutí spíš ve stravě. Tu mléčnou jsem zkoušela a čtvrtý den jsem sebou málem sekla. Ale za ty 4 dny jsem shodila 2 kg a bylo to na břichu dost znát. No třeba do ní taky půjdu, až mi to sepne v hlavě :D.

Trina 13. září 2015 16:43

Ahoj holky :)
Držíte někdo ještě střídavku? Já sní na rok sekla, protože váha stála. Tak jsem začala jíst normálně zdravě a posilovat. Přibrala jsem sice 10kg, ale ve svalech :) No na svaly 7kg za rok. Zbylé tři jsou bohužel tuk, který potřebuji dát dolů. Takže já zase jedu střídavku. Začínám zítra a pěkně se napapám :) Pak DD. Jsem zvědavá jak to zvládnu :) A doufám, že za ten rok si tělo nebude pamatovat, že nějakou střídavku drželo a ten tuk půjde dolů. No, věřím tomu :D Tak se mějte pěkně a někdy se tu stavím :)

Lucy 14. říjen 2015 21:31

Zdravím všechny,
pro střídavou dietu jsem se rozhodla letos v květnu, kdy jsem byla na operaci kolene a tudíž následovalo období bez jakéhokoliv sportu (především aerobní aktivity). Dieta mi pomohla nepřibrat a navíc jsem ještě zhubla cca 5 kg (169 cm, původní váha 70 kg), která jsem nabrala po úrazu kolene, kdy jsem vysadila veškerou aerobní aktivitu (pravidelné výlety na kole, jogging, fitko, tae bo, pěší turistika po horách ....). V létě se mi nedařilo dietu příliš dodržovat - grilování, dovolené, ... Přibrala jsem ale jen 2 kg, které jsou ale jen důsledkem all inclusive stravování na dovolené - tzn. zbytečné přejídání a sladkosti. Dnes opět začínám se střídáním a uvidím, jak bude dieta fungovat po vysazení, navíc začínám navštěvovat i fitko.

Adule 19. říjen 2015 11:50

Ahoj Adule :)
Tak to byl super výsledek. Držím palce ať máš zase tak super výsledky! :)
Taky cvičím u střídavky. V dietních dnech cvičím jen 20min na rotáně a ve svátečních dnech cvičím 30min chrise powella. Pěkně kardio a posilování a cítím se skvěle :)

Napadlo mě založit skupinu na fb, kde byjsme si mohli psát jak nám střídavka dne a tipy jak třeba přežít dietní dny :) Až bude založena, tak sem hodím odkaz ;)

Lucy 21. říjen 2015 22:58

Ahoj holky, ahoj Trino, zas po dlouhatánské době,....teda Vy jste fakt dobrý, jak se pěkně snažíte...Trino, Ty máš výdrž, obdivuji Tě. Jednak, že jsi stále tady, i když koukám, že už ty intervaly nejsou tak častý, ale že se furt snažíš....to se úplně stydím...:-( Já to tu opustila někdy v dubnu tohoto roku a prostě jsem se lidově řečeno na to pěkně vykvajzla. A odměnou za to mi je jojo efekt. Ale prostě jsou období, kdy to nějak nejde, jako myslím to držet.... Trino, víš, o čem píšu viď?... Pro ostatní holky, jen pro oživení. Byla jsem tu na diskusi hned v jejích začátcích, dieta mi zaujala a shodila jsem s ní loni v létě tuším, že 7 kilo. Bylo to za období asi za 3 měsíce. Už si to přesně nepamatuju, ale vím, že jsem se tenkrát od toho obula a po přečtení knížky jsem jela jak fredka. Ob den jsem jezdila doma na Orbitreku a šlo to fakt dolů. Tenkrát jsem měla jako motivaci zhubnout do plavek na září do Řecka. Jakž takž se to povedlo. Ale pak jsem polevila a po vánocích už jsem pomalu sklouzla do té samé váhy, co jsem na ní začínala. No tak jsem po vánocích začla znovu, jenže bohužel u mně platí to, o čem se v té knížce píše. Tělo je chytrý a pozná, že už tohle jednou zažilo a tak se bránilo zřejmě zuby nehty, protože to šlo o hodně pomaleji a tak jsem už do toho neměla takovou tu správnou vervu, nicméně jsem začla zas hubnout na září do Řecka. To se mi povedlo, ale už né tolik jako loni-snad jen 4 kila a ty už mám zas zpět....Jo jo, je to prostě věčný boj to hubnutí a prostě neexistuje žádná dieta, po které se nestloustne, když se už nedodržuje. Ale to tu víme všechny že? :-).... A včera jsem potkala po delší době mojí sestřenici a nějak jsem jí nemohla poznat. Sundala 20 kilo!! Tak jsem jí vyzpovídala. Prý drží bezsacharidovou dietu asi to znáte (kdo ne, jukněte na nett), prý od června do teď. To jsou 4 kila za měsíc během 5 měsíců.... Tak jsem na to dneska najela, ale budu to držet jen měsíc, protože jsem se dočetla, že to není až tak zdravý a nemělo bys e to držet dlouho. Tak právě chci zkusit měsíc tohle a pak buď zas navázat na to střídavkou a nebo dietou rozlišovací...Máte s tou rozlišovací někdo tady nějaké zkušenosti?
Tak ahoj a hubnutí zdar
Stará/nová LIVKA

LIVKA 2. listopad 2015 20:16

Ahoj Livko, to co tu popisuješ dobře znám. Já vyzkoušela skoro všechny diety. i tu bez sacharidovou. Ale s tukama. Že jsem jela hodně tuků. A shodila jsem 4kg za měsíc. Pak jsem to stopla a vše zpátky. Takže přibereš i po této jak mile jí přestaneš držet, tak jako u všech.Já tedy až se mi nebude chtít střídavku držet, tak jednoduše pojedu těch 1000 kcal 3x týdně jak je v knížce a zbylé 4dny nebudu řešit co budu jíst. Jinak já střídavku držela před rokem. Nějak v únoru jsem s ní sekla a najela na ní až teď.Nabrala jsem 8kg a dál přibírala a řekla jsem si, že dost. Že takhle to dál nejde. Takže jsem měsíc na střídavce a 3kg už jsou pryč. Tak přeji všem hodně motivace, kupte si knihu, hodně to pomůže :)

Lucy 11. listopad 2015 21:21

Ahojte dámy, jsem tu dnes poprvé a jak si čtu Vaše komentáře tak vím že ze sebou musím zase začít něco dělat... Cca před rokem jsem držela sach. vlny (dobré ale fakt náročné na psychiku). U toho jsem zhodila cca 8 kilo. pak jsem zkoušela co se dalo aby mi to zůstalo a nejlépe ještě něco shodila do svatby. Teď jsem cca 2 měsíce bez diety a můžu říct že to mám skoro zpět. takže chci najet na dietu a hledám co by mohlo být pro mě dobré, a došla jsem k dietě každý druhý den. Jaké jsou Vaše zkušenosti a babské rady. Děkuji

Dede 20. listopad 2015 09:12

Ahoj Dede :)
Taky jsem držela vlny a vše jsem nabrala taky zpátky jak jsem začala jíst normálně. To je bohužel riziko každé diety. Takže pokud půjdeš do této, tak potom až budeš mít ideální váhu, tak musíš jíst 3x týdně 1000kcal a 4x týdně co chceš. Píší to v knížce.
Jinak já doporučuji v DD jíst dvě jídla za den. Já jím o půl páté první jídlo (Dám si jen hermelín light a dvě vejce, nebo vysoko procent. šunka a dvě vejce nebo tuňáka) a 2h před spaním si dám vaničku odtuč. tvarohu. Pokud během těch dietních dní budeš mít chutě na sladký, tak si dej colu zero. Mě to hodně pomáhá a dokonce i trochu zasytí :) A taky doporučuju pít hodně vody. Já v DD vypiju litr zeleného čaje a litr čisté vody. Tak pokud se rozhodneš pro tuto dietu, tak držím palce :)

Lucy 23. listopad 2015 23:01

Ahoj Lucy,
děkuju za rady rozhodně si jich vážím... právě přemýšlím o koupi té knížky, ale pořád váhám.. když jsem držela vlny tak muj jídelniček obsahoval hlavně odtuč. tvaroh, maso a proteinový nápoj (bohužel vajíčka se mi velmi rychle přejedly...).Cukr jsem nahradila sladidlem (aspon do kávy a do okurkového salátu) :-) a colu zero jsem fakt v té době milovala. S pitím nemám až takový problém v práci mám 750ml hrnek a pořád si vařím čaj nebo aspon vodu... Tak snad to půjde...

Dede 24. listopad 2015 08:40

Zdravím všechny :)
Tak jsem se rozhodla do toho taky pustit. Už pár dní to zkouším a nemám s tím nejmenší problém. V DD hlad skoro necítím (nebo si to nepřipouštím), jím většinou jen ovoce a zeleninu a nějaký odtučněný mléčný výrobek. V SD se nijak nenacpávám, jím 5x denně, ale dám si to, co mi chutná, občas i nějakou tu sladkost.
Na střední školu jsem nastupovala se (až se to stydím napsat) 112 kg a pak jsem zhubla na 67 kg. V pozdější fázi už jsem hubla způsobem, který radši nebudu zmiňovat. Pak se mi váhu dařilo udržovat v rozmezí 67 - 71 kg. Ale před rokem jsem se na to udržování vykašlala a během toho roku nabrala 12 kg, které teď musím dostat dolů. Tak snad se mi to podaří! :)
Držím všem tady pěstičky! :)

Immi 1. prosinec 2015 11:20

Tak já tuto dietu držím už něco málo přes měsíc a cítím se perfektně! O SD nic nepřeháním v DD skoro nepociťuji hlad. Někdy je menší někdy větší, ale vydržet se to dá, žádná katastrofa. V SD i cvičím s těžkými váhami a narostli mi díky tomu svaly na rukách :) v DD jím až kolem páté hodiny večer a dám si půl kelímku (100g) 12% smetany, 56g tuňáka a ještě 50g 30% eidamu. A pak 2h před spaním vaničku odtuč. tvarohu. Chutě řeším buď perlivou vodou s citronem nebo kolou zero. Ale kolu zero dávám jen občas. Když mi fakt začne hodně kručet v žaludku :D Dost totiž pomůže :)
Tak vám všem přeji mnoho úspěchů a štastné vánoce a nový rok :ú

Majka 12. prosinec 2015 22:51

Ahoj Majko a mohu se zeptat jaký máš váhový vúbytek ikdyž teda cvičíš takže rostou svaly a ty jsou těžší než tuk..?

Dede 21. prosinec 2015 13:09

Ahoj holky, po delší době sem zase nakukuju :D. V říjnu jsem opět začala střídat a zatím jsem shodila 3 kg. Střídám poctivě a 2x týdně cvičím. Váha šla postupně dolů, vážím se jednou týdně (vždy ráno po DD, aby bylo míň kil :D). Ale teď před Vánoci se to zaseklo, ale pokračuju dál. Snad se to ještě pohne. Dnes - na 1. svátek vánoční mám DD a doufám, že to vydržím. Zítra se zas nacpu cukrovím :). Akorát na Silvestra mi to nevyjde, to budu muset porušit a budu mít 2 SD po sobě - Silvestr a Nový rok.
Tak se držte, užívejte svátky a pište :)

Trina 25. prosinec 2015 11:53

Tak já střídala pár týdnů a šlo to hezky dolů, ale na Vánoce se to zase zkazilo, takže všechno, co jsem zhubla jsem nabrala zpět. :( Každopádně pak se mi zase podařilo najet na střídání a opět jdou kila dolů. Tentokrát u toho musím vydržet! :D
Držte se a piště, jak se Vám daří. :)

Immi 10. únor 2016 17:35

Immi, to nic, taky jsem takhle dopadla, že se mi vše vrátilo. Ale už je to zase dole :). Často se po SD na dietní dny těším, protože jsem při nich taková odlehčená. Drž se :)

Trina 14. únor 2016 18:53

Zdravím všechny:) prave sem se docetla o tehle diete, kterou jsem dtedvubec neznala pul roku se v jidle hodne omezuji zhubla jsem 13kg za 6mesicu s asi 7cheat days. To me ale prestalo bavit jelikoz sem se vzdycky nacpala k prasknuti. V poslednim tydnu jsem nejak nezvladla dodrzovat striktne jidelnicek tak sem vzdy jeden den hlavne vecer jedla co jsem chtela a druhy den pust s tim ze brzy rano jen snidane pouze zelenina 300g a asi 5litru tekutin voda a zelený čaj. Myslite ze se da takhle vaha jen udrzet ?? Hubnout uz nechc.i Jeden den jist co chci a druhy den pust me prijde fajn:-) Budu rada kdyz me k tomu neco napisete :-) dekujiii :-))))

Dáda 15. únor 2016 17:11

S tím že mam pohyb cca 3-4krat za tyden 2-3h hlavne chuze:-)

Dáda 15. únor 2016 17:38

Ahoj Dádo, co se týče udržování váhy, u této diety se jí v PO, ST a PÁ 1000 kcal a v ostatní dny, čili ÚT, ČT a víkendy co je libo :-). Záleží na tom, kolik kalorií do sebe v ty dny půstu dostaneš. 300 g zeleniny se mi zdá málo. Já mám v mobilu stažené kalorické tabulky a podle nich se řídím :-). Ale zatím se ještě snažím něco shodit, takže půstuju obden.

Trina 22. únor 2016 19:55

No na zacatku sem do sebe hazela snad vsechno :-D, ale ted po dvou tydnech se to srovnalo a jim 5krat denne. Spis nevim kolik toho tak snist v SD ted sem se dostala priblizne na 900g cca az kilo tkhle se me to zda hrozne moc :-D ale vaha se drzi po SD ukaze o cca pul kila vic ale po DD o kilo min. To udrzovani jak si psala asi nic pro me jelikoz sem tech 13 kg zhubla fakt na malym mnozstvi jidla mozna casem tady ta stridavka zatim funguje snad bude i dal :-D hlavne ze vaha stoji je zajimavy ze tim nehubnu jak vy ale jen udrzuji, ale to je asi tim ze sem se fakt hodne omezovala co myslite ?

Dáda 23. únor 2016 11:50

Ahoj holky :) Tak zítra to bude týden co jedu střídavku a paráda :) DD mám 3x týdně a hlad sice je, ale dá se to vydržet. Žádná katastrofa. Hlavně ráno nesmím nic jíst, protože jak si něco dám, tak mám pak celej den strašný chutě. Takže si až kolem páté dávám šmakouna (celou krabičku :D) stojí to 60kč a je to super. Na 100g jen 65kcal ;) A fakt to zasytí. Kupuju s příchutí hlíva ústříčná a super to chutná :) Pak si dám 15g proteinu (Kupuju od The Protein Works příchuť čokoláda. Chutná to jako slabé granko :)) pak si dám tvaroh odtučněný celou vaničku a před spaním ještě 25g toho proteinu. O SD si nic nezakazuji. Dávám si pizzu, hranolky... prostě na co mám chuť a snažím se to nepřehánět, ale někdy to nevýjde a nacpu se k prasknutí. Ale co, autorka píše v knize, že se to srovná, tak snad jo a navíc jsme lidi a nemáme si nic vyčítat :) Holky, chtělo by to založit na facebooku skupinu o této dietě. Co říkáte? :)

Lily 2. duben 2016 16:35

Ahoj Lily, taky to tak dělám, že při DD jím až večer. Když jsem jedla od rána, měla jsem větší hlad. Tento týden jsem ale porušila, měla jsem 3 SD za sebou, protože jsme byli pryč, ale jinak stále střídám.

Trina 3. duben 2016 13:23

Ahoj holky, byla jsem tu cca pred 3/4 rokem, tehdy mi usili moc nevydrzdlo, ted uz mam motivaci větší, nejdriv jsem byla tak v nervech, ze jsem 1 tyden moc nejedla - 3 kila dolu, dalsi 2 tydny jsem najela na stridavku a další 2 kila dolu, takze za 21 dnu mam 5 kilo dolu, přidávám pohyb a doufám, ze se to nezastaví,
zatim mam stale nervy, takze DD se mi drží celkem lehce, naopak v SD mam problem do sebe tech 2000 kal. nacpat, jsem zatim ve stavu kdy kil jdou dolu,
Je tady prosim nekdo, kdo to drzi opravdu v kuse treba uz 2 mesice a kila jdou stale dolu, je tady nekdo kdo se uz dostal na svou vahu, potebuji dolu dostat 30 kilo, netuším, zda je to realne, autorka sice pise ze ano, nicmene v knize jsem nasla výpovědi od lidi max do nějakých 15-18 kilo,
Jak to vidite vy?

Abi 19. duben 2016 12:42

Tak nevim, jestli tu jeste nekdo chodi, nicmene se pochlubim, mam za sebou dalsi dva tydny a dalsi 2 kila dole, od 29. brezna k dnesnimu dni mam dole 7,8 kilo - jsem nadsena, zatim stale hubnu, cviceni moc nedavam, nicmene snazim se hodne chodit, hlavne do schodu, kupodivu mam ted vic energie nez jsem mivala a paradoxně prave v dietni dny, takže pokud nekdo vaha, jak to bude zvladat, tak za sebe mohu poradit, jdete do toho, funguje to

Abi 3. květen 2016 18:48

Píšu po dalších 14 dnech
- celkový součet 10 kilo za 7 týdnů
- stále hubnu, sice mám pocit, že pomaleji, ale nevadí
- musím přidat cvičení, kromě chůze do schodů a normální tomu moc nedávám
- stále nemám problém s dodržováním

zdravím a pádím na dnešní oběd - pečené kuře a grilovaná zelenina

Abi 16. květen 2016 11:30

Ahoj Abi, blahopřeju Ti k úbytku, to je super, že Ti to takhle jde. Já taky stále střídám, až na výjimky pravidelně. Teď to moc dolů nejde, ale už jsem dlouho necvičila, tak je to možná tím. Teď od neděle jsem ale zase na cvičení najela, tak snad váha ještě trošičku klesne :).

Trina 19. květen 2016 20:33

Dnes jsem náhodou přišla nu tuto dietku a zítra začínám DD. Jsem na redukční dietě - jídlo 5x denně a za 2 měsíce mám dole 5 kilo, které jsem přibrala přes zimu, ale posledních 14 dnů stojím na váze. Objednala jsem si knihu , ale začnu hned. Je tu někdo ,kdo se přidá?

Albra 28. květen 2016 18:30

Ahoj Albro :) Knihu mám taky a jsou v ní fajn recepty :) Někdy je jím i při SD (samozřejmě větší porci :D) Jinak já nejedu střídavku obden, ale jen 2x v týdnu teď nově. Protože jsem se strašně přežírala vždycky v SD a narazila jsem na dietu 5:2. Tedy 5dní normálně (žádné přežírání) a 2dny do 500kcal. Musím říct, že těch 5dní se vůbec nepřežírám. U střídavky jsem měla prostě v hlavě brouka, který mi říkal, že další den budu zas hladovět, tak se musím pořádně nacpat :D A fakt jsem se cpala k prasknutí. Co teď týden jedu 5:2, tak vůbec nemám potřebu se přecpávat... Tak zkus tu střídavku a pokud budeš mít pocit, že se taky moc v SD cpeš, tak zkus taky dietu 5:2 :) Jinak ti držím palce (y)

Lucy 29. květen 2016 10:57

Ahoj LUCY, knížka ještě nepřišla a zatím se v tom plácám. Ještě jsem těch 500 kcal nevydržela a tím jsem v půstu 16/8 a jím zhruba od 10- 18h.Asi potřebuji ty recepty, aby mě nehonil hlad, nebo si tělo zvykne? Prosím tě a funguje to ?Kolik jsi zhubla ?
Zítra bych měla knihu dostat, tak se ráno zvážím a budu sem psát moji cestu půstováním a samozřejmě výsledky. Co jsem o tom četla na netu, tak mě to oslovilo i zdejší diskuzi jsem pročetla. Snad mi to sedne a váha opět poskočí dolů.

Albra 30. květen 2016 17:27

Tak jsem knížku zhltla během tří hodin a je to moc pěkně napsané. Motivační :-)
Kalorie mám celkem v malíku, tak to půjde. Nejvíc mě překvapilo, že se může jíst opravdu vše, jen se dopočítat kcal. A VYDRŽET na těch 500 kcal obden. Pak také to, že je nemusím sníst najednou. V knize doporučují rozdělit na 400 kcal a 100 kcal a kdo chce a umí dobře počítat kalorie, tak klidně i na víc svačinek, jen to celkem nesmí přesáhnout těch 500 kcal. A úplně nejvíc mě překvapilo, že i v den D se může alkohol, pokud se započítá do limitu. Takže klidně místo 100 kcal svačinky si dát k večeři o 400 kcal dvojku suchého vína. Podstata je nepřesáhnout každý druhý den 500 kalorií. Jsem nadšená, i když vím, že to není lehké, hlavně než se trochu zcvrkne žaludek a tělo si přivykne na jiný režim.
Dnes mám první DD a samozřejmě kalorie již vybrané, ale jsem tak namotivovaná, že to dám.
Moje počáteční váha, tedy dnešní byla 86.9 kg.

Albra 31. květen 2016 16:58

Ahoj, tak mám za sebou 9 a půl týdne a 12 kilo dole, cítím se skvěle, mám ze sebe radost, koncem minulého týdne jsem si koupila bundu a šaty - oboje ve velikosti 46 (KIK) a nebylo to v nadměrných velikostech :O jupííí
Stále pro mě není problém dietní dny dodržovat, doma se sice vše zklidnilo, už nemám takové nervy, ale pořád v pořádku nejsem, takže se to odráží na jídle, ve sváteční dny už jsem schopna jíst celkem normálně.
Můj postřeh - je třeba se trochu hlídat i ve sváteční dny, s normální stravou je těch 2000 kcal celkem v pohodě, někdy mám problém do sebe tolik kalorií nacpat, ale stačí nějaký fast food, večer alkohol, a už se to vyšplhá na 2500 kcal i více. Což se mi podařilo minulý týden a hubnutí se zastavilo, ale je třeba se z toho hned nehroutit, občas mám pocit, že si tělo potřebuje trošku odpočinout, pár dní se to hýbe nahoru a dolů, ale celkově se nehubne, ale pak se to zase rozjede. Takže pokud měl pochybnosti, dá se to vydržet delší dobu, dá se s tím zhubnout více. Líbí se mi, že se nemusím v ničem omezovat, takže stále tenhle systém považuji za výhodný pro mě.

Všem co začínají - já vím, že těch 500 kcal je na začátku fakt záhul, ale mělo by se to časem zlepšit, takže vydržte!!!

Moje doporučení - hlavně teď v létě - na oběd kuřecí steak (nebo ryba) a grilovaná zelenina nebo salát - v pohodě se poskládáte do 300 - 350 kcal a najíte se pohádkově, vhodné jsou taky vývary s masem a hromadou zeleniny nebo zeleninové polévky, které zahustím rozmixováním části zeleniny (tedy ne moukou) - taky se dá sníst velká porce a není moc kalorická. Komu se nechce vařit, kolegyně mi ukázala, že tesco prodává polévky v plechovce, je na nich kolik mají kalorií a v pohodě se dají - je to přímo značka tesco, tak se koukněte a vyzkoušejte

přeji všem pohodové hubnutí a vydržte ;)

Abi 1. červen 2016 11:08

Ahoj holky :)
Albro, já si to taky rozděluju. Ale jím až kolem páté. Pro mě je to lepší. Protože jak se najím dříve tak mám pořád na něco chuť. A když jíš až později, tak žaludek se trochu stáhne, takže potom pak ani není takový hlad :) Jinak v DD je nejlepší zaměřit se na bílkoviny, protože po nich vůbec nevyletí cukr a nenastane tak rychle hlad. Doporučuji odtuč/polotuč. tvaroh nebo cottage, vejce, kuřecí maso či proteinový nápoj. Ty polévky bych moc nedoporučovala. Max si dát domácí vývar bez soli. Ty polévky z obchodu nejsou zdravé a díky soli zadržuješ zbytečně vodu v těle. Jinak mě se váha u střídavky vůbec nehla. Ale bylo to díky tomu, že jsem v SD fakt žrala. Dokázala jsem sníst klidně 4000 kcal. Sníst celou pizzu na posezení a k tomu celou čokoládu proč mě nebyl vůbec problém. Teď co jsem týden na dietě 5:2 (čtvrtek, neděle půst), tak se váha konečně pohnula a konečně se nepřejídám. Krásně se do 2000kcal (asi :D) vlezu. Prostě čokoláda, hranolky apod. vůbec nejím. Ráno pěkně bezlep. kaše. Na svačinu chleba se 100% arašídovým máslem. Po cvičení protein. tyčinku. Na oběd třeba kukuřičné těstoviny, omáčku bez zahuštění (nikdy jsem nezahušťovala, dle mě je to zbytečné). Na svačinu tvaroh s jogurtem a 100% araš. máslem a na večeři už jen večerní pečivo (od penamu, z kauflandu) se sýrem, šunkou a zeleninou zalitou jogurtem a trochou tatarky :) Nepřejídám se, protože vím, že další den nebudu trpět hlady což jsem měla u střídavky.

Lucy 1. červen 2016 11:29

Lucy,
souhlasím, kupované polévky, nejsou zrovna nic moc, ale ty v plechovce jsou jiné než ty pytlíkové, a pokud se to nejí každý den, tak jako nouzovka se to dá.
jinak dávám přednost svým domácím, vím co jsem tam dala a i ty kalorie se dají spočítat.
V dietní dny stavím taky na bílkovinách - kuřecí maso nebo ryba a k tomu zelenina - jeden by se divil, jak velká porce jídla to může být, v dietní dny jsou prakticky odbourala věci, ve kterých je mouka.
S přejídáním se ve sváteční dny problém nemám, pokud se snažím jíst zdravěji i v tyto dny, tak tolik jídla do sebe nenacpu, abych se dostala na 4000 kcal. Ale chápu, že jedna pizzy a jedna čokoška to zvládnou. Čokoládu jsem hodně omezila, když jsem byla na dně, ani jsem na ni neměla chuť. Dnes se max odměním čtverečkem čokolády s vysokým obsahem kakaa.

Abi 1. červen 2016 12:25

Ahoj holky,
tak 1. den na DD jsem měla úbytek -0.8kg , tedy 86.1kg.
Druhý den jsme měla SD a snědla jsem cca 2500kcal a váha + 0.90 ,tedy 87 kg. Dnes mám DD a jedla jsem po 14 hodině a snědla celých 500 kcal.2 sojový rohlíky a protejnák do vody. Tak jsem zvědavá ráno na váhu. Hlad celkem v pohodě. Ale je blbý, že když nejím ,tak ani nepiju a pak je mi blbě. Na tu vodu se musím zaměřit.

Abi a Lucy , díky za vaše zkušenosti. Zítra to dám jen do těch 2000 kcal. Včera jsem měla stejně pocit přežrání a to je zbytečný. Taky mě napadlo, že bych dala DD jen na protejnáku, tak to v sobotu zkusím.

Abi, mě se na tom taky líbí, že se může vše. Dělám totiž v kuchyni a při jiném, omezeném stravování je to peklo. Věčný boj s chutěmi, že to do pusy dát nesmím a to je na nervy to vydržet.

Albra 2. červen 2016 15:01

Albro, jj to znám ten boj s chutěmi. Když jsem držela obyč dietu se sníženým příjmem, tak jsem se mohla uslintat nad rohlíkama :D Teď už pečivo moc nemusím. Dávám si celozrnný chleba a večer večerní pečivo a jsem spokojená :) Jinak já se nevážím. Jen jednou za 1-2týdny se změřím. Na váhu kouknu jen tak orientačně.

Abi, ty polévky v plechovce neznám.. To mají jenom v tescu? Já tady tesco nemám..

Lucy 3. červen 2016 10:17

Ahoj holky,
Lucy, s tím přežíráním v SD to mám stejně, taky mám pocit, že se musím nacpat, když druhý den budu mít DD. Jde Ti teď, i při 5:2, váha dolů?

Albro, tělo si určitě zvykne a já to navíc dělám tak, že si dám ráno slabý kafe s kostičkou cukru a jednou smetanou, to je cca 22 kcal, kolem 13. - 14. hodiny si dám druhý (dalších 22 kcal) a pak nějak kolem 18. hodiny (někdy i dýl) se navečeřím (zbylých zhruba 456 kcal - plus mínus). Netrápí mě tolik hlad, jako když jsem jedla v průběhu dne po troškách - to jsem měla pocit, že jsem si roztáhla žaludek a měla jsem větší hlad, než když jím až večer. A navíc se mi zdá, že to kafe trošku zasytí. A taky je dost dobrý se nějak zaměstnat. Nemáš tak čas přemýšlet nad hladem.

Abi, nádhera, jsem za Tebe moc ráda :)

Teď nastává krizová doba, grilování, dovolené, výlety, tak to bude náročnější. Ale my to dáme :), držte se :)

Trina 3. červen 2016 21:09

Ahoj holky,

tak po mi to jde krásně dolů. Po 2. DD - 1.2 kg a po dalším SD +0.40 kg. Dnes mám DD chtěla jsem být jen na protejnáku, ale nevím nevím......zatím jsem ještě nejedla.
Mé nadšení stále trvá. Po 4 dnech celkem - 0.70kg.Ale co je hlavní, nemám ten nutkavý pocit do sebe vše nacpat. Jako by tělo fungovalo jinak, poznám kdy mi stačí a prostě se nepřejím i když bych chtěla. Včera jsem měla SD a těšila se co si vše dopřeji, ale nešlo to .

Trino, já nesladím a to kafe s mlékem jsem si dávala při redukční dietě. Jak píšeš pomůže to zahnat hlad. To grilování mě naopak přijde jako plus. V DD si dáš porci do 500 kcal a je to. Já si neodpustím vínko, takže si dám 300 kcal v jídle a 200 ve víně.

Lucy, já rohlíky miluju. Jak je někdo na sladký, tak já jsem na rohlíky :-D. Já se vážím i měřím. Přes zadek mám za 2 měsíce - 9 cm.

Albra 4. červen 2016 11:38

Trino, A taky je dost dobrý se nějak zaměstnat. Nemáš tak čas přemýšlet nad hladem.
To je dobrý, pracuji jako kuchařka a doma 2 kluci (9 a 13) a manžel. Prostě pořád u sporáku.
Ale vím jak to myslíš, jen jsem se nad tím zasmála.

Albra 4. červen 2016 11:44

Ahoj holky :)

Abi, ano váha jde konečně dolů :) U mě to dělala ta psychika a cpaní se v SD. Mám půst úterý a sobota nebo čtvrtek a neděle. Podle toho jak se cítím. Po týdnu mám půl kila dole. Což je u mě rekord. Na střídavce mi šlo max 0,1 :D Ale je to fakt o tom jak se člověk cítí a jak mu to jde dolů. Já se na střdavce necítila dobře, takže jsem zkusila něco jiného a 5:2 mi maximálně vyhovuje :) Prostě člověk si musí najít to svoje.

Albro, já rohlíky taky milovala :D Ale jak mile jsem je přestala jíst, tak chutě sami nějak zmizely. Na sladký už bohužel ne :D Ale na 5:2 už do sebe sladké tak necpu. Dám si tři kostičky čokolády a jsem v klidu. Dřív bych si na posezení snědla celou tabulku a ještě si zašla do obchodu pro další :D A gratuluji k úspěchu! :) Když vidíš, že se váha hýbe směrem dolů, tak je to krásná motivace:)

Lucy 6. červen 2016 11:01

Lucy, počítáš si kalorie při krmným dnu? Nebo jen dodržuješ 500kcal ty dva dny v týdnu?
přesně tak, každý musí najít systém, co mu sedí. Je to psychice. hubnutí je dlouhodobá záležitost a když držíš nějakou dietu pro tebe neschůdnou, tak to pak člověk nevydrží a motá se v kruhu .Já držela ty dva měsíce redukční, šlo to, ale stálo to hodně úsilí a vypětí ,že už jsem poznala, že musím udělat změnu. Jinak bych se na to vykašlala ,zvlášt když jsem zůstala 14 dní stát na váze. Ještěže jsem našla střídavku.
Po týdnu mám dole 1.1kg, tak doufám, že to tak půjde pořád. Taky mě hodně motivuje ,že má střídavý půst pozitivní vliv na zlepšení zdravotního stavu.
Holky, já si dnes dala Lednáčka (mám SD) a dvakrát jsem do něj kousla a vyhodila ho, přišel mi strašně sladký. Ale rohlíčky byly.:-D

Albra 7. červen 2016 14:55

Albro, kcal v krmném dnu vůbec nepočítám. Jím na co mám chuť v přiměřených porcích. Mám chuť na hambáč? Dám si ho :) Chuť na pizzu? Dám si půlku na oběd a k tomu salát a jsem v pohodě :) Prostě jím vše na co mám chuť, ale žádné obří porce jak jsem byla zvyklá. Snědla jsem klidně celou pizzu na posezení a na to si ještě dala čokoládu... Rozežraná jak prase jsem byla :D

Taky jsem nějaký ten měsíc držela redukční. Ale chutě na sladké byli tak silné, že jsem každý týden měla cheat day jak blázen a nacpala do sebe během dne snad půlku krámu :D Pamatuju si, že jsme do sebe natlačila půlku koláče na snídani, pak celou čokoládu. Celou pizzu, větrníky, různé tyčinky, bagetu, smažák.. Prostě jsem snědla za jeden den co by normálně člověk měl min na 4dny. Jednou jsem to počítala a nacpala jsem do sebe za jeden den okolo 8000kcal :D Bolelo mě břicho a bylo mi zle, ale stejně se to každý týden opakovalo. Takže výsledky byli nulové. Co jsem za těch 6 dní dala dolů, tak se po jednom dni zase vrátilo... Pak po té redukční jsem byla věčná dietářka.. Sacharidové vlny, Atkinsova dieta, Keto dieta, Low carb high fat dieta... Až jsem se našla u půstu :) Konečně mám v hlavě vše srovnané a nepotřebuju se přejídat a nejsem ve stresu :) Stres se mi díky půstu bych řekla úplně vylepšil. Dřív jsem byla děsnej nervák, ale teď při půstech jsem klidnější :)

Já miluju nanuky ♥ Hlavně teď, když začínají vedra... Dnes jsem byla v kaufu a měli tam v akci litrovou zmrzlinu Carte dor..No málem jsem neodolala a koupila si ji. Naštěstí jsem se udržela, protože koupit si jí, tak se asi neudržím a sežeru celý balení :D Sladké mi třeba vydrží, ale zmrzlina ne. Ta je hned pryč :D

Lucy 7. červen 2016 16:14

Ahoj holky,
tak po týdnu další 3/4 kila dole, teď už to jde pomaleji, ale pořád to jde a to je super.

Jak se tu někdo ptal na ty polévky v plechovce - nevím zda to vyrábí i někdo jiný, ale předpokládám, ale ty co mi ukazovala kolegyně v práci je přímo značka TESCO, ale dají se koupit jen ve velkém TESCU, mám kousek malé TESCO EXPRESS a tam je nemají - jsou různé druhé - hrachový, dýňová,ale i minestrone a prý i nějaké vývary ... tak se zkuste kouknout
Neříkám, že je to na každodenní jídlo, ale mít to v práci, jako nouzovku, myslím není špatné řešení.

Kupodivu jsem taky omezila sladké, tak nějak to jde samo, je to tím že hubnu a nemusím se omezovat, tím pádem nemám potřebu se přespávat něčím, co není zakázáno...

V DD dny začínám kafem - dělám si latté - to je cca 150 polotučného mléka, zbytek je káva + sladím tabletky se stévií, mi to takhle vyhovuje, s kupou mlíka mi to na dopoledne stačí, jinak mě pobolívá žaludek, na oběd buď nějaký ten kuřecí steak nebo rybu ze zeleninou, nebo polévku a večer co vyjde - dnes například mám jen polévku do hrnečku - rajskou (nestihla jsem si včera něco připravit), odpoledne jdu na kafe s kamarádkou, to bude další latté, k večeři 2 stripsy z KFC s malým garden salátem a ještě jedna káva s mlékem - normálně tolik káv nepiju, ale ve středu chodím do keramiky a před ní s kámoškou na kafe, takže se to nasbírá, ale i v tyto dny se to dá naplánovat tak, aby se do 500 jeden vešel - to KFC je taková úlidba, protože toho přes den moc nesním, tak ať mám pocit, že jsem měla něco nezdravého, ale dobrého

V pondělí jsem při DD měla ranní kafe, pak kuřecí steak s grilovanou zeleninou, večer 2 plátky toustového chleba se šunku a rajčetem (bez másla) a 8 kilometrovou procházku, a ještě se mi tam vešla decka brusinkového Frisca

Včera jsem si dopřála, toustový chleba s máslem a šunkou na snídani, v poledně twister s KFC (byla jsem se projít a chtěla jsem jen něco do ruky), po obědě lattéčko s čokoládovým bonbonem a večer sushi s Lídlu, dopila jsem zbytek Frisca ... dohromady jsem se do 2000 vešla pohodlně a měla jsem pocit, že jsem si nic neodepřela

A moje motivace? včera jsem si koupila v LIdlu letní lněné kalhoty - velikost 44 - s vědomím, že je budu mít na druhou půlku léta, že do nich ještě dohubnu - doma jsem je jen tak ze srandy zkusila, kolik mi ještě chybí - :O - houby druhá půlka, dnes je mám na sobě :D jupíííííí

Lucy - tak to naštěstí nemám - že bych se v SD nacpala na 8000 kcal, najvíc jsem to dala asi na 2500 (možná 3000), ale víc do sebe nenacpu, jinak souhlasím, v den půstu jsem mnohem klidnější, jakoby organismus šetřil energií, mám takovou čistější hlavu, a celkově mám pocit, že mám víc energie

Albro - to je ono, nejen že se hubne, ale hlavně ty zdravotní pozitiva, pořád bych potřebovala dát dolů ještě 25 kilo, ale pokud se mi to nepovede a dám míň, už jen to, že se cítím líp, a že dělám něco pro zdravím ať mám nadváhu nebo ne, je strašně dobrý pocit, pokud člověk najde něco, co mu vyhovuje a nemá pocit, že se omezuje, je to fajn, ať je to střídavka nebo 5:2, nebo i něco jiného, jak píšeš, hubnutí je dlouhodobá záležitost (zvlášť pokud jeden potřebuje více zhubnout, jako já), takže to musí člověku vyhovovat, aby to vydržel delší dobu

Trino - mi se naopak zdá, že grilování je super - kuřecí maso a grilovaná zelenina - ideální kombinace a nemá to moc kalorií, k tomu víno nebo vinný střik - dá se vejít do 500 (možná 600) kalorií

Já mám spíš strach ze 4 denního fesťáku v červenci - to bude záhul, něco se jíst musí a nic jiného než co je tam na koupení se moc jíst nedá, pít se taky musí a být je na vodě celý den nejde ... mmch - nejede někdo na Masters of Rock do Vizovic? že bysme tam pokecaly? ona je malá pravděpodobnost, ale za zeptání nic nedám ;)

Tak holky, krásné a pohodové hubnutí a já se zase ozvu, jak to jde ;)

Abi 8. červen 2016 09:16

Lucy, 8000 kcal, tak to je nářez.Já když mám SD,tak co jsem počítala tak většinou cca 2500 kcal. A to mám pocit přejezení, nafouklý břicho.

Abi, já těch 20 kg taky potřebuju,ale moje první meta je 77kg.Nechci si dávat nereálné cíle.Když to dotáhnu na těch 77 ,bude fajn.
Já si objednala plavky vel. 44 ,protože 46 neměli a sednou mi jak ulité.:-D

Jinak jsem včera prvně porušila a místo DD jsem měla SD dva dny za sebou.Měli jsme párty a chtěla jsem si to užít.Dnes tedy DD.Ještě jsem nejedla,jen piju čaje a večer budu mít kuřecí staek.Váhu nahlásím zítra, jsem se dva dny nezvážila.

Holky držte se a pište.

Albra 11. červen 2016 15:01

Albro,
8000 je nářez, to souhlasím, ale zjistila jsem, 3000 - 3500 není problém prave s pizzou nebo hamburgry... takže se snažím trochu hlídat i v krmné dny, navic po 2,5 měsících tohodle systému jsem zjistila, že když se v krmné dny přecpu - resp. nacpu do sebe moc kalorii, tak je mi večer zle a navíc se váha pohne tak nahoru, že to pak sundavam dva dietni dny - ale on je u me asi problem s tim, ze v krmné dny jsem tak na 1700 - 1800 kaloriích, tech 2000 většinou ani nedám.
Jinak taky jsem zrovna teď porušila, v patek jsem mela mit DD - ale byly kolacky a mufiny, tak jsem to nakonec zblajzla, nicmene byla jsem vecer na koncerte a tam jsem odolala buřtíkum a dala si grilovany hermelin - no asi s tim vsim pohybem a tak jsem toho asi tam moc nesnědla, protože vaha dla dolů, v sobotu byla prave italska pizza a čerstvé grisiny - v neděli jsem se nestačila divit o kolik se to zvedlo - opravdu nejsem schopna u jidla v restauraci odhadnout kalorie, no a v neděli jsem dělala na oběd smazeny květák a už jsem ho musela vynechat minule, tak jsem jedla normálně i kdyz jsem mrla mit DD, ale hlidala jsem to, nakonec jsem zustala jen asi na 1200 kaloriích - takže vaha zůstala na místě - dnes už zase klasický DD - tak uvidime...
Podledni cca 2 tydny se hubnutí zpomalilo, ale pořád to jde dolů- takže jsem spokojena
Jinak moje první meta je 80 kilo, to musim dat dolů tolik, co jsem dala dolů doteď - původně jsem myslela, že to dam do konce prázdnin, ale tim pomalejším tempem asi ne, ale to neva, hlavní je že to jde dolů. Vysněná meta je 70 - 73 kilo, tak uvidime
A i kdybych se na cilovou vahu nedosala, už teď pozitivně vnímám zdravotní plusy, cítím se líp, hodně jsem omezila sladké, nemám teď ma to skoro chuť, jsem klidnější, vyrovnanější... takže za mě je tento systém vynikající

Škoda, že sem nechodí moc z těch, co to tu rozjížděli, zajímalo by mě, jestli zhubly kolik chtěly, jestli přešly na ten udržovací systém 3 x tydně 1000 kalorií a zda se jim daří držet váhu.

Hezký den všem, klidné s pohodové hubnutí.

Abi 13. červen 2016 12:23

Ahoj holky,
Albro, no tak to fakt nemáš jednoduchý jako kuchařka. Jinak se mi moc líbí Tvůj výraz krmný den :D. Nic si nedělej ze dvou SD za sebou, já měla teď 4! Jsme měli oslavu a nějak se mi to celý zvrtlo :D. Ale ode dneška zase pokračuju.

Holky, závidím vám, že nemáte chuť na sladké - to já jo. Ale při DD se taky cítím dobře, je mi fajn, líp než v SD.

Trina 13. červen 2016 19:19

Ahoj holky :)
Tak já žádnou metu nemám :D Kolik mám kg mi je docela jedno, já jedu na cm :D Potřebuji dát dolů břicho. To mě strašně trápí :( Na váhu koukám tak orientačně. Protože hodně posiluji, tak bych akorát tak šílela, kdybych měla za týden půl kila nahoře :D

To nevadí holky, že jste si daly SD za sebou. Já když jela střídavku (teď jedu 5:2) tak jsem taky měla SD za sebou a pak jsem zase najela na střídavku. Pohoda, neřešte to, hlavně, že jedete dál a to je hlavní :)

jj 8000kcal je síla, ale já to do sebe fakt prala :D Fakt stačí dát si v mekáči dva hambáče s hranolkama a zapít to kofolou a jste na více jak 1000kcal :D Pak nějaký zakusečky a jste na 2000kcal :D Já to do sebe prala od rána do večera. Snídala jsem třeba pět koblih a jedna kobliha má okolo 400kcal. Takže 2000kcal na světě :D Kupovala jsem ty s čoko náplní a ještě celé zalité čokoládou :D A ještě granko k tomu :D Jojo, takové chutě jsem měla a roztažený žaludek k tomu. Takže po takové snídani jsem za dvě hodiny jedla znovu :D Teď to nechápu, jak jsem to mohla dát :D Teď už naštěstí jím normálně a chutě skoro zmizely co jsem na 5:2 :) já se taky v DD cítím fajn. Chutě minimálně a ještě mám sílu si zacvičit :)

Lucy 14. červen 2016 17:48

Ahoj holky, hlásím, že jsem se zvrhla.:-(
váha stojí a od zítra začnu znova. Jsem úplně pitomá a mám na sebe vztek. Zítra se začtu opět do knihy, aby mě to nakoplo.

Albra 17. červen 2016 21:23

Albro, hlavně si to nevyčítej. Určitě jsi během toho hřešení nepřibrala a když budeš pokračovat, bude to ok :). Mám tu zkušenost :D.

Trina 26. červen 2016 16:18

Albro, určitě to nebude taková hrůza, já měla teď týden dovolené, váhu (ani pro sebe, ani kuchyňkou jsem sebou netahala), tak jsem tomu nechala volný průběh, trošku jsem se hlídala, a pokud jsem měla možnost si dát na oběd maso a zeleninu, tak jsem to využila, ale ani hranolkům a bramborákům jsem se nebránila, skoro každý večer jsme opákali buřtíky, k tomu 2 horské tůry (no tůrky, se sedmiletým synem, takže jedna cca 7 km a druhá 10 km), jednou aquapark a nějaké procházky, vzhledem k tomu, že jsem pila kofolu a frisco, tak jsem po návratu čekala tak 2 kila nahoru - :-o - měla jsem o 20 dkg míň, včera jsem měla ještě SD, a dnes ráno o půl kila míň ...
tak jsem překvapená i nadšená

zjistila jsem, že jsem si už asi nahodila metabolismus na normální fungování, po normálním jídle ze mě vždy leje, jak se potím, to se mi nestávalo, takže předpokládám, že je to tím, jak se metabolismus nahodil zpět - a odpovídá tomu i to, že včera jsem do sebe těch 1900 kcal nacpala a přitom jsem ráno měla o půl kila míň, než předchozí den

a možná není až tak od věci, jednou za čas tento systém porušit, pokud se to dělá s rozumem, tak to naopak dokáže nakopnout tělo i mysl, k dalšímu pokračování, souhlasím s Trinou, pokud budeš pokračovat, bude to OK

hele, já jsem se dokonce po všech těch smažených minutkách v restauraci dokonce těšila na svůj první DD (dnes - hurá), že si odpočinu do jídla a srovnám si tělo i hlavu

tak v klidu, tenhle systém má výhodu, každý druhý den vlastně začínáš znovu ;)

Abi 27. červen 2016 08:09

Ahoj holky :)
To vůbec nevadí, že jsi hřešila Albro. Já taky hřešila. Dva dny jsem se přecpávala (dvě oslavy hned po sobě) a já když vidím zákusky, čipsy, hamburgry... tak se neudržím :D No cpala jsem to až mi bylo blbě a nabrala 2kila. Ale ty za dva dny byly pryč jakoby se nic nestalo :) Takže ono není na škodu si třeba jednou za měsíc na pár dní ,,vyhodit z kopítka :D Jinak já stále jedu 5+2 a myslím, že mi to vydrží už dokonce života :) Jinak holky v DD je super dát si řecký jogurt bílý 0% tuku od Milka. Zasytí a navíc skvěle chutná :) Jen 92kcal na kelímek :) A vajíčka jsou taky super. Hodně potlačují chutě a jedno vejce 75kcal :)

Lucy 27. červen 2016 14:43

Tak jsem si myslela, že první DD bude po týdnu normálního jídla problém, že budu mít chutě a hlad - opak je pravdou, hlad jsem vůbec neměla a přiznám se ze jsem se do jídla nakonec musela spíš nutit - takže pokračování střídavky nebude problém

Abi 27. červen 2016 19:08

Ahoj holky,

nejsem schopná dodržet dietu každý druhý den. Vychází mi to tak na 2 dny v týdnu, ale vyhovuje mi půst 16/8.Váha jde pomalinku dolu.

albra 28. červen 2016 22:45

Albro. Tak drž se mnou 5+2. :) Dokonce se během ní dají nabrat i svaly :) Co držím 5+2 tak jsem začala krásně nabírat na rukou :) Posiluju 2-3x týdně s činkami 3kg a svaly jdou krásně na horu :)

Lucy 11. červenec 2016 17:31

Holky zdravím vás !! ...nebyla jsem tady skoro rok.....ostuda že ??? jenže na diety jsem neměla ani pomyšlení ....samé zdravotní komplikace.....a váha??? ze 76 co jsem měla vloni v létě je 80 kg......ale je fakt že mi celý rok jen a jen upravovali léky atd. tak momentálně to mám dobré takže bych snad i mohla něco zhodit,.....najedu na DD zítra.....a uvidíme jestli se to pohne směrem dolů.....bohužel musím hodně pít jinak zadržuji vodu .....a to je problém ....cůcám tu vodu jen z donucení....jinak nejím sladké , nejím pečivo....piju vodu ....zeleninu bohužel můžu jen v omezeném množství ....už nepiju vůbec mléko , ani do kávy ani jogurt nic.....- udajně je to špatné pro střeva , jako že se zahlenují.....já vlastně jím jen ovoce , maso , ryby...trošku té zeleniny.....šmytec.....a furt jak míša kulička.......ach jo.....

Aja 18. červenec 2016 16:54

Ahoj holky, poslední týdny jsrm trochu polevila a tak se hubnu zpomalilo, nicméně po 19 týdnech mám 16 kilo dole, takže jupí a teď zase budu trochu důslednější a zase začnu poctivě střídat, chtěla bych dat dolů ještě dalších 16, minimálně, tak uvidím jak zo půjde. Hlavní je, že to funguje. Držím všem palce ať se jim podaří dát dolů kolik potřebují, opravdu to jde, když to zvládám já, vy to dáte taky.
A jedna super zpráva, oblečení už nakupuju v běžných obchodech a běžné velikosti, ne nedměrné, jsem z toho nadšená.

Abi 23. červenec 2016 21:19

Tak se přiznám, že dietku teď nějak flákám, to je zákusek tady, oslava tamhle, nicméně po nějakých 21 týdnech 18 kilo dole.
Jupí.
Tak šup šup, pochlubte se, jak to jde vám.

Abi 11. srpen 2016 20:35

Ahoj holky a Abi , tak chlubím se i když není moc s čím....ale tak 2 kila jsou dole....není to moc vidět pro okolí já to ale na sobě cítím a vidím.... a hlavně si říkám ..jooo ....malý pokrok ale je , ale je....

Aja 12. srpen 2016 23:45

Ahojky děvčata, přemýšlím, že začnu s tímto stylem stravování.Můžete mi prosím napsat co a kolik jíte v postních dnech? já vím, že 500kcal., ale prosím, co konkrétně, děkuji za Vaše typy, rady...ať se všem daří

mabi 22. srpen 2016 11:19

ahoj, tak se hlasim po měsíci a dole je skoro 20,5 kg

ano, poslední dobou to spíš flákám, nicméně, celý tenhle systém mě naučil odbourat čokolády, celkově jim zdravěji a citim se lépe, už jsem za půlkou, už jsem dala dolů vic, než mě ještě čeká, jupí

Abi 10. září 2016 23:56

Ahoj mabi,
to je těžké, nejlepší je najít si to, co vyhovuje tobě, pokud nerada vařiš, tak by tě asi můj styl nebavil a brzo bys toho nechala, z vlastní zkušenosti vím, že aby to bylo pro tebe udržitelné dlouhodobě, vlastně doživotně, musí ti to jidlo chutnat a jeho příprava pro tebe nesmí znamenat zátěž

já se ráno neobejdu bez kávy, a protože pro mě káva znamená latte, tak je to latte (jen ho dělám z polotučného mléka), sladím stevií - cca 80 kcal

oběd - většinou grilovana zelenina ( v syrovém stavu cca 150g) + kuřecí steak - cca 120 g - všechno připraveno na trošce sádla a vhodně okořeněno cca 280 kcal

večer pak kousek chleba se šunkou - tak abych se vešla do počtu kalorií

ale už jsem taky měla v poledne polévku do hrnečku a k večeři 2 stripsy KFC a malý garden salát bez zálivky

nebo na oběd velkou misku polévky - vývar + hodně zeleniny + maso a k večeři sýr, šunku a zeleninu

záleží na tobě, jestli se v postní dny spokojíš s málem a pak si nakombinuješ malou porci běžné koupeného jídla - trochu se odbudeš a vynahradiš si to ňamkou následující den

nebo se budeš věnovat přípravě dobrého a chutného jidla - idealně maso + zelenina (málo kalorií, poměrně velká porce a nízký glykemicky index) - mi se to osvědčilo, protože pokud se dobře najím v postní dny, nemám pocit, že se omezuju, tak v ty normální dny se neprejidam, protože nemám pocit, že si musím dietní den nahradit a i v tyto dny jim zdravěji

Abi 11. září 2016 00:16
starší komentáře

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.