Cvičení blogilates od Cassey Ho vytvaruje dokonalé tělo již za pár týdnů

2. srpen 2013 | Cvičení | Video | Cviky | komentáře: 23
Cassey Ho blogilates


Mladá americká trenérka Cassey Ho, která se specializuje na fitness a pilates, vytvořila účinné cvičení blogilates. Tento název vznikl spojením blog (blogovat, Cassey má svůj blog, kde píše různé rady, recepty a také tam dává videa) a pilates. Na svém youtube kanálu má přes 160 videí, z nichž každé je zaměřeno na jinou problematickou partii. Blogilates si zamilovaly statisíce uživatelů, kteří úspěšně doma cvičí podle videí.

Pokud vás už nudí dlouhé cvičící programy, tak tato videa blogilates jsou opravdu krátká s velmi zajímavým cvičením. Jednou můžete posilovat břicho, jednou nohy či zadek. Vždy si můžete vybrat podle toho, na co máte chuť nemusíte jet podle přesně daného plánu, jako je to u Jillian nebo kalanetiky. Blogilates vám pomůže změnit tělo a navíc i zmenšit nebo dokonce odstranit celulitidu. Usměvavá trenérka vás bude motivovat k tomu, abyste cvičení vždy dokončili.


Cassey sice mluví anglicky, ale pokud angličtinu neovládáte, stačí jen následovat pohyby, které jsou většinou jednoduché, i když občas vám mohou dát dost zabrat. Záleží vždy na daném programu.

Kdo je Cassey Ho?

Cassey Ho je fitness trenérka vietnamského původu, která pochází z Los Angeles. Po vystudování biologie se rozhodla nepracovat v tomto oboru, ale dala přednost cvičení, kterému se věnovala i při škole. Trenérství není ale jediné, co Cassey dělá. Navrhuje také oblečení a doplňky. Sestavila cvičení POP pilates a blogilates.

Jak na hubnutí a zpevnění postavy s blogilates?

Krátká videa od Cassey jsou velmi účinná. Stačí si vybrat video na problémovou partii a můžete se pustit do cvičení. Vhodné je jednotlivá videa střídat, ať si zpevníte celé tělo a ne jen jednu část. Výhodou je, že sestavy netrvají dlouhou a opravdu po pár týdnech pravidelného cvičení poznáte rozdíl. Budete mít pevnější tělo a postupně se zbavíte špíčků a celulitidy. Začněte tedy pravidelně cvičit, stačí si vybrat jedno video denně a cvičte nejlépe 6x týdně. Raději si každý den vyberte jinou sestavu, ať vytvarujete celé tělo.

krt

Zajímavá videa na problematické partie

Podívejte se na videa, která vás možná namotivují k pravidelnému cvičení.

Na břicho

Na vnitřní stranu stehen

Na nohy

Na zadek

Za zkoušku nic nedáte, maximálně 15 minut cvičení denně, což se vám může vyplatit.

Pokud vás zajímají tato a další videa, tak se podívejte na youtube - blogilates, kde najdete všechna videa nebo na její web www.blogilates.com s radami, recepty i videi.

Pokud máte s blogilates zkušenosti, napište do diskuze, jestli vám cvičení pomohlo nebo ne.


 

Diskuze k článku (celkem 23):




Cassey je skvělá, miluju její cvičení!!!

Janka 4. srpen 2013 22:18

vypadá to dobře, určitě zkusím !!! :))

miska 5. srpen 2013 14:04

No to je zase výmysl ..... ani lektorka sama neuhlídá svou techniku, co potom cvičenky a cvičenci doma u PC ..... koukají na video a sedí u PC s čipsy a pivem :)

Trenér 5. srpen 2013 14:33

Cassey je skvělá, je to právě ona, která mě od čipsů zvedla. Cvičení s ní není utrpení. Po fyzické stránce rozhodně ano, ale máte na konci každého cvičení ze sebe radost!

Hanka 6. srpen 2013 07:12

Bojim se že nezhubnu. Poradte mi :(

Terka 6. srpen 2013 13:04

Ahoj prosím pomozte mi někdo! Je mi 14 a mám 168cm. Začala jsem hubnout před 4 měsíci. Tehdy jsem měla 68kg. Pravidelně jsem jedla malé porce, žádné sladkosti, a každý den jezdila na rotopedu 1 hodinu a váha šla dolů. Asi tak před měsícem jsem měla 63kg, v pase -4cm a na stehnech -3cm, ale pak jsem začala přibírat, i když jsem pořád pravidelně jedla a každý den cvičila. Teď mám 66kg :( , v pase mám -7cm a na stehnech -6cm. Nevím co mám dělat každý den 1hodinu cvičím a jím v malých porcích. Poraďte mi prosím někdo co dělám špatně.

Rei 6. srpen 2013 20:28

Když pořád cvičíš, tak se ti tvoří svaly (svaly jsou těžší než špeky), proto se váha zvýšila. Důležité ale je, že hubneš na centimetry ne na kila. Tak pokračuj se cvičením a nezapomeň si od cvičení občas odpočinout.

Mirka 6. srpen 2013 22:31

Děkuji :)

Riri 7. srpen 2013 16:06

Neni nekde cesky preklad

kiki 9. srpen 2013 21:00

Rei : myslím si že v tvojem věku by si to s cvičením neměla přehánět ani nějak extra s jidelníčkem.. si ve vývinu a to telo potřebuje určité množství vitamínu a sacharidů:) Ale pokud máš -cm na těle a vážíš víc tak to začaly pracovat a přibrat svaly:)

Jana 10. srpen 2013 00:41

je mi 10 let a mam nadvahu a cassi mi pomohla k tomu se hejbat

kyky 23. srpen 2013 22:56

BOŽE!!! SVALY JSOU TĚŽŠÍ NEŽ TUK?!? KILO SVALŮ VÁŽÍ JAKO KILO TUKU!!!!!!! REI - zkus něco jiného než kolo ;) zajdi třeba na Zumbu nebo aerobik, já u kola taky nehubla a nabírala svaly, ale jak vidíš, tobě to jde, hlavně to nevzdávej a zkus i něco jiného né jen kolo ;) kolikrát stačí svžnější chůze ;)

natali 27. srpen 2013 14:25

Chytrá natali vém si kilo masa a kilo tuku, uvidíš ten rozdíl.

lucka 26. září 2013 20:20

Hlavně ve svalech se snadno zadrží tekutina, proto je zlepšená hydratace a ztěžkne..V tuku vodu neuložíš, proto plave na hladině tuk a nesmíchá se s vodou..

mk 29. září 2013 16:02

bože natali co ty si za idiota? :D

konvalinka 28. říjen 2013 15:12

Zkoušela jsem zatím cvičit jenom na břicho - to se podle mě nedá vydržet a na stehna - to už je lepší...
Doufám, že zhubnu.
:)

Tlusťoška 29. říjen 2013 09:49

Mě je skoro 11. Vážím 55 kg a měřím 150 cm. Když mě nevidíte, asi si myslíte , že nejsem tak tlustá, ale jinak jo. Poraďte mi prosím jak můžu alespoň trošku zhubnout. :-)

Bambulka :) 3. listopad 2013 10:12

Panebože kde to jsme když váhu řeší desetileté děti?!

Jitka 12. prosinec 2013 16:46

Ahoj,cvicim pop pilates uz 8mesicu a zhubla jsem 30kg A SAMOZREJME JSEM zacala zdraveji jist...vsem drzim palecky...,

andrea 7. březen 2014 14:29

Můžu se zeptat, jestli to můžou cvičit i děti? Mám totiž dceru, která by moc ráda zhubla, ale neví jak. Jestli takhle cvičit nemůžou, tak bych se chtěla zeptat, jestli není nějaký rychlý způsob, jak může zhubnout dítě. Opravdu nevím, jestli tohle někdo čte, jestli někdo na to odpovídá, ale moc vás prosím o radu.

Denisa P. 29. červen 2014 11:12

Denisa P. - Záleží kolik dceři je. Je-li jí 10 volila bych spíše jinou aktivitu...přihlášení na kroužek, sportování venku a menší porce sladkostí. Nesnažte se jí omezovat, ale spíše dobře motivovat. Rozhodně ne činky nebo přepínání se. Mohlo by to zastavit vývin. Je-li starší (13+) klidně už cvičit s Cassey může (občas), ale také bych přidala nějaké to venkovní sportování...Jeďte se projet na kolo, brusle, zahrajte si doma nějakou míčovou hru,.. Možností je spousta, ale hlavně jí ukažte, že v tom není sama a snažte se jí stále povzbuzovat. Důležitá je také strava. Nemusíte jí sladkosti zakazovat, ale neměla by to přehánět. Stejně tak tučná, mastná a nezdravá jídla.
Hodně zdaru a držím palečky! :) :)

Adell 5. červenec 2014 19:08

Adell - moc děkuji, zkusím to nějak, jenom je problém, že já taky nejsem zrovna štíhlá a moc her s ní hrát nemůžu...Je jí 11 ale má starší sestru, té je 14 a ta by si s ní doufám něco zahrála...Ještě by mě zajímalo, jestli by pomohlo i skákání přes švihadlo.

Denisa P. 6. červenec 2014 14:01

Ahoj, je mi 11 a objevila jsem tuto stránku, ale nevím, jestli se můžu řídit podle ní nebo ne, aby se mi něco nestalo. Možná se vám zdá, že jsem na tyhle věci malá, ale opravdu mě trápí, že jsem tlustá...Když jdu do obchodu, vidím spoustu hezkých triček a kalhot, jenže když si je vyzkouším, vypadám strašně. Takže mám asi jenom 3 trika a spolužáci a se mi smějí, že jsem tlustá, a že nosím pořád stejné oblečení. Prosím vás, mohli byste napsat alespoň aktivity, které bych mohla dělat a co mám jíst a pít a jestli se podle téhle stránky můžu řídit nebo ne? Díky

Anonym 22. srpen 2014 17:46

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.