Plážová dieta - stará známá ze South Beach

19. prosinec 2010 | Diety | Diety na hubnutí | Fáze | komentáře: 399
dieta


Plážová dieta vznikla původně jako lékařský program pro kardiaky a pak i pro obézní lidi. Doktor Arthur Agatston zkoumal složení krve a metabolismus jedince, který držel tuto dietu.
Ze stravy doporučil odstranit špatné sacharidy, které jsou odpovědné za ukládání tuků v oblasti břicha a celkovou nadváhu. Plážové dietě se také říká dieta ze South Beach.

Plážová dieta má tři fáze, během kterých se můžete postupně dostat na vaši vysněnou váhu. Často dietu ze South Beach drží celebrity a hubnou s ní velmi úspěšně.


Dieta ze South Beach

1. fáze

První fáze trvá 2 týdny, během kterých zhubnete 3 - 6 kg. Nekonzumují se vůbec žádné sacharidy (pečivo, těstoviny, brambory, rýže, sladkosti...). Je ale nutná pravidelná strava (snídaně, svačina, oběd, svačina a večeře). Konzumují se převážně bílkoviny (maso, vejce, ryby, mléčné výrobky) a nenasycené tuky (olivový olej). Není zakázaná ani zelenina či ovoce.

2. fáze

Ve druhé fázi už postupně zařazujeme do jídelníčku i sacharidy, ale jen některé (celozrnné pečivo, celozrnná rýže).
Nadále se vyhýbáme průmyslově zpracovaným produktům, které vedou často k nadváze a k ukládání tukových zásob. Konzumujeme produkty s nízkým glykemickým indexem, aby se nezvyšovala hladina cukru v krvi.
Tuto fázi držíme tak dlouho, dokud se nedostaneme na svou vysněnou váhu.

krt
3. fáze

Třetí fáze plážové diety je fází nejtěžší, protože se tato fáze drží doživotně. Jednou zhřešit můžete, ale mělo by to být spíše raritou.
Nekonzumují se nezdravé sacharidy a tuky, sladkosti a potraviny s vysokým glykemickým indexem. Jedná se vlastně o určitou formu zdravého stravování.


 

Diskuze k článku (celkem 399):


starší komentáře

K večeři si dneska dělám palačinky z kaštanové mouky, místo mléka syrovátku, slazené stévií s tvarohem slazeným taktéž stéévií s kapičkou vanilkového aroma. :-)

Risus 5. březen 2014 16:43

Krindypindy :-)))), kam na to chodíš - kaštanovou mouku? Ty jsi teda borec...Ty se nějak více zajímáš o alternativní potraviny, nebo to řešíš teď, v rámci plážovky?Kde na to bereš čas?...no vím, psala jsi že máš teď nejak volněji...já jím vařené vejce s hermelínem, jogurt, tvaroh, na oběd krůtí maso, no prostě stále na jedno brdo..nechceš mi navařit do krabiček a posílat ? :-))))) Ten typ na cuketu je super, opět děkuji...:-)
No já teď zase na váze denně, protože to kilo o víkendu si fakt vyčítám, tak hlásím, že ož 0,9 mám dole....musím si už neustále opakovat, že mi to hřešení za to nestojí, protože už bych měla dole mnohem více, kdybych byla disciplinovaná :-))))...teď se zase chvíli vážit nebudu.
Tak pěkný den, papa

romča 6. březen 2014 08:08

Tak holky, kde jste????Máme pátek...musím říct, že celých 5 dní sekám latinu, jím dle pravidel, i když ne takové mňamky,jako Risus, ale hned cítím, jak mi břicho splaskává...tak doufám,že ustojím i víkend. Na plánu žádná akce, spíš pouklízet barák, už by to chtělo i vlézt do zahrady, takže trocha pohybu a v neděli někam na výšlap, tak není možná, zvážím se v pondělí ráno a podám zprávu...holky, tak pokud sem juknete, něco písněte, ta podpora je moc důležitá...a pěkný víkend

romča 7. březen 2014 12:56

Ahojky děvčata :-) teda vám to jde tak nepolevit at jsme do léta kočky :-) Risus je vidět ze jsi ještě sama a můžeš si dovolit kupovat a hledat takové vychitavky.na to me už nezbývá rozpočet protože děti snědí vše co já tak udělat třeba palacinky z kaštanově mouky pro 6lidi vyjde moc draho :-( hubnutí zdar :-)

nef 7. březen 2014 13:00

Romco víkend ustojis jsi dobra:-) já mám také v plánu zahradu tak na tebe busu mislet az budu ryt a hrabat :-) to pak bude určité supr az si v pondělí stupněm na váhu ;-)

nef 7. březen 2014 13:05

nef, to je jasný, každý máme jiné podmínky...vzpomínáš na Marcelku - já jí zase strašně - pomyslně - záviděla, jak se jí podařilo skloubit dietu s rotanou a víme dobře, jak krásně zhubla..byla pro mne velkou inspirací, a říkala jsem si, že 20min denně dám v pohodě, ale kde, pro mne i těch 20 min je problém, já prostě ten čas nemám a pokud náhodou ano, tak jsem tak unavená, že prostě nemohu a není to výmluva. včera jsem čistě vyjímečně udělala menší přesčas a přijela domů v 6h, ale byla jsem tak grogy, z očí mi teklo, tělo se bortilo k zemi...chci tím říct, že každá si musíme najít svou cestu, která se odvíjí od domácího zázemí, pracovních povinností i peněz...ale od toho jsme tady, abychom se nakopávaly a i když po různých cestách, ale abychom se sešly v jednom cíli a to je pěkné štíhlé tělo :-)....
až budeš chtít jít do další fáze ,pošlu Ti třeba ty recepty Dukanek, dělají také palačinky, a tolik sladkého, že mě by to v životě nenapadlo a z dostupných potravin - mě tam jen stále vadí to umělé sladidlo, ale občas se asi nic neděje.....tak v pondělí čekám, že se ozveš, pa :-)

romča 7. březen 2014 13:55

Romco palec nahoru krásně napsané a zcela pravdivé!!! :-)počítam ze o víkendu už zaradim ovoce tak budu rada za recepty už je to docela nuda tak si uděláme nějakou mnamku.

nef 7. březen 2014 14:15

Romčo, tak si místo umělého sladidla kup stévii :-) buď už zpracovanou a nebo si ji dej na okno a slaď lístečkama. :-)
Nef, je mi to jasný, i když mezi námi děvčaty, ty kaštanový palačinky zase takový kouf nejsou (pro mě jo, protože jsem na to sladký po takový době úplně nadržená) a kdybych si mohla vybrat, tak sáhnu po tý klasický, takže když to nandáš na talíř, děti ani nepoznají, že máš něco jiného. :-)
Já si peču tu cizrnovou placku, takže dneska jsem ke snídani měla i rybičkovou pomazánku. :-)

Risus 7. březen 2014 15:18

Ahojky jak jste na tom děvčata?já ještě nevím konci mi menstruace a jsem dost nafoukla tak se zvazim az ve stredu.víkend jsem přežila bez řešení a pracovně na zahradě.krásný slunickovi den :-)

nef 10. březen 2014 14:18

ahoj holky,
tak já také nehřešila, v sobotu 72,4, včera kolo, pak ještě svižnější procházka a dnes ráno 72,9, takže 0,5kg zase nahoře :-(....tak mě to štve, že jsem na tu váhu lezla...no nic, jedeme dál, že?...tak dejte zase vědět, jak se vám daří, co papkáte , případně nějaké fajn receptíky :-)

romča 10. březen 2014 15:59

...no holky, už to tu máme zase na umření....co je s vámi?

romča 11. březen 2014 19:39

Holky já hlásím další kilčo dole! :-)

Risus 12. březen 2014 17:28

Gratuluji Risus jen tak dal :-) já dole 0.7kg .neměla jsem přístup na internet a čekala jak si poctu a tady nic :-( musíš nám dat zas nějaký recept když ti ZO jde tak krásné dolu.:-)

nef 12. březen 2014 19:26

Ahoj holky, gratuluji k úbytkům...já dnes také 72,3, ale nevím, proč mi to ze soboty do pondělí tak skočilo, říká se, že po cvičení, než se vyplaví kyselina mléčná, ale já vlastně to půlkilo dávala 4 dny dolů - nevíš třeba Ty Risus, když více cvičíš?No já doufám, že jak odevzdám ty uzávěrky, že se také dokopu k většímu pohybu, zatím vlastně jen sedím....jinak zrovna dnes psali (já to sice vím už déle), jak má vliv měsíc na váhu, takže teď tělo drží, co se dá, v neděli je úplněk a pak by to zase na dva týdny mělo klesat lépe.....tak děvčata a jak se stravujete, stále v rámci 1.fáze? Já ano, ale nevím, jestli to také není chyba, protože to rozhodně není princip této diety. jen se bojím, co začnou dělat přidávané sacharidy - tak co, jak to uděláme? :-)...nef, tady si počteš, když budete také připisovat .-), ale jste obě velmi stručné :-))))))tak ať se nadále daří, papa

romča 13. březen 2014 14:25

Ahoj mas pravdu Romco ze toho moc nenapisu :-( ale polepsim se!já jsem najela už o víkendu do 2 fáze tak si zatím pridavam ovoce nějak mi chybělo a také si dávám ke snídani ovesné misli které si sama dělám.a váha jde porad dolu sice ne tak razantně ale nestojí a to je důležité :-)dnes jsem zas delala venku na zahradě aspoň trochu pohibu bohužel tomu nejmladšímu rostou zas zuby a nechce nic a procházka v kočáře je pro něj za trest takže nemůžu ani na svou rychlo chuzi :-( tak se musím přemluvit aspoň večer vrtet nebo zumbu ale ted jsem večer tak vyřízena ze to da práci se přemluvit ale na to zvladnu musim :-) zatím a nepolevovat :-)

nef 13. březen 2014 15:56

..jasně nef, s dětmi je to kolotoč a člověk jim musí podřídit vše, ale zase aspoň nesedíš, jako já :-)...na tu rotanu doma také vždy kouknu s černým svědomím - mám ji v místnosti, kde počítač, ale já se do toho dám, hned jak budu domů jezdit v normálním čase....jak budeš chtít ty Dukanovský recepty, tak sem písni svůj mail, je toho hodně, tak to tady nemůžu vypisovat...mail napiš slovně, aby to přešlo přes admina .-)...tak se drž a hubnutí zdar !!!!

romča 13. březen 2014 16:30

Ahoj sem s téma receptama je to nefertithe uzená rybka seznam cz .také jsem už na tu dukanovu koukala ale zustanu u plazovky ta mi vihovuje ;-) budu čekat co posles a budu psát co jsem už skusila.ty už jsi něco od nich vyzkoušela? Zatím a dobrou noc:-)

nef 13. březen 2014 18:59

Ahoj tak když už jsem se rozepsala tak mi to admin nepustí to je hrůza no nic budu rada za receptiky :-) už jsi něco skousela?já mám adresu jako celou přezdívku k tomu uzenač a seznam.tak snad

nef 13. březen 2014 19:33

Hubnutí zdar :-)

nefertithe 13. březen 2014 19:35

Ahoj nef , poslala jsem Ti 3 maily, v každém jsou ty recepty jiné, tak se koukni a dej vědět, jestli Ti to došlo. Já ještě nic nezkoušela, protože zatím pořád mám tu 1. fázi a tam je to zase založeno na těch ovesných otrubách, ale už něco vyzkouším, ty otruby jsou určitě prospěšné - ale pozor - dle Dukana se smí jen 2 pol. lžíce denně, takže pokud je jich v některém receptu do pečiva více, musíš si to rozdělit a nesníst naráz .-)...ale projdi si to, jsou tam i recepty bez otrub, také různá masa a podobně...jak jsem už psala, jsem teď časově úplně v háji, jsem ráda, když večer nakoupím - to jsem ráda za supermarkety, které nezavírají v 5h .
Já dnes 0,1 zase nahoře, už se zvážím až po úplňku - nehřeším, není důvod, jen se nehýbu....a co naše Risus? Holky pište, zatím papa

romča 14. březen 2014 11:56

Ahoj všechny recepty mi přišli jsi moc hodna děkuji.az se mi to doma trochu stovna tak budu skouset a dávat vědět.jinak sem dnes po 3nocich bez spankua 4probrecenych dnech sem nevidrzela a snedla všechno sladký co jsem viděla a ted me bolí břicho mám vicitky a na vaho radši par dni nepujdu :-( doufám ze vy jste na tom lépe zatím a uzijte si vikend

nef 14. březen 2014 18:57

ahoj nef,co se děje, nespí děti nebo se něčím trápíš Ty?.....jeď dál bez výčitek, však víš, že stačí pár dnů a zase se vše nastartuje...já teď dva večery pročítám znovu knihu a nestačím se divit, co všechno jsem zapomněla...je moc dobré si to připomenout...tak hlavu vzhůru a ať se daří.....
Risus se nám někam ztratila :-(

romča 15. březen 2014 18:01

Ahoj Romco děkuji za povzbuzeni jsem nějak psichicky i fizicky vyřízena ted nespim kvůli nejmladšímu ale bohužel to není poprvé a ani naposled už jsem si sním užila opravdu hodně tak me to unavuje čím dal víc.začalo to už když se narodil s rostepem na který v tehu nepřisli takže docela šok v 10dnech hned plasticka operace a od te doby je porad nespokojený ubreceny a spánek jen 20min.pres den a neklidne spaní v noci!a je toho mnohem víc ale to je na dlouhé povídání tak tím tady nebudu rušit.ze včera vicitky mám ale ne kvůli váže ale ještě dnes me bolí břicho a sem nafoukla jak balon super změna to me od dalšího sklouznutí zarucene odradí :-) zatím a dobrou noc

nef 15. březen 2014 19:41

Ahoj tak dnes sem stoupla na váhu a hrůza 2kg nahoře :-( jediné čím se utesuji je ze sem neskutečně zavodnena.ve středu jdu k doktorce kvůli jiné antikoncepci protože mi ta stávající začíná vadit čím dal tím víc tak snad to bude lepší a zas začnou schazovat.zatím a kilum zdar

nef 17. březen 2014 15:06

Ahoj nef, je mi upřímně líto, že máš takové potíže.Ono v každém věku přichází něco - já už mám piplání dětí a probděné noci za sebou...teď zase řeším jiné věci...v každém případě Ti přeju, abys vše úspěšně zvládla, děti, aby byly zdravé, je to to nejlepší, co nás v životě potká...a postižení synka - věřím, že dnes je medicína na velké úrovni už jen ve srovnání z časů mých dětí, takže jistě mu dokáží doktoři postupně pomoct a Ty najdeš klid...je logické, že v tom stresu tělo stávkuje....tak se netrap, zažádej o změnu antikoncepce, jez dle pravidel a pokud to někdy nedáš, tak si dej kus hořké čokolády, ta Tě nakopne.....a piš, i když se nedaří, proto tu jsme....už asi zase samy dvě :-)...tak zatím, papa

romča 17. březen 2014 19:38

Děkuji je ti ani nevis co stech písmenem vizaruje optimismu a vůbec povzbuzeni.dnes váha o 1kg min jak včera nervi sklidnene a jede se dal :-)

nef 18. březen 2014 08:43

Ahoj nef, doufám, že už se cítíš lépe....já se zatím nevážím...nevím proč, ale cítím se nafouklá, i když nehřeším, a to je po úplňku...zvážím se až o víkendu.Včera jsem poprvé zase vytáhla rotanu, dala jsem asi 7min, to je síla, jak je člověk zhnilý, já tady tím sezením jsem opravdu úplně ztuhlá...ale chtěla bych to dát denně, tak mi také drž palce...v práci už nebudu tolik přesčas, pomalu se blížím do konce uzávěrek, tak snad ten čas najdu....tak ať se Ti daří a zase se ozvi, papa

romča 19. březen 2014 09:34

Ahoj děkuji už jsem zase v duševní pohodě jen ty kila se me drží jako kliste :-) ale já jim úkazu a musi jít dolu :-) držím ti pěsti at ti to s rotanou vidrzi i 7min je lepší než nic :-) já zas budu dopoledne chodit už se mali srovnal dostal homeopata a zabrali mu na víc než jen na zoubky tak klidně noci a spokojenosti pres den sem za posledních 22 měsíců zažila jen malinko tak i já si to užíván a všechny chmury jsou pryc zatím a drz se :-)

nef 20. březen 2014 16:10

ahoj nef, tak to jsem ráda, že už jsi v poho i synek...já se včera cítila trochu splaskle, tak jsem se zvážila a opravdu se to malinko pohlo...no od té nemoci, kdy jsem přibrala vše zpět a co už je měsíc, tak mám dole 3,4kg....je to asi tak akorát, prostě nemůžeme hubnout kilo denně, že, :-)...včera jsem ještě zase byla dlouho v práci, tak se mi na rotanu nechtělo, fakt se mi až točila hlava z vyčerpání, ale muž mě vytáhl na takovou půlhodinovou svižnou procházku, tak taky dobrý, aspoň jsem vyvětrala hlavu. Dnes chci zase na rotanu....tak pěkný víkend....kdepak se nám ztratila Risus?

romča 21. březen 2014 11:52

Ahoj děvčátka, tak já už opravdu nevím, kterou dietu si vybrat. Teoretické znalosti mám takové, že bych mohla přednášet celému světu o zdravé výživě, ale mých 8 kg navíc mi do toho nezapadá.........Jsem už sice starší člověk (o dost starší člověk), ale ještě můžu být holka šikovná, ne? Takže všechno zjistím (i když už všechno vím), zvážím, změřím, spočítám a jdu do toho!
Přeji Vám hodně krásných sluníčkových dní a také hodně shozených kg. Do dovolené budeme jako modelky! Máme přece plážovou dietu, ne?

Nef, neboj se, zase bude dobře, na konci každého tunelu je světlo, věř mi............Moc zdravím a jsme všichni s Tebou.

jája 21. březen 2014 12:31

Ahojky Jájo, to jsem ráda, že máme další do party .-)...nevím,jak starší, ale já už jsem také babička :-)......s tou dietní teorií jsme na tom asi všechny stejně, které se tu sejdeme.Bohužel....ale vždy je dobré to znovu zkusit, ale snad taková metoda dneška - nemělo by se tomu říkat dieta (jak tomu bylo v minulosti), ale opravdu doživotní změna stravování a životního stylu. Tato dieta je fajn, že od začátku můžeš zeleninu...s velkým zájmem sleduji holky na Dukanově dietě, jsou super, shazují hodně kil, ale to omezení zeleniny a vyloučení ovoce je dost drsné, zvlášť, když některá v té 2.fázi zůstává i rok...nám to asi tak rychle jít nemůže, ale zase by se to mělo stát zvykem a být trvalé....takže vítej, já budu moc ráda za diskusi...máš knihu?Tak krásný víkend a piš své dojmy a poznatky, eventuelně receptíky, které této dietce vyhovují...ještě písni, na jaké váze začínáš - píšeš 8 kg dolů, to na tom nejsi úplně zle, i když čím méně člověku zbývá, tím to jde pomaleji.Já mám 3,5 dole, ale 10 to ještě chce, takže je to na dlouho....ale snad do toho léta...tak pa

romča 21. březen 2014 14:10

Ahoj děvčata to je dobře ze je nás zas o 1 víc :-) Romco 3a pul kg za měsíc je nejlepší co může byt řekne ti to každý dietolog protože to není voda ale straceny tuk amnohem dele si to udrzis takže paráda :-) no já dole za ten měsíc jen 2kg dole ale porad mám problém se zadrzovanim vody snad se to po změně antikoncepce změní a když do měsíce ne tak budu muset k lékaři kvůli štítné žláze.ale já si myslím ze to bude dobre a srovná se to zatím a nepolevit :-)

nef 21. březen 2014 14:40

Děvčátka zdravím, jsem ráda, že jste mě přijaly mezi sebe. Já mám už 56 let, a moje váha je 62 kg na 153 cm výšky. Už jsem taková faldíková. Nevím, ale chtěla bych se dostat na 55 kg. Opravdu obdivuji Vaše váhové úbytky, jste velice šikovné, snad se za čas budu moci i já pochlubit...........Moje pohybové možnosti jsou omezené, mám endoprotézy obou kyčlí, ale mám doma rotoped, na který se vždy se slibem zítra určitě a s láskou dívám..........Už pro ty nohy si nemůžu dovolit nadváhu. Taky mám sníženou funkci štítné žlázy, beru léky, takže je to v normě. Romi, žádnou knihu nemám, ani v podstatě nevím, jaké jídlo budu jíst, ale asi klasiku - maso a zeleninu na všechny způsoby. Nejhorší bude to sladké, pro mne opravdu velký problém!
Budu ráda, když mi zase napíšete. Je to moc fajn, když vím, že někde jsou také takové dušičky, které bojují! Přeji všem krásný víkend.
Jája

jája 22. březen 2014 17:01

Ahoj Jajo když nemáš knihu nevadi jen tady v popisu 1 fáze jsou věci které podle knihy nemáš je to ovoce a mléčné virobky ty jsou pro prvních 14dni tabu.snad ti to půjde dat dolu dobře i bez toho pohibu mi s Risus mu take moc nedame :-) zatím a kilum nazdar :-)

nef 23. březen 2014 10:49

Ahoj holky .-)....
Jájo, jestli jsi četla tady historii, tak víš, že já měřím také jen 158cm - a to stále uvádím míru, co jsem měla kdysi na gymplu, kdo ví, jak se ke stáří zmenšujeme, jestli nemám už také méně .-)))...nicméně mám 72 kg, je to stále hrozně moc. Tak to člověk ani moc nevnímá, ale jak se pak vidím na nějakých fotkách, tak mě berou mrákoty...jako teď o víkendu, kdy jsme stahovali do PC nejnovější fotky :-(.....nezbývá než trpělivost a vydržet.
jinak nef, s těmi mléčnými výrobky to není tak, že by se nesměly žádné - může se cottage, nízkotučný sýr (já kupuji 20%, ale i 30), no a po pravdě si dám i bílý jogurt, nízkotučný hermelín, kefír... a je lepší jogurt, co má 3% tuku, než odtučněný s bramborovým či kukuřičným škrobem....to ovoce v 1.fázi opravdu ne.

tak pište holky, jak pokračujete.....mějte se všechny hezky

romča 24. březen 2014 15:59

Ahoj mas pravdu Romco já sýry brala jako samotnou část
.jinak váha dnes o další kilo dole :-)

nef 25. březen 2014 19:37

Ahoj nef, gratuluji k dalšímu kilečku - kolik už jich je dohromady a za jakou dobu? Já se tento týden nevážím, dostala jsem MS..........a co jíš - stále jen dle první fáze?Už jsi zkoušela něco z těch receptů?

No a jinak nám to tu skomírá....Risus zmizela a jája se také nehlásí....

Krásný sluníčkový den !!! :-)

romča 26. březen 2014 08:08

Ahoj tak celkem je to 3.3kg takže ted jsem na váže 85.5 co jsem mela v lednu ale díky tomu ze jsem nekourila sem se dostala az na 88.8 no hrůza ale uzto jde dolu tak jsem moc rada :-) jinak držím spis 2 fázi občas si dam ryži a ovoce rocepty jsem ještě neskousela nějak nebyl cas je pořádně projet ale chystam se na ne :-) jo a ještě si dam obcas jakoby mysa rezi.dělám piskotove těsto z celozrne mouky na to maznu tvaroh s rykotou dětem poleji část obyc polevou(kvuli cene)a sobě si to poleji rozpustenou 85%cokoladou a to je taková dobrota ze mám na 3dny zahnanou chuť na sladké a nevicitam si to :-) nojo umřelo :-( ale jsme tu my dvě :-)zatím a kilum nazdar

nef 26. březen 2014 08:39

Jo jinak to mam dole za 5 týdnů.ale po všech problémech co byli a bez sportu to ujde

nef 26. březen 2014 08:42

...jaképak ujde :-)...je to super, však i mě jsi psala, že 3,5kg za měsíc je akorát :-)....a ještě že si dáš ovoce i rýži, tak to je fajn, já se toho pořád nějak bojím, ale asi bych také měla začít....pa

romča 26. březen 2014 09:54

Neboj se to přidat když toho nedas kilo tak to neublíží a tělu prospeje :-)

nef 26. březen 2014 12:35

...no já vím, že neublíží, ale bojím se, že se mi zastaví hubnutí, už tak to jde pomalu .-)

romča 26. březen 2014 15:02

Mela by jsi něco začít přidávat stačí 1-2 týdne jinak si tu dietu sprotivis a najednou zas sklouznes spatky na začátek.já chci aby se to stalo životním stylem tak pridavam jinak je to porad dokola a u toho se nedá vydržet vecne.neboj se ze se to zastaví :-) držím pěsti a něco si přidej :-) ;-)
.

nef 26. březen 2014 19:15

No, nevím, dnes jsem nevydržela a i když jsem ještě úplně neskončila s ms,vlezla na váhu, mám 0,5kg nahoře :-(((((, já prostě nemám ani kapku pohybu, jak ráno sednu v půl sedmé do auta, sedím v práci a stále ještě dělám přesčasy, tak přijedu v 7 večer a to ještě dodělávám doma na PC...no už nevím .-(...ale zase i v knížce se píše, že to jde i bez pohybu ( s ním samozřejmě lépe),ale nevím, proč mi to pořád lítá nahoru a dolů....je to dost demotivující...tak ať se daří, papa

romča 27. březen 2014 08:25

Ahoj holky, už dlouho sleduji vaši diskusi a tak jsem se do toho pustila také. Ale neměla jsem odvahu napsat abych pak za pár dní nezkončila a neměla ostudu :-D už mám skoro tři týdny za sebou, teď už jen postupně přidávám nějakou tu přílohu, ovoce. Ale popravdě mám z toho trochu strach. Nevadilo by kdyby se to na nějakou dobu zastavilo ale doufám že opět nezačnu přibírat. Pohyb nemám skoro žádný přijdu domů z práce utahaná a nemůžu se dokopat. Ale sama vidím že ten pohyb by to chtělo. Snad se to zlepší.
U nás krásně svítí sluníčko již tak zrána.
Přeji tedy všem krásný sluníčkový den

Péťa 29. březen 2014 07:06

Ahojky vitej mezi námi a jak ti to jde kolik mas dole?Romco nechod na tu váhu zahot baterky a nestresuj se :-) já zas stojím ale mezoufam je sluníčko tak se budu hejbat :-) zatím a kilum nazdar

nef 30. březen 2014 15:50

Ahoj holky, vítám Péťu...doufejme, že mezi námi - mnou a nef :-))) - vydržíš déle než Risus a Jája....napiš více o sobě, jak psala nef - kolik vážíš, kolik potřebuješ zhubnout, co jíš a tak podobně...já mám za poslední týden kilo dole, v sobotu jsem navážila 71,1kg, tak jsem moc ráda....už se nesmím vážit denně, budu jen vždy v sobotu. Dnes jsem přidala na svačinu jablko, dala jsem ho s bílým jogurtem, protože taková kombinace - dle knihy- snižuje GI a o to nám jde :-)....tak holky pište, dělte se o úspěchy i neúspěchy, ať se nakopneme, podpoříme a dáme kilům na frak :-))).
krásný sluníčkový den všem!!!

romča 31. březen 2014 10:17

Ahoj děvčátka, zdravím a přeji další sluníčkový den. Já jsem se neztratila, sleduji Vaše úspěchy a tiše závidím......... Nemohu zatím vykázat žádný velký úbytek - pouze 1 kg, ale snad se to zlepší. Nejdříve si to musím srovnat v hlavě, protože pořád mám sklony k tomu, co nemám jíst. Ale to jaro mě zaskočilo, že přišlo tak brzy....... Chtěla jsem ho (to jaro) překvapit, že budu štíhlá, mladá a krásná! Ale asi nic z toho nebude.
Takže děvčátka, jste moc šikovné a věřím, že to dáme! V květnu jedu na oslavu 40. narozenin, tak to do té doby musím zvládnout! Mám totiž šaty, do kterých bych se chtěla vměstnant, což je v současné době vyloučené.
Moc Vás zdravím a krásný den všem!
Jája

jája 31. březen 2014 13:59

Ahoj jajo to das :-) Romco gratuluji k dalšímu kilecku je to parada a je dobře ze jsi zařadila něco nového jen žák dal :-) já porad stojím a zed budu MIT své dny tak se zvazim az příští týden.ale od změny antiko nejsem tak nafoukla jako sem byvala takže na kila nic ale v pase 3cm dole za měsíc ;-) zatím a pěkný den

nef 31. březen 2014 14:13

Ahoj Jájo, každé deko je úspěch, ale psala jsi, že nemáš knihu a že ani nevíš, co budeš jíst, tak asi jsi aspoň prošla tady diskusi, protože i já jsem to už někomu trochu podrobněji vypsala, co se může a co ne...je pravda, že jak jsem na tuto dietku najížděla a zase porušovala a zase začínala, tak to už potom tolik nezabírá, ale jak jsem začínala poprvé, tak jsem dala za ty dva týdny 1. fáze cca přes 4kg dolů, což autor říká, že 4-6 kg se dá dolů..takže nastuduj, dodržuj a do května je celý měsíc :-)))
nef, centimetry super, já jdu tak pomalinku a ani ty centimetry mi nějak neubývají, jde u mě rovnováha - když kilo, tak 1 cm...ale i tak to asi má být...tak zatím, papa

romča 31. březen 2014 14:50

Ahoj holky, tak já začínala na váze 72.3 o víkendu jsem se vážila a na váze bylo krásných 67.7. dnes tam zas ale bylo o něco málo víc, takže nic moc ale ráda bych to stáhla ještě tak na těch 63, takže celkově cca deset kilo. Uvidíme dál. Co jím... no nemám čas nějak vyvářet takže je to dost monotónní. Zelenina a nějaké bílkoviny k tomu, převážně teda sýry, vejce. Občas kefír, maso.. Nějaké ovoce. Občas už si dám i nějakou tu přílohu. Bez pohybu to ale nejspíš nepůjde a v tom je to teda nejhorší..
Chválím za každé kilečko i centimetřík. Do léta to dáme ;-)
Nef co se týče antikoncepce mám stejný problém, novou ale můžu nasadit až za necelé tři týdny takže pak se uvidí navíc mi naměřili dost vysoký tlak takže na nějaké poskakování to není pokud se mě bude držet budu to muset nějak řešit. Držím palečky
Hezký den

Péťa 1. duben 2014 08:27

Ahoj Péťo, no velká gratulace :-)...myslela jsem, že s námi začínáš a Ty už máš 10kg dole? Za jak dlouho? A dle pravidel plážovky nebo jsi jen vynechala přílohy...no super!!!! Já má od Vánoc cca 5kg, ale s tím, že když jsem shodila první kila, tak přišla nemoc a vše jsem nabrala zpět, takže teď tak od poloviny února jdu pomalu s váhou dolů....čím víckrát člověk začíná znovu, tím to jde pomaleji,tělo si pamatuje, že už bylo omezováno a pak vše ukládá a nechce pustit, chjo, já potřebuji určitě ještě minimálně 8kg a to je dlouhá cesta....tak holky, ať se daří, krásný aprílově sluníčkový den :-)

romča 1. duben 2014 08:49

Krásné ráno děvčata :-) az zmenis ant. Peto tak to půjde lépe ale i tak velká gratulace jde ti to dolu bájecne :-) pokud budeš dodržovat poctivě tak i tlak se ti srovná!zatím a nepolevit :-)

nef 3. duben 2014 06:51

Romčo, bohužel nemám deset kilo dole ale ráda bych. To ale ještě bude na dlouho.. Snažím se jíst podle plážovky ale ne vždy to jde hladce :-D.
Moc vám držím pěstičky každá podpora se hodí..

Péťa 4. duben 2014 09:54

Ahoj holky - Péťo, nějak jsem Tvůj příspěvek špatně přečetla, teď už je mi to s těmi kily jasné .-)....tak ať se daří i dál...já jsem zase třetí den nachlazená, beru paralen, čaje, takže zase žádná rotana, to prostě nedávám :-(
Takže i váze se vyhýbám...tak se mějte pěkně a pište co a jak :-)

romča 4. duben 2014 11:31

Ahoj holky,
tak od zítra jdu do toho s vámi, už jsem fakt naštvaná, jak mám v jídle špatnou vůli! :(:D a prosím vás, jak je to s luštěninami v 1. fází? .... děkuji a přeji pěkný den :)

Krista 4. duben 2014 11:40

Ahoj Kristo, vítám Tě a kéž by nás bylo víc a diskuse se tu rozproudila, protože je to velmi povzbuzující a motivující, také výměna zkušeností, když to jde, i když to nejde...jen se nám to tady nějak nedaří rozběhnout :-)....přečti si diskusi, já už to nedávno psala - myslím pro Risus...luštěniny se mohou, včetně pohanky a cizrny, ale úplně z hlavy to nevím, je to v mém příspěvku...jinak se klidně ptej a pokud koupíš knihu, pochopíš lépe celý ten princip.....s jakými mírami začínáš?
Podstata této diety - první dva týdny minimum sacharidů, potom postupně pomalu přidávat, ale jen ty tzv. zdravé a s nízkým GI.
Holčiny, pište, pište .-)

romča 4. duben 2014 12:58

Děkuji, mrknu :) Nejsem vyloženě tlustá, při 168 cm mám cca 60-61 kg, ale spokojená se sebou nejsem ani trochu - a to je podle mě ten důvod, proč bychom to měly dělat. Sportuji často, studuji sportovní fakultu, v tom problém není, ale mám hrozný výkyvy. Na jednu stranu mám období, kdy řeším jestli mléko nízkotučné nebo polotučné a z toho jsem schopná sníst dvě čokolády na posezení. Sladký je můj největší problém a když si vezmu, že jídlo dělá 70% úspěchu, tak je to pak jasné. Teoreticky mám všechny diety zmáklý, tak doufám, že u této už zůstanu a přinese svoje ovoce, no :)

Krista 4. duben 2014 13:16

psala jsi čočka, soja, cizna, fazole ... takže se může i pohanka? :)

Krista 4. duben 2014 13:25

...hm, tak z hlavy fakt nevím, to musím kouknout do knihy až doma a zase nevím, jestli přes víkend vlítnu na net...kdyžtak zatím vydrž jen na tom, co jsem psala posledně, to jsem načetla v knize...no jinak sportovkyně, to je fajn, to bys nás mohla také namotivovat...ale s ohledem na věk prosím !!!! :-)))))

romča 4. duben 2014 13:33

v pořádku, určitě to nespěchá!!! :) a moc děkuji
takže shrnuto,prvních 14 dnů libové maso, ryby, zelenina (s vyjimkama kukuřice, mrkev,...), luštěniny, neslazené mléčké výrobky. Ano, sportuji od mala, téměř každý den nějakou tu aktivitu mám, občas si jdu zaběhatb (teď mám tedy něco s okosticí, tak si dávám pohov). Ale ta výkyvová strava to všechno zabíjela :( A co vaše úspěchy a jak dlouho držíte? :)

Krista 4. duben 2014 13:43

...z té zeleniny ještě nebrat červenou řepu a zelený hrášek - hodně sacharidů, mléčné výrobky píše omezeně, rozhodně můžeš cottage, cihlu 20% tuku, bílý jogurt s mírou - 1 denně,či obden, ale já nedávám nízkotučné, ty obsahují zase škroby a želatiny, tak si dám normálně 3% čistý, tvaroh také dávám polotučný, víš, ono je to v knize upřesněno na potraviny z amerického trhu, takže my musíme trochu improvizovat. Rovněž vejce můžeš vlastně neomezeně, pokud nemáš jiné problémy.No a od druhé fáze povoluje sklenku červeného vína denně, já si dávám bílé suché, když je nějaká příležitost, takže ne denně, ale pak zase nezůstane u jedné sklenky :-)))), jinak jsem odbourala pivo, které jsem měla ráda, ale teď už dva měsíce fakt ani lok :-)))...no je toho hodně, tak postupně to můžeme probrat....tak zatím, pa

romča 4. duben 2014 13:58

Moc děkuji za rady, Romčo :) A jak jste na tom vlastně vy? Jak dlouho držíte Plážovku a co pocity? Já jsem si ráno udělala míchaná vajíčka se salátem, v poledne kuřecí steak se salátem a lžičkou francouzské hořčice, snad to nevadí a ted si dávám k sváči neochucené kefírové mléko. Četla jsem, že luštěniny i mléčné výrobky jsou povolené, tak snad s kefírovým mlékem není problém :) ... Tento víkend jsem v Praze, hlídám tetě malého a po pravdě mi dalo celkem zabrat nevzít si jeho rajskou s kolínkama, který tak miluju :D :)

Krista 5. duben 2014 14:32

Ahoj děvčata při pondělí :-)))....Kristo, o pohance se v knize nepíše v žádné fázi, asi ji v USA neznají :-)...je tedy vždy třeba kouknout na nutriční hodnoty - bílkoviny, sacharidy a GI...já jí měla tady v práci jeden den k obědu, tak jsem ji zmínila .
No já se o plážovce dozvěděla už loni na sklonku jara, koupila si knihu a začla, ale tenkrát mi začly a v podstatě je mám dodnes takové opakující se zdravotní problémy(jakoby ve mě něco stále sedělo) - zuby, nachlazení a přechodové obtíže, takže jsem vydržela tak nějak přes léto a pak to vzdala. Pořádně jsem začla teď po vánocích, ale v půlce února mě zase skolilo velké nachlazení, takže nastoupily čaje s medem, i nějaká slivovička do čaje, cucací bonbony a bylo po dietě - však o tom všem už jsem tady psala. takže teď mám záznamy a start od 18.2..po Vánocích jsem měla už i 76,7, teď o víkendu 70,5...jde to pomalu, necvičím a ten přechod a hormonální výkyvy k tomu, tak jsem ráda i za to...s tím, že jsem těch asi 5 týdnů byla stále jakoby v 1. fázi, až minulý týden jsem přidala jablko denně nebo 1 mandarinku, včera jsem si dala i dvě lžíce rýže natural. Tak si budu váhu hlídat, jak se sekne nebo stoupne, zase omezím sacharidy. Ale už se nesmím vážit denně, dřív jsem to dělala a je to potom demotivující, takže jednou týdně stačí :-).....tak holky, kde všechny jste, jak se vám daří, co papkáte, co vaříte, pište, pište, mám někdy pocit že tu jsem sama ;-)))))...mějte se všechny krásně!!!

romča 7. duben 2014 09:25

Zdravíčko :)
No já budu brát asi velkou inspiraci z plážovky, celkově omezím dost sacharidy, začnu jít hlavně bílkoviny, zeleninu a mléčné výrobky a to pravidelně, ale jelikož jsem na fakultě sportu, musím to brát pravděpodobně trochu s rezervou, ale tu kostru se budu snažit dodržovat, přece jen, léto je za dveřma :)
Co se týče receptu, dneska jsem si k večeři udělala červenou čočku s restovanou cuketou a domácím dipem se zakysané smetany a česneku a bylo to prostě - výborný! Asi budu červenou čočku praktikovat častěji ;)

Krista 8. duben 2014 23:08

No děvčata, zdravím, ale za docházku si zaloužíte moje pokárání :-)))) - jako nejstarší zde si to mohu dovolit :-)))).
Kristo, písni prosím, jak jsi tu čočku s cuketou dělala, vůbec netuším. Čočku mám ráda celkově a cuketu pěstuji v létě na zahradě a když se zadaří, tak pomalu nevím, co s ní, takže nový recept uvítám - díky.....a co vy ostatní, kde jste? jak jde hubnutí?

Všem přeji krásné dny

romča 9. duben 2014 08:22

Dobré úterní ráno :)
Holky asi si spojím 1. s druhou fází. Sportuji každý den a tlustá nejsem, tak když si to budu hlídat, musí to jít přece do léta vidět :)))) Já jsem byla už dneska ráno běhat, 5 km, v 11:00 mám atletiku a večer v 7 půjdu na dvě hoďky cca cvičit a posilovat do tělocvičny, tak abych sebou někde ještě nesekla :)
Jinak ráno jsem měla míchaná vajíčka + 2 knockebroty, na oběd mám tortillu s grilovanou zeleninou, na svačinu zeleninový salát a na večeři tvaroh + pár čerstvých jahod.
A co se týče té čočky - uvařila jsem normálně červenou čočku a asi v polovině vaření jsem přidala nakrájené rajče a dovařila. Na panvičce jsem si orestovala na půlměsíčky nakrájenou cuketu (může se k tomu přidat i lilek, ale ten jsem bohužel neměla:) ) no a jako zdravý dip jsem jen utřela česnek do zakysané smetany a trošičku opepřila. Rychlé, zdravé, výborné :))))
A co vy, jaký máte den?

Krista 9. duben 2014 09:37

Omlouvám se, středečníL ráno :D

Krista 9. duben 2014 09:39

Díky Kristo za recept .-)...no jinak s Tvým pohybovým režimem je skutečně vše jinak...ani Tvoje váha nemůže být směrodatná, protože máš jistě svaly, které jsou těžší než sádlo, takže nevím....hladovat bys neměla, ale zase pro spuštění správného spalování sacharidů je důležitých těch 14 dní s velkým omezením sacharidů - uvádím, co se píše v knize a co je principem této diety.....už máš nějaké vážení či měření za sebou? Jak dlouho držíš?V každém případě přeju, ať se Ti postava zformuje dle Tvých představ :-).....a jinak tu zase zůstávám sama, cooooo???? !!!!! :-)))))))))))))))))

romča 9. duben 2014 12:02

Nejsi tu Romi sama, nejméně jsme tu dvě ;)
A asi máš pravdu. Tak já ted to vzala pozvolna, nejsem totiž doma, tak jsem se nezvážila ani nepoměřia. to Udělám o víkendu, zapíšu, pošlu a ty 2 týdny prostě vydržím ;) Jinak dobré deštivé ráno přeju :)))

Krista 10. duben 2014 07:52

Ahoj holky, tak já po pěti týdnech diety trochu zlobila. Byla jsem tři dny u mamky a moc zdravě jsem nejedla, to bych tady asi umřela hlady nejspíš. Ani nechci vidět tu váhu. No je mi z toho na nic. Ale vidím to tak, že to je život a proto se nejspíš aspoň na týden vrátím do 1.fáze. Ale na rozdíl od Kristy necvičím vůbec a to je velká škoda, ale nějak mě to nechytlo a když mám po práci trošku čas jdu si radši dřív lehnout. Tak doufám, že mě něco střelí do hlavinky a tak jako s dietou začnu i se cvičením. O víkendu mám šestnáctky, tak si nachystám jen zeleninku a nic víc mi zbývat nebude než se do ní pustit. Hezký den přeji

Péťa 11. duben 2014 08:55

Ahoj Holky :-)
Kristo, já to nemyslela tak, že bys musela ty dva týdny držet dle diety, myslela jsem to tak, že máš velmi odlišný režim a tedy že asi i ty sacharidy potřebuješ...no nevím, asi se učíte i tyto věci, ne? Těžko mě - laikovi a odpůrci cvičení :-))) radit....
Péťo, zhřešení k životu opravdu patří a naopak mám zkušenost, že když se člověk vrátí k režimu, tak se zase váha hezky hne...ale neřeš to jen zeleninou - princip tohoto stravování je nemít hlad a ten zaženeš kvalitními bílkovinami, které můžeš jíst vlastně neomezeně, zeleninu máš pro doplnění vitamínů a vlákniny. Když si dáš jen zeleninu, budeš hladová a zase brzy zhřešíš.....
Co je s nef a jájou?
Mějte se všechny dle svých představ, pěkný víkend, páček shledáček .-))))

romča 11. duben 2014 10:02

Já vím, Romi :) založím to především na bílkovinách jako vy, sacharidy (pouze v rýži, knockebrotách, celozrných těstovinách, ...) budu vkládat vyjimečně. V neděli se přesto zvářím, poměřím a dám vědět :) Teď si dělám k obědu celozrné těstoviny se španátem, rajčaty, sýrem a česnekem. Kolik dáváte g přílohy v syrovém stavu? Rsp. kolik je doporučováno při redukci váhy? Krásný víkend, holky!! :)
A přesně, jak říká Romča. Když dáš Peti jen zeleninu, o to víc třeba za 2 dny zhřešíš. Z toho jsem se už naštěstí vyléčila :)

Krista 11. duben 2014 12:21

Kristo, s gramáží přílohy ti přesně neporadím.Dr.Agatson v knize popisuje pomalé přidávání zdravých sacharidů + hlídání váhy.Dokud se hubne, je to OK, pokud se váha zastaví, je to známka toho, že je třeba ubrat.Stále by ve vedení měly být bílkoviny plus zelenina.opatrná bych byla v případě knockebrotu, je to dehydratovaná potravina, ty výživové hodnoty jsou úplně jinde, však si to přečti. Myslím, že z hlediska diety i výživy je lepší jeden malý krajíček celozrnného chleba, nebo nějaké placky, co pečou holky z Dukanky s ovesnými otrubami nebo jiné pečivo z alternativní mouky - špaldová, pohanková atd. Ale jako studentka asi na pečení nebudeš mít náladu, že? :-) No, když budeš hledat, určitě někde nějakou radu najdeš. Tady u té diety jde o to, že se nepočítají žádné kalorie, princip je jiný.
Moc jsem neporadila, ale aspoň odpověděla, že ? :-))))))
Tak pááááááááááááá :-))))

romča 11. duben 2014 13:03

Ahoj holky tady to ale žije :-) já jsem tu ted nemohla byt s vami protože jsem ležela v nemocnici se slepakem takze jsem nedrzela a začnou zase od začátku ale az příští týden az se da tělo zas do kopi:-) at vám jde váha dolu a krásný vykend;-)

nef 11. duben 2014 18:40

Ahoj Holčiny....
nef, Ty se tedy nenudíš .-) - tak ať jsi brzy v pohodě, dieta neuteče....
A co ty Kristo - vážení, měření?
Já v sobotu 69,9, je to úžasný pocit se 6 na začátku, ale je to jen 10 dkg, tak musím máknout, aby se mi to zase nepřehouplo přes 7 :-))))) jinak jsem se i přeměřila, tak přes žaludek a zadek jsem dala cca 5 cm dolů, přes stehna po 2 cm, méně to jde přes břicho, tam asi 2-3 cm. Holt, bez pohybu to nepůjde. Stále dodělávám uzávěrku a jsem v práci přesčas, ještě ty dva týdny musím , pak se to snad zvolní, i když moje práce je stále pro dvě, ale musím ji stíhat sama...tak holky pište, pište a hubněte, krásný den :-)))

romča 14. duben 2014 10:14

Krásný vstup do nového týdne, holky! :)
Máma si teď 2 týdny dávala odstup od sacharidů, končila první fází a skoro 5 kg dole, to je krásný! V sobotu jsme měli rodinnou oslavu, všude plno jídla, je to hrozný zvyk, přejídat se na oslavě, jako by lidem nestačilo, že se vidí a jsou spolu, achjo :D ... Takže teď nastoupím do první fáze. Taky začínáš, Nef?:) hlavně, pokud jsi už zdravotně ok ...
Jinak co se týče studia - nevadí mi vařit nebo péct, když se chce, chvilka se na to najde :) A s těma knockebrotama máš pravdu, no. Jinak vážení - slabota. Já vím, že svaly váží více než tuk, ale stejně spokojená nejsem, asi jako každá ženská :) začínám na 61,5 kg. A zvážím se až za 2 týdny ;)

Krista 14. duben 2014 11:20

Ahoj Kristo, gratuluji mamce, ano i v knize se píše, že úbytek v 1F je 4-6 kg.Já jak začínám opakovaně, tak už to nikdy tolik nejde, ale jak jsem psala, váha se pomalu snižuje, tak jsem ráda.Já mám od vánoc vlastně dole 7 kg, ale nabrala jsem část zpět při té nemoci v únoru. No už nemá cenu si cokoli vyčítat, je třeba jet dál.
No a s Tvou váhou, já myslím, že jsi opravdu nespokojená neprávem :-), víš ono na takových těch tyčkách také nic moc není, já to nějak zapomněla a myslela, že máš víc, ale očividně dietu nepotřebuješ, nadváha žádná, tělo díky sportu jistě pevné, takže to jen chce o jídle přemýšlet a stravovat se zdravě , a jestli někdy zhřešíš třeba sladkým, tak prostě dát dva odlehčené dny bez sacharidů a neměla bys mít problém :-).
Tak mi držte palečky, ať se do léta ještě zmenším a pište :-)

romča 14. duben 2014 12:46

Velka gratulace Romco jde ti to baječne také už bych chtěla aby vaha ukazala na zacatku 7 ale to je ještě na dlouho ale dam to :-) začnu až od příštího pondělí to budu po kontrolách a připravena se k vam plne přidat,kilum zdar

nef 14. duben 2014 18:13

Ahoj, kdo sem nakouknete, moc mě mrzí, ža tady ta diskuse nikdy nevydrží......co se je Vámi všemi? No, asi to ani nebudete číst, protože kdybyste sem chodili, tak byste asi napsali, že? :-)))...takže krásné svátky jara a až si zase někdo bude chtít psát, já tu budu nakukovat :-)

romča 18. duben 2014 11:16

Krásné Velikonoce, holky! :)
Tak jak vám to jde? Já jsem ted o víkendu měla 2 noční a to je pro mě peklo, co se týče nějakého zdravého pravidelného stravování ... Chtěla jsem se zeptat, nemáte zkušenosti s Dukanovou dietou? Koukala jsem, že je téměř totožná s naší plážovou, jen první dny bez zeleniny, ty je ale po pár dnech přidají ....
Krásné volno všem!

Krista 21. duben 2014 11:05

Ahoj Kristo, tak koukám, že naše řady se nerozmnoží, přeběhla jsi k Dukankám, tak to zkus. Já ty holky čtu někdy od půli ledna, protože tady bylo mrtvo a potřebovala jsem trochu podpory a konzultací. Ale záhy jsem zjistila, že i když mne mezi sebe přijali, že jsem tam neměla s čím přispět, když jsem jela plážovku. Ono se to nezdá, ale rozdíly tam jsou, takže se mi stalo, že jsem za svůj příspěvěk dostala negativní reakce, protože Dukan to nepovoloval...ptáš se na názor - tak můj je, že Dukan je mnohem přísnější a také větší absence zeleniny a ovoce je nahrazována různými multivitamíny, nesmí luštěniny a třeba ani vodu s citronem po ránu,naproti tomu, kdo je na sladké , tak ujíždí na umělých sladidlech a rovněž mají povolenou colu light, což se mě osobně moc nelíbí ! NICMÉNÉ - holky jsou šikovný, hubnou a i píšou, že různá vyšetření krve se jim zlepšila, takže se zdá, že to nemá ani zravotní dopady.
Ale v Tvém případě bude platit to stejné, ať zvolíš jakoukoli dietu - nemáš nadváhu, spočítej si BMI, takže nemůžeš čekat, že Ti sletí 8kg během týdne. Holky co začínají na 70,80, i 100kg samozřejmě hubnou okamžitě a poměrně rychle, ale jak se blíží své optimální váze, tak se ten proces spomaluje a bojují třeba s kilem celý měsíc (čtu příspěvky opravdu každý den).
Ptala jsi se na názor, tak jsem ho napsala a pokud sem ještě nakoukneš, tak Ti přeji hodně štěstí.....:-)
Já se zmenšuji pomalu, ale jistě , dle zdejších zásad :-)

romča 22. duben 2014 16:02

Romi moc děkuji! :)
Ráda bych zkusila Dukanku a pak přešla k této stravě, jak říkáš, více povolí a na tu bych se časem přidala. Ale ani já nejsem a asi ani nebudu zastáncem light Coly ;) A jak Ti to jinak jde?

Krista 22. duben 2014 17:15

Ahoj holky, no je pravda, že ta diskuze tady moc dlouho nevydrží. Dlouho jsem tady nebyla, poslední dobou nestíhám a mám spoustu vyřizování. Tento týden jsem měla celý odpolední, takže absolutní nestíhačka. Musím ale říct, že na to že denně slupnu něco co bych neměla, hlásím nádhernou váhu 65,9. Což je úplně luxusní. Na to, že necvičím, výborný výsledek, ale vidím to sama na sobě, potřebovala bych zpevnit, o tom žádná!!
Co se týká dukanky, zrovna včera jsem četla v nějakém článku že p. Dukan zemřel na následky své diety se 120kily.Takže žádná dieta, nejspíš nebude ta nejlepší.

Péťa 26. duben 2014 10:46

ahoooooj holky :-) zvláště zdravím Romču, Nef...

napadlo mě po dlooouhé době sem nakouknout...chci vás povzbudit všechny, jste holky šikovný a bojujete :-) Najděte si každá svůj styl dietky a nebuďte na sebe urputi, naslouchejte svému tělu a ono vám samo napoví.... chce to papat hlavně po malých dávkách třeba 5-6krát za den. tolik jídla, co jsem snědla a jím stále, jsem nikdy nedala :-) a přesto jsem těch zatracených 22kg sundala. a je jedno jestli to dáte s Plážovkou nebo s Dukanem...a nebo s někým jiným. je to pořád jen na vás samotných! Já jsem papala podle Dukana, nikdy jsem se ovoce nezřekla....a přesto jsem hubla! je to holky v hlavě-brala jsem to sportovně a ne tak přísně :-). do dneška nejím a nebudu jíst pečivo z mouky, pořád peču z otrub. nemám problém, mě to chutná. Zůstala jsem a zůstanu u Dukana už nadosmrti.....udělala jsem si svoji poslední doživotní fázi :-) jím hodně bílkovin, ovoce, zeleninu i přílohy-ale jen celozrnné, žitné apod. pohanka, kuskus,polenta, jáhly.... žádný jojo efekt není ani se ho nebojím. Od října loňského roku se mi pořád drží velikost 38 :-) jooo a výsledky z krve? - suprový - vše ok, takže veliké zlepšení ve všem :-)

nebojte se kočky, když budete aspoň trošku na sebe důsledný....tak se to podaří vám všem :-)
Ale jak tak tady čtu, tak se mooc každá snažíte a jde vám to dolů :-) moc vám držím palce a budu sem chodit k vám častějc, abych vás podržela a popohnala k vytouženému cíli :-) :-) :-)

krásnej čarodějnicovej večer přeji :-) ....a nepřejezte se pečených buřtů u ohýnku :-)


Marcela 30. duben 2014 17:46

ahojky koukam ze to tu dočista umřelo.skoda docela by me zajímalo jak na tom kdo je.ja jsem n tom porad stejne jak na houpačce a tak chci zítra najet zas poctive na dietku.jestli sem nektera kouknete tak napiste budu rada

nef 22. srpen 2014 20:52

Ahoj všichni.
před týdnem jsem narazila na knihu...a celou přelouskala...
Konečně pořádně rozumím souvislostem, jak je to s cukry a podobně, .. jistěže všude skáčou z netu chytrý věty, víc pohybu, zeleniny, méně sladkého..ale vše je kusé.. nedovysvětleno v souvislostech ...
Nyní mám jasno, proč se víc ukládá to a ne ono. Proč mám hlad po kopě oběda a po jiné ne.
Nebudu psát, kolik vážím, by jste se mi smály milé dámy ))) ale v mém případě jde spíš o zdravotní stránku věci a asi 5kg navíc.... a tu mrchu celulitidu !
Mám tu skladbu nějak špatnou a v zásadě nejsem rozežraná..sladké mě moc nebere.. i když si dám...
Pokud však jím víc, jdou mi kilka taky nahoru..s věkem již ano, dřív jsem mohla baštit o půlnoci a nic se nedělo.
Nejsem sice tlustá, ale dá mi přesto práci se držet, jak mám váhu nyní.
Každej vždy mávne rukou, co já bych za to dala, vypadat jak ty... jak to děláš, a já říkám, že mě to taky stojí nějaký to úsilí... nevim, proč si myslí každý, že to tak mám samo o sobě )))
Tak jsem se rozhodla, když úsilí, ať to má víc hlavu a patu.

Dnes první den s dietkou plážovkou..říkám já.

Ráno jsem si dala hořkou kávu, sice klasika kofejnová, ale bez cukru, pro mě dost těžké..no přežila jsem to...
Dušená čočka s pohankou a trošku sýra na to ...to byla moje snídaně..
Celé dopoledne jsem zobala asi 300gr zeleniny předem připravené ...mrkev, kedlubny, okurka , malé rajče, paprika.
Oběd - kuřecí plněný přírodní plátek s oříšky, zelenina syrová a dušená zelenina jako příloha, 3dcl červeného vína , když máme tu neděli..
Hojně čisté vody po celý den.
Odpoledne zase káva, ale dala jsem si kostku cukru ... hrůza....
Nemám hlad..kdyby přišel, dám si syrové zelí. Mám po ruce nachystáno.
Večeře - zelná polívka bez brambor, ty jsem si vybrala.

Netvrdím, že vše mám správně, ale už jen se obejít úplně bez pečiva a příloh, mám co dělat, abych je nahradila ..a to nejsem zákusková ani se necpu knedlíkama..nebo horou jiných příloh..rohlíky nejím skoro vůbec, chleba mi schází..ve druhé fázi si budu péci domácí chleba, správný a opatrně si dám kousek ...se ví. Tedy jestli mi bude ještě chybět..))
Mám super jednoduchý recept na domácí chleba, změním jen složení, princip zůstane stejný.
Nic pracného a bez pekárny na chleba peču.

Hlad nemám, ani chutě, uvidím co v noci.

Už přemýšlím co zítra budu jíst. UF - to mě dost zaměstnává.
Musím na to být i prakticky připravená v práci, jinak to nedám...

Pokusím se to sem dávat každý den , co jsem jedla a jak to jde...
Mějte se.

18. leden 2015 19:34

Druhý den s plážovkou...

Snídaně - kořeněná pohanka oreganem s čočkou a trochu sýra strouhaného + káva bez cukru
To jsem zobala nadvakrát - takže i svačinka to byla.
Oběd- zelná polévka bez brambor
Svačina - míchaný salát asi 400gr s olivovým olejem a trochu balsamica na chuť - paprika, mrkev, kedlubna a listový salát - z toho jsem si ten salát udělala.
Večeře - balkánský sýr, rajče okurka a kuřecí přírodní maso.
Pak dvojka červeného.
Na hezké sny. Jistěže.
V průběhu dne popíjím vodu z vodovodu.

Dnes už tolik nemyslím na chleba, dala bych si pro změnu těstovinek hrstičku, ale vydržím to.
Jak mě to čapne, už chroupu mrkev. Mám to při ruce!
Včera večer jsem si dala 1 kostičku s 88procentním obsahem kakaa čokolády - přiznávám se.

Večer jsem pekla dětem do školy jablkový koláč, a to tak vonělo, ani jsem se toho nedotkla, ani soustečko. Normálně bych si dala testovací kousek, pak už to nejím.

19. leden 2015 23:09

Třetí den s plážovkou....
Snídaně - omeleta ze dvou vajec - černá káva bez cukru
Svačina - okurka + rajče - 2 lžíce arašídů...
Oběd - pohanka s dušenou zeleninou, čočkou a česnekem
Svačina - zelná polévka bez brambor - to já prostě můžu i třetí den..
Večeře - přírodní kuřecí kapsa plněná sýrem zabalená v parmské šunce a zelný salát s mrkví a křenem
Opět voda z vodovodu po celý den.
Jím normální porce, ne maličké, ne kopce. Hlad nemám, chutě dnes nejsou na nic zakázaného.

20. leden 2015 20:47

Tčtvrtý den s plážovkou....

Snídaně - zeleninový salát s tuňákem - 250gr celková hmotnost -složení salátu - 1vejce na tvrdo,3lžíce drceného tuňáka ve vlastní šťáve, čínské zelí, paprika, mrkev , hrách, kukuřice.
Černá káva se lžičkou přírodního hnědého třtinového cukru - ano vím, nemá být....

Svačina - přírodní pařený sýr, kousky, 80gr + 1 lžíce dýňového a 1 lžíce slunečnicového semínka.

Oběd, ale pozdní v 15h - játra přírodní vepřová - zelí s jednou celou jarní cibulkou namícháno.

Svačina - mrkev

Večeře nic - neměla jsem hlad

svačinu dám jen mrkev jednu

22. leden 2015 07:47


Pátý den s plážovkou...

Snídaně - pohanka s dušenou zeleninou- složení: mrkev hrách, cibule,bílé zelí, grilovací koření -
černá káva bez cukru.

Svačina - 1+1 lžíce slunečnicového a dýňového semínka.

Oběd - Přírodní vepřová játra, salát z mrkve petržele, křenu + citronová šťáva -
černá káva bez cukru.

Svačina - Bílý jogurt 200ml + čínské zelí pokapané olivovým olejem.

Večeře - Balkánský sýr a přírodní kuřecí maso dušené - okurka .

Voda...no jasně, celej den....

22. leden 2015 19:27

Šestý den s plážovkou.....

Snídaně - dušená červená čočka s 1 vejce natvrdo nakrájené do čočky - černá káva s 1 lžička třtinový přírodní cukr - no nedala jsem to bez cukru....

Svačina - dojedla jsem snídani...

Oběd - ledový salátu s rajčetem s jogurtovou zálivkou s česnekem a kousky grilovaného lososa -
černá káva bez cukru..

Svačina - čínské zelí s porkem - lžíce směs ve hmoždíři nadrceného konopného, lněného a sezamového semínka.

Večeře - přírodní kuřecí maso - orestované bílé zelí s cibulí a mrkví - drcený kmín..

24. leden 2015 13:37

Sedmý den s plážovkou....

Snídaně - jedno míchané vece s trochou sýra - černá káva
Svačina - dušená červená čočka s pohankou a zeleninou - cibule, bílé zelí, červená paprika a mrkev + drcený kmín a koření tandoorii masala + ozdobeno jarní cibulkou
Oběd - syrová zelenina
Svačina- nic
Večeře- přírodní krůtí maso s romadúrem a dušená zelenina.

Po týdnu 1 kg dole, pevnější partie a bez hladu.
Nějaká chyba sem tam...příští týden se polepším.
Jsem spokojená s výsledkem.

25. leden 2015 18:48

Osmý den s plážovkou...

Snídaně – pohanka se zeleninou dušená

Svačina – dýňové a slunečnicové semínko

Oběd – omeleta ze dvou vajec

Svačina – salát z červeného zelí, rajčete, česnek, bílý jogurt

Večeře – dušené kuřecí maso se sušeným rajčetem a syrová zelenina k tomu – porek, paprika

Tekutiny - 2xčerná káva – hojně vody po celý den …

V žádném případě nedávám do ničeho umělá sladidla jak píše kniha .... to raději hořký kafe !!!! Nic sladkého stejně nejím.....

26. leden 2015 15:08

Devátý den s plážovkou...

Snídaně - pohanka se zeleninou
Svačina - červené zelí s rajčetem a jogurtem
Oběd - 2 míchaná vaajíčka s tuňákem a trochu balkánského sýra
Svačina - okurka
Večeře - hrachová kaše bez ničeho

Dochází mi inspirace - lovím recepty na internetu.....)))

27. leden 2015 16:16

Desátý den s plážovkou...

Snídaně - kuřecí kousky s mraženou zeleninou s kořením a trochu rajčatového protlaku
Svačina - okurka
Oběd - hrachová kaše - volské oko
Svačina - rajče
Večeře -čerstvá zelenina - umixovaný tvaroh s tuňákem

Děsná chuť na chleba - nedala jsem si ho... zajedla jsem chuť trochou dýňového semínka ))

29. leden 2015 11:02

Jedenáctý den s plážovkou..středa....

Snídaně - rozmixovaný tuňák s tvarohem - čerstvá zelenina
Svačina - slunečnicové semínko
Oběd - červená čočka dušená s mrkví a celerem + řerstvá paprika a jarní cibulka
Svačina - bílé zelí
Večeře - bílý jogurt s rajčetem

30. leden 2015 15:38

Dvanáctý den den s plážovkou..
Snídaně - tvaroh rozmixovaný s vejcem - čerstvá zelenina
Svačina - červená čočka dušená s mrkví a celerem + řerstvá paprika a jarní cibulka
Oběd - přírodní rybí filé - čerstvý pórek paprika žlutá
Svačina - bílý jogurt s čínským zelím a mrkví - olivový olej
Večeře - kuřecí maso gyros - ledový salát s paprikou - dresing z kysané smetany a kopru

30. leden 2015 15:39

Třináctý den s plážovkou...

Snídaně - zavináč - nakládaná kyselá ryba
Svačina - tvaroh+ trochu olivového oleje - čerstvá zelenina
Oběd - kuřecí vývar se zeleninou
Svačina - dušená šunka a sýr - mrkev
Večeře - bílý jogurt s pohankou

L 3. únor 2015 07:48

LÍ Tak jak jste na tom? Sledovala jsem Vás tu, jaké budete mít výsledky ;)

Nicky 17. únor 2016 13:36
starší komentáře

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.