Dukanova dieta pomůže k vysněné váze

29. listopad 2010 | Top diety | Diety na hubnutí | Dukan | komentáře: 39172
salat


Dukanova dieta je zajímavou dietou, kterou vytvořil francouzský lékař Pierre Dukan. Tato dieta je založena převážně na konzumaci bílkovin a omezování sacharidů. U Dukanovy diety záleží na tom, kolik kilogramů chcete zhubnout a od toho se odvádí, jak dlouho máte dietu držet. Držela ji i Kate, proto se jí také říká dieta Kate Middleton.

Dukanova dieta má čtyři fáze: útočná, proplouvací, upevňující a stabilizační. V prvních dvou fázích se mohou jíst povolené potraviny dle libosti.


Fáze Dukanovy diety

Útočná fáze

V této fázi se konzumují jen bílkoviny a trvá 1 - 10 dní. Během několika dnů můžete zhubnout až 3 kg. Velmi důležité je pít dostatek neslazené vody alespoň 2 litry. Vhodná je každodenní rychlá chůze, která trvá alespoň 20 minut. Každý den si dejte 1,5 lžíce ovesných otrub. Ovesné otruby koupíte ve zdravé výživě, DM drogerii, v Kauflandě,...
První fáze se drží dva dny, pokud chcete zhubnout celkem 5 kg, tři dny, pokud chcete zhubnout 5 - 10 kg, pět dní 20 kg, sedm dní více než 20 kg.

Povolené potraviny jsou: hovězí, telecí, králičí, kuřecí, krůtí (není povolené vepřové, jehněčí, tučné kousky a kůže),
libová šunka, játra, ryby bez oleje, korýši,
max. 2 vejce denně, nízkotučné jogurty max. 2 denně, bílé jogurty, nízkotučný sýr a mléko,
koření, bylinky, cibule, česnek, citron, hořčice, kečup bez cukru, umělé sladidlo.
Není povolené tučné maso, kůže na kuřeti, tučný salám, více než 4 žloutky týdně, máslo

Proplouvací fáze

V této fázi se střídají dny, kdy jíte jen bílkoviny z první fáze a dny, kdy k nim jíte i zeleninu. Tuto fázi dodržujete, dokud se nepřiblížíte k vaší vysněné váze. Opět nezapomeňte na pravidelný pitný režim a každodenní chůzi, která trvá alespoň 30 minut. Každý den snězte 2 lžíce ovesných otrub.
Povolená zelenina je: brokolice, hlávkové zelí, celer, cuketa, okurky, houby, papriky, rajčata, cibule, papriky, dýně, ředkvičky, špenát, občas mrkev.
Nepovolené potraviny: brambory, těstoviny, kukuřice, luštěniny, rýže, pečivo.

Upevňující fáze

Bílkoviny i zeleninu můžete jíst kdykoliv. Dále můžete jíst menší porci ovoce, 2 krajíčky celozrnného chleba, jedno jídlo týdně z těstovin, brambor nebo luštěnin bez oleje,
dále se může denně sníst 40 g sýra (ne tučného); jehněčí, vepřové, šunka max. dvakrát týdně,
jednou týdně se doporučuje jen bílkovinný den,
nezapomeňte na dvě lžíce ovesných otrub každý den.
Tato fáze trvá dle toho, kolik jste zhubli v předchozích fázích. Každý zhubnutý 1 kg vynásobte deseti dny. Podívejte se na jídelníček na 3. fázi.


Stabilizační fáze

Tato fáze trvá velice dlouho - dodržuje se celoživotně.
Každý čtvrtek se jí pouze bílkoviny.
Každý den se jí tři lžičky ovesných otrub.
Každý den choďte alespoň 20 minut a choďte pěšky po schodech.
Dostatečně pijte.
Jídelníček dodržujte podobný, jako je ve třetí fázi.

Pokud chcete zhubnout, můžete zkusit třeba Dukanovu dieta. Prý není u ní jo-jo efekt (pokud ale přestanete dodržovat čtvrtou fázi, tak nejspíš bude) a Francouzi ji mají rádi.

Podívejte se na jídelníček, na recepty a na recepty na Dukanovy placky.

Kupte si knihu Dukanova dieta, kde najdete všechny potřebné a podrobné informace zde a knihy s recepty zde a zde.

Držíte ji nebo ji plánujete držet? Napište svůj názor do diskuze.


 

Diskuze k článku (celkem 39172):


starší komentáře

Ahoj Dukanky, mám dotaz. Dietu držím 5 týdnů a asi po 1 týdnu mám problémy s bolestí zad. Je to stále horší teď už od rána a hlavně je to při chůzi. Můžete mi někdo poradit.Díky Maja

Maja

maja 26. únor 2017 21:34

mona: Ja jsem od Uherskeho Brodu. ;-) No takovych kalhot mam doma vetsinu. ;-) No jinak pokracuju celkem dobre..jen mam zacpu. :D :/ :(

Miška 27. únor 2017 13:51

Majo,nemyslím si,že by mohla mít dieta vliv na bolesti zad.Možná by to mohlo být nezvyklým pohybem,pokud něco takového děláš a nebyla si na to zvyklá.
Někdy se bolest v zádech může zaměnit s bolestí ledvin-na to pozor !
A pokud už to trvá tak dlouho,nejlepší by bylo navštívit lékaře.
To je můj názor :-).
A jak ti to jde?S jakou váhou jsi začínala a kolik se ti podařilo zatím shodit?......to víš,jsem zvědavá :-).

Miško,tak si jedny vyber a zkoušej,jak polezou směrem vzhůru.Někdy moc nejdou kila,ale centimetry,tak to je také obrovská motivace :-).

mona 27. únor 2017 14:57

Ahoj holky,
Mono,
a jak je? Snad je malinko lépe. Jo jo je to hrozná doba. Vůbec nevím, proč si dnes mladí pořizují děti, když jim jsou na obtíž. Ale my to nevyřešíme a jen kroutíme hlavou, jak jsou děti z domova zaostalé, neschopné.

Májo,
no záleží kde tě to bolí. Jestli tam jak jsou bedra, můžou to být ledviny. To u této diety může být právě vyšším příjmem bílkovin. Jinak, tak jak psala Mona, na záda, by to nemělo mít vliv ani náhodou.

Míšo,
se zácpou jsme měly problém ze začátku asi všechny, ale ono se to upraví. Mně pomohlo zvýšit příjem magnesia, vincentka. Vydrž - přejde to, neboj.

Všem krásný večer.

Honzulka 27. únor 2017 19:00

Ahoj Honzulko a Mono. Děkji za radu , snád to můžou být ledviny. Zítra radši zajdu k té doktorce. Dietu mám 5 týdnů a mám dole 5,5 kg. Tak myslím, že to je v normě. Začínala jsem na 78,5 a mám 73 kg. Moc děkuji za reakci na můj dotaz.

Maja 27. únor 2017 20:59

Ahoj holky,

Majo,
obrovská gratulace a jen tak dál. Jsi šikulka. Držím pěstičky, aby ses dostala ke své vysněné váze. K doktorce určitě zajdi. Hodně štěstí, budu na tebe myslet a přát ti, aby to ty ledviny nebyly, to by jsi dukana musela hooooooooooooooodně omezit, nebo vynechat. Dej nám pak vědět.

Hezký den

Honzulka 28. únor 2017 07:41

Ahoj holky:-))procitam si vas porad..vitam nove dukanky:-))jen vydrzte......mono myslim na tebe at vse dobre dopadne.........musim za sebe rict,ze me uz je dobre..sice to trvalo od operace od srpna cca pul roku,ale ted je vse ok..kupodivu mi prestaly bolesti bricha asi 14dni necitim vlevo u tech jater nic...na jednu stranu jsemrrada,mozna utvar na jatrech zmizel vstrebal se nebo nevim..je mi to divne,posledni rok jsem zila neustale s bolesti a najednou nic....obcas me boli zlucnik,ale nic proti tomu co jsem zazivala vloni.....tak snad jsem zdrava a nebo ticho pred bouri?tezko rict.....kazdopadne porad se nedokazu rozhodnout jak jist..placam se vselijak,vaha70.9..stve me to,ale nejak proste nevim...chtela bych neco dat dolu cca sest kilo,ale prijde mi,ze na me nic neucinkuje..nebo nemam vydrz u nejakeho systemu na delsi dobu vytrvat.....je to boj s hlavou!!!!!se zavislosti na sladkem atd....jidla jako takoveho moc nemusim,jen asi blba skladba..........vsechny zdravim a vsem hlavne zdravi,ostatni prijde samo....paaa a krasny den:-)))))

jitka 28. únor 2017 09:29

Ahoj holky.

Honzulko,fyzicky už je mi celkem dobře,horší je psychika.Ve čtvrtek jdu znova do nemocnice,tak už to snad budu mít za sebou.

Majo,tak to ti to jde dobře-až na ty bolesti.Snad to nebude nic vážného.Lékař je asi nejlepší volba.
Držím palečky,ať jsi v pořádku.

Miško,mě na zácpu pomáhalo lněné semínko a ze začátku jsem občas použila i čaj ze senny.Postupně si ale tělo zvyklo na změnu ve stravování a většinou už problémy nebyly.

Jitko,to jsem ráda,že máš konečně pokoj od bolestí a moc přeji,aby to vydrželo.
A máš pravdu,hubnutí (nebo spíš ta celková změna ve stravování) začíná v hlavě.Prostě to musíš chtít a ne přemýšlet nad tím,co máš zakázané.
Mě honí chutě na sladké,když málo jím a piji.Při dostatečném příjmu vlákniny a bílkovin mě moc chutě nehoní a stačí mi ovoce.
Občas si dám kostičku čokolády,nebo větrový bonbón,ale už nemám potřebu sníst celou tabulku(a to jsem byla schopná před rokem sníst ob den).

Hezký den :-).


mona 28. únor 2017 10:00

Mono budu na tebe myslet ve ctvrtek...vim co to je psychika,cloveku se v hlave honi vselijake myslenky,vetsinou ne pekne,ale zvladnes to!!!neboj....bude to dobry ikdyz to zotavovani nejakou dobu potrva......moc ti drzim palce.... ................ja uz zas premyslim o dukanovi nebo keto..jak si dam sebemensi sacharidy pribiram...vam novym to jde skvele,jen tak dal....me zacatek taky sel dobre,ale pak mi zacalo chybet ovoce.....paa a krasny den:-))))

jitka 28. únor 2017 11:33

Milé Dukanky , Honzulka i Mona. Děkuji za rady a podporu. Doktora mám za sebou a jsou to fakt ty záda. Takže naštěstí s dietou nemusím končit akorát nastávají rehabilitace. Zatím se těšte na jaro. Prý je za dveřmi .
Maja

Maja 1. březen 2017 20:20

Ahoj holky,
tak se nám opět konečně blíží pátek. Tento týden opět náročný, ale máme ho pomalu za sebou. Přípravy na karneval dá zabrat. Výzdoby, příprava kostýmů, balení do tomboly,výzdoby atd atd. Ale přežili jsme to. Jen cítím, že budu asi nemocná. To se není co divit, když to vše kolem mně posmrkává, kucká, má teploty a to jak doma tak i v práci. Jinak váhá dnešní z rána 88,5.

Jitko,
jsem ráda, že ses nám ozvala. A jsem moc ráda, že je ti ok. Váhu máš super. Já jsem poslední dobou taky lajdák. Už se nějak nemůžu dostat na 100% do dukana a to bych fakt chtěla, ale musím počkat, až budu mít volno. Jak chodím do práce, tak se mi nedaří ho držet.

Mono,
moc a moc na tebe myslím a držím pěstičky, aby jsi to měla už za sebou a nemusela si se pořád trápit myšlenkou na operaci. Hodně štěstíčka.

Majo,
tak to jsem moc ráda za tebe, že to nejsou ledviny a můžeš pokračovat v dukance. A jak to jde? Jak se cítíš?

Všem krásný večer

Honzulka 2. březen 2017 19:53

Ahoj děvčátka,
tak jak je? No u mně vylézla váha na 89 - hnus fůůůůůůůůůůj. To je ten alkohol, půlečky, vínko no prostě opět oslavy a další mně čekají. Tak držím BD. A zkusím to vydržet nejméně tři dny. Tak držte paluchy. Dám pak vědět.

Pohodový víkend

Honzulka 4. březen 2017 19:47

Ahoj holky.

Honzulko,co to tady čtu?Musím opravdu přidat a ty palečky začít držet pořádně,ať se ti ta váha hýbe tam,kam má.BD určitě vydržíš a opět nastartuješ,věřím,že to opět dokážeš dostat pod kontrolu :-).

Jitko,jak pokračuješ ty? Snad se ti taky podaří vymyslet jak se stravovat,aby ti bylo dobře a ještě si hubla.Moc držím palečky,ať se to podaří.

Majo,tak to je dobře,že to nejsou ledviny a můžeš pokračovat.

Já jsem na pár dní doma,ve čtvrtek mi nakonec dělali jenom opět odběry tkáně pod narkozou,zatím prý celková operace nebyla možná,tak pokud bude už konečně všechno OK,čeká mě to ve čtvrtek.Už jsem zničená z toho čekání a ježdění tam a zpátky.Jsem už ve stadiu,kdy se na to skoro těším,že už to potom půjde k lepšímu.

Hezký zbytek víkendu :-).

mona 5. březen 2017 07:48

Ahoj holky,
Mono,
jsem ráda, že si se nám ozvala. Já tobě držím pěstičky. To čekání na výsledky je hrozně stresující a vyčerpávající, ale ty to dáš a vše bude ok. A děkuji za podporu. BD jsem vydržela a dnes pokračuji, ale po včerejšku ani deko dole, což mně překvapilo a zaskočilo. Včera jsem vypila dva litry vody, dvě kávy, měla tvaroh s umělým sladidlem a skořicí, dukan placku omeletu, tuňáka. Dnes pokračuji stejně. Tak není možné, aby se ta mrcha váha nehla. Nesmím se vrátit přes 90 tku. Musím zabrat a do léta dát kila dolů.

Holky držte se a krásný den

Honzulka 5. březen 2017 10:13

Ahojky..Mono výdrž.uz se to hne a bude to v poho.uvidis..Honzulko.dobry.ze to dáváš.asi to chce čas než se to pohne...Já jsem vostuda největší.porad si jen říkám.ze začnu a nic..Mám 71.5 no hnus fakt...Musím taky dát jen bílkoviny jinak to nejde a jen se mi kupí dkg navíc...Je mi ze sebe zlé psychicky jak jsem neschopná ...Závislost na cukru.....A zjistila jsem na sobě.ze jak je mi už dobře tak by i pustik šel.zkousela jsem delší dobu nejíst a nic se nedělo...Ale jsem tak s odpuštěním blbá.ze zapomínám pít.proste nemám žízeň a odpoledne zjistím.ze jsem nic nepila...Tak to si musím hlídat a lejt to něco do sebe....Držím palečky všem kdo drží...A moně se zdravím zvlášť.myslim na tebe.....Paa a krásný den.

Jitka 5. březen 2017 10:52

Jitko,
je to síla, ale jak se poleví a začne se dieta přizpůsobovat, tak se to většnou rozjede. Ještě, že mám váhu. Jinak bych to asi neuhlídala a měla bych opět přes sto kilo. Musím to opět v hlavě přepnout a motivovat se. Tak jak člověk zhubne a okolí ho chválí, tak už pak polevije a polevuje. Drž se.

Krásný den

Honzulka 5. březen 2017 12:08

Já dnes zatím kefír a hrnek mléka...Mám hlad.ale asi si udělám vajíčka a nějakou zeleninu..Nedám dukana na to nemám.zatim jen asi keto a možná později přitvrdim..Nejhorší jsou večery to mám fakt hlad a udržet se to bude orisek

Jitka 5. březen 2017 14:15

Honzulko,váhový úbytek se nemusí objevit hned druhý den,tak vytrvej a výsledek se určitě dostaví.
Tak už žádné polevování,ať jsi v létě kočka :-).

Jitko,podle mého na to nejdeš úplně nejlépe,když už teď víš,že budeš mít večer hlad.Hlad by být neměl v žádném případě.Najez se přes den pořádně bílkovin,také nezapomeň pít a uvidíš,že hlad mít nebudeš a ani chutě nebudou tak hrozné :-).

mona 5. březen 2017 15:14

Ahoj holky,
tak druhý den BD za sebou.Ranní váha ukázala opět stejně, ale bez wc, tak váha bude určitě nižší. Tento týden mám opět ranní,tak váha bude lítat právě kvůli vyprazdňování.To mi dělá vždy neplechu, když vstávám brzy. Tak váhu budu psát až příští týden, až se vše urovná.

Jitko,
držím pěstičky. A jak píše Mona, přes den hodně jez a píj,aby jsi večer měla pocit na prasknutí a pak tě nebudou honit chutě.

Mono,
teď to půjde mnohem hůř. Tělo je už zvyklé na dietní stravu, neslazené pití atd. Tak ten razantní skok jako na začátku se bohužel nekoná.

Všem krásný den

Honzulka 6. březen 2017 04:47

Ahoj holky,
po delší době se opět hlásím. Šílené ranní směny mám za sebou. Dnešní váha mi ukázala 88,3. Což se dá, ale žádný zázrak to není. A co vy? Jak pokračujete? Jak se máte?

Krásný víkend

Honzulka 11. březen 2017 11:44

Ahoj Honzulko,
tak zase všichni noví zřejmě odpadli,
a píšeš jen ty :-(

My teď měli trošku blázinec v práci+ inventuru,
tak jsem se k psaní nedostala.Navíc jsem chytla nějakého bacila
a nechce se mně pustit :-)

Honzulko u tebe zřejmě nastalo jediné,dietou jsi si snížila bazální metabolismus
na minimum.Tak to půjde hrozně pomalu dolů.
Nebo musíš udělat změnu životního stylu a stravování.

Doufám,že už máš v práci více klidu a kila se pohla opět směrem dolů.

Moc ti držím palce,jsi neskutečně vytrvalá :-)

Měj se pěkně

Rybka 15. březen 2017 15:35

Ahoj holky,
tak tady máme pátek a víkend konečně přednáma. Už se těším, jak siodpočinu. Potřebuji to už jako sůl. Jinak váha se opět zvýšila a lítá 88,3 - 89 kg. Už se to nehne.Budu muset opět nastartovat metabolismus, přesně jak píše Rybka.

Rybko,
dukana jsem vydržela týden, 3 dny BD a zbytek normál dukan, ale opět jsem se vrátila k bezlepkové dietě a to asi bude ten důvod proč nehubnu. Sice nejím přílohy, ale dávám si bezlepkové pečivo 2 ks za den. Snídaně jogurt, nebo tvaroh + ovoce a káva + voda, oběd většinou maso, nebo omeleta se zeleninou a večeře pečivo - bezlepkové se žervé, nebo máslem, šunkou, sýrem. Nejím moc, ale cítím se najezeně a dobře. Musím se držet už napořád, jinak bych byla mega velká koule. Jinak koukám, že ten blázinec v práci je asi všude. Tak se drž.

Mono,
co ty? Jak je? Už jsem nervozní, že se neozýváš.

A co zbytek? Holky kde jste? Jak vám jde hubnutí?

Všem pohodový víkend.

Honzulka 17. březen 2017 22:10

Ahoj holky.
Jenom krátce zdravím.Nemám dobré zprávy tak se s tím peru,jak se dá.Operace se nepodařila,došlo k poškození dalších orgánů,tak jsem pořád v nemocnici.

Honzulko,tobě držím palečky,aby se ti podařilo jít s váhou dolů.Za tu vytrvalost si to opravdu zasloužíš.

mona 23. březen 2017 09:49

Ahoj Mono,
to mě moc mrzí,že operace nedopadla.
Moc na tebe myslím a bojuj ze všech sil,držím všechny palce.
Těžko se hledají nějaká slova útěchy...

Rybka 23. březen 2017 15:14

Ahoj holky,
tak pomalu, ale jistě začínám vzdávat boj za shozená kila. A mám jen stres z toho, že váha nejde dolů. Držím se na váze a mrcha ne a ne jít dolů. Tak se jen udržuji.

Mono,
je dobře, že ses nám ozvala i když bych raději četla pozitivnější zprávy. Myslím na tebe a moc držím pěsti, aby ti bylo už lépe a vše bylo ok.

Rybko,
moc hezky jsi to napsala Moně, je opravdu težké v tomto případě napsat pár slov útěchy.

Snad jen - jsme s tebou Mono, drž se a hodně síly.

Všem krásný večer.

Honzulka 23. březen 2017 18:44

Ahoj Honzulko,
pokud se začínáš vzdávat,je čas na radu :-)
Začala jsem postupně taky nabírat,takže jsem se rozhodla.
Skončila jsem s dietami a objednala se k výživové poradkyni.
Ta mi sdělila,že jím hrozně málo a mám snížený metabolismus.
Zvážila a přeměřila a napsala jídelníček.
To bylo v únoru.Od té doby jím pravidelně a hodně a kila jdou postupně dolů.
Vřele doporučuji,působí i v Šumperku.p.Tělupilová.
Sice něco za to zaplatíš,ale výsledek stojí za to :-)

Mono,pořád jsme s tebou....

Pěkný den všem


Rybka 24. březen 2017 09:39

Dobré ráno holky,
tak koukám,že to tady umřelo. Ale nedivím se, když je venku krásně, tak nikdo doma nesedí. Já se stále držím na stejné váze. Pohybu mám hodně, když je hezky, tak hned po práci vyrážím ven.

Rybko,
ten jídelníček od specialistky mám doma. Já jím dietně, ale asi toho bude opravdu málo. Tak ho vytáhnu aspoň pro inspiraci.

Mono,
jak je?

Všem krásný den

Honzulka 3. duben 2017 05:03

Ahoj holky.

Koukám,že je tady už celkem dlouho mrtvo,tak asi jsou všichni nováčkové už hubení...................

Honzulko,jsem střídavě doma a v nemocnici a pořád se to řeší.Dnes mě zase na chvíli pustili domů,tak jsem ráda.Nejspíš mě čeká ještě další operace,tak že nic veselého :-(
Ty se drž a snaž se najít něco,jak bys mohla pokračovat a hlavně ti moc držím palečky,ať to nevzdáš a nenabereš zpět,když už jsi tomu věnovala tolik úsilí.
Věřím ti,že to nedopustíš :-).

Hezký den :-).

mona 5. duben 2017 12:49

Ahoj holky,
tak opět pátek hurááááááááááááááá. Už mně asi pomalu, ale jistě z těch dětí v rámci inkluze a neustále omlouvajících rodičů, kteří omlouvají nevhodné chování dětiček picne. Zvracejíci, průjmové dětičky, které po dni co byly doma se vracejí do mš se slovy rodičů, že to bylo asi z jídla. Rýmy a kašlíky jsou alergie, to že nedokáži chvíli sedět v klidu, tak mají na to podle rodičů nárok, jsou přeci malí (4,5 let). Dětičky škrtící, bijící, neposlušné, neboť podle slov rodičů z toho vyrostou. Je to opravdu čím dál horší. Lituji učitelky na prvnim stupni, i když ty zase mají dětičky maximálně 4 hod. My v mš 10 hod. a musíme je naučit veškeré samostatnosti, odnaučit pleny, dudlíky,naučit poslušnosti.Prostě je vychovat. Už jsem se nemohla dočkat víkendu. Nedej bože,když rodiče upozorním, že dítko není opravdu zdravé, nebo že by měli navštívit PPP pro podezření z ADHD, ADD, AUTISMU. Tak my učitelky přeháníme. Jsem zapomněla, že rodiče tráví s dítky více času než my. Hned po školce je vozí do kroužků a různých aktivit a o víkendu šup k babičce, tetičce nebo do nákupního centra, kde dětičkám koupí co si přejí. DĚS, MASAKR. ROZPAD SPOLEČNOSTI. Roste nová generace násilníku, neboť už teď je rodiče nedokáži zkrotit a dítě ovládá celou domácnost. No kde se to až dostane. Raději otočím list a jdu se uklidnit.

Mono,
je mi moc líto, že to stále nemáš v pořádku. Držím pěstičky, aby jsi už od všeho zdravotního mučení měla klid. Jinak máš pravdu je tu totálně mrtvo. Jsem myslela, že po vánocích tu bude narváno. Drž se holka. Já opět začnu jezdit na kole a zařadím dlouhé procházky, tedy pokud se do té doby nezblázním z práce.

Krásný a hlavně pohodový víkend

Honzulka 7. duben 2017 16:14

....dietářky jsou všechny na FB což je ale velká škoda...holky se tam pořád ,,perou,, tady byla přátelštější atmosféra...

myška 20. duben 2017 11:22

Ahoj holky,
tak to tady už úplně umřelo. Což je velká škoda. Já opět bojuji a začínám dodržovat dukana. Tak držte palečky. Po velikonocích mi váha ukázala 90. Tak jdu od soboty na novo.

Myško,
tady to bylo skvělé. Holky super. Podpora k hubnutí obrovská. Pomáhaly jsme si, radily si. Mně osobně to pomáhalo. Jen je škoda, že už tady nikdo nehubne.

HOLKY KDE JSTE????????

Všem krásný víkend a dobrou noc

Honzulka 21. duben 2017 22:29

Ahoj, také začínám. Před rokem a půl jsem úspěšně držela. Zhubla jsem kolem 15 kilo. Něco se vrátilo zpět a já bych ráda do léta 5-6 kilo, aby zmizelo. To by mně ke spokojenosti stačilo. Nikdy jsem nebyla úplně štíhlá a v 55 letech už mi jdou kila dolů obtížněji a také musím myslet na to, co to udělá s obličejem.
Tak se hezky vraťte, ať se to tu zase rozjede.

Lenka 23. duben 2017 12:20

Ahoj holky,
dnes máme opravdu aprílové počasí asi v celé ČR.

Leni,
mně se také povedlo před rokem sundat díky Dukance 15 kg. Pak jsem polevila po vánocích a velikonocích a 3 kg mi naskočily. Není to ještě úplná katastrofa, ale jak jdou kila nahoru, je třeba začít něco dělat. Tak do léta opět bojuji a doufám, že kilča zase zahodím. Můžeme bojovat společně a možná, že se ještě někdo přidá.

Holky, které chcete do léta sundat pár kilo, pojďte do toho. Tato dieta opravdu funguje a za týden ze startu sundáte 2kg (někdo více, ale i méně, to záleží na metabolismu). Nehladovíte, není vám špatně a když dodržujete otruby, hodně pijete a dáváte si magnesium, tak není ani zácpa a ještě můžete kávy kolik chcete.

Všem krásnou neděli.

Honzulka 23. duben 2017 16:41

Ahoj holky.

Tak se po nějaké době zase hlásím,i když hubnout už opravdu nepotřebuji.
Dostala jsem se kvůli zdrav. problémům po nepodařené operaci pod svých vysněných 60,ale je to spíše tím,že skoro nic nejím,protože je mi pořád špatně.
Pořád trávím čas střídavě v nemocnici a doma,tak už jsem z toho na nervy :-(.

Honzulko,na tebe moc myslím a držím palečky,ať se ti podaří zabrat a dosáhnout na svou vysněnou váhu.Že jsi něco nabrala sice důvod k radosti není,ale je super,že to nevzdáváš a víš,že je třeba zabojovat :-).

Leni,tobě také fandím,ať se ti podaří dostat kila dolů a hlavně vytrvej,ať tady Honzulka nezůstane sama.Podpora je opravdu důležitá a nějak se to tady rozpadlo.

Hezký večer :-).

mona 23. duben 2017 20:41

Mono,
já na tebe taky pořád myslím. Jsem moc ráda, že jsi se ozvala. S váhou jsi dobrá i když za takové situace, to asi velká radost není. Je mi líto, že máš takové zdravotní problémy a doufám, že co nevidět bude vše ok a budeš už jen doma, bez pobytu v nemocnici. To je vždy stresující, já bych o tom už mohla napsat knihu - o těch pobytech v nemocnici. Drž se. Děkuji ti moc za podporu. Já budu mít tělo zpomalené, tak topůjde pomaleji, ale držím se. Dnes strašně hodně piju, dodržuji druhý den dukana BD. Do práce mám nachystané krabičky, mám celý den, tak to bude náročnější. Do léta bych chtěla dát kila dolů. Taky bych si přála,aby se někdo přidal. Pak se hubne lépe, když se navzájem povzbuzujeme. Opatruj se a hodně štěstíčka a hlavně zdravíčka.

Honzulka 23. duben 2017 21:21

Mono, také já ti přeji, ať se vše zas v dobré obrátí. Také mám zkušenosti s operacemi, s pobyty v nemocnici a se stresem, který přináší.
Honzulko, jsem tady v první linii připravena k boji. Jak váha začne lézt nahoru o 3-4 kila, je třeba začít řešit. Někdy mi ale chybí to odhodlání, které jsem měla při Dukanovi poprvé,a nejsem na sebe tak přísná, jak bych měla být.

Lenka 24. duben 2017 14:12

Ahoj holky,
tak celodenní bláznění mám za sebou. Zítra mně po práci čeká školení, ve středu po práci porada, ve čtvrtek vyzdobit školku, ale až odejdou všichni, tak to budu v MŠ do večera a v pátek odpolední akce s rodiči a dětičkama - Slet čarodějnic. Prodloužený víkend oslavy a další týden víkendové školení. No máme to teď v práci fakt masakr a už se těším na letní prázdniny kdy budeme mít 3 týdny zavřeno. My máme jedno školení za druhým - kvůli inkluzi, malochům, přístupům atd. Měli by začít školit rodiče, hned jak se matka dozví, že je těhotná, měla by mít povinné školení i s partnerem. My víme co a jak, ale rodiče neví nic, ale ti se také nic učit nemusí. Jinak na váhu zatím nelezu. Dodržuji BD, ale jsem nějaká nafouklá a nateklá. Strašně hodně piju. Tak ještě počkám týden a pak vlezu na váhu. Jinak jsem si byla v neděli koupit nějaké hadříky s velikostí 46. Tak to se z 52 fakt dá. Dříve jsem měla vel 42 - 44 tak to je už kousek. Váhu jsem měla vždy vyšší.

Leni,
tak bojujeme společně?

Všem krásný večer.

Honzulka 24. duben 2017 21:18

Honzulko, zdravím tě. Bojujeme. Čeká mě však oslava několikerých kulatých narozenin v rodině, takže na opravdového Dukana to vidím za týden. Zatím je to BZ polodukan, ale váha pomaloučku jde dolů také.

Lenka 25. duben 2017 18:02

Ahoj holky,
Leni,
ani nemluv. My máme teď o prodlouženém víkendu dvě oslavy a další víkend školení mimo domov. Což mi to vše nabourává. Tři dny jsem vydržela čistě BD. Včera jsem vlezla na váhu a jen půlkila dole. Dnes jsem se ráno vážila a měla jsem o 0,8 více. A to si chystám a nosím krabičky podle dukana do práce. Tak nevím, nevím, ale jedu dál. Tak se drž a hodně štěstí a pevné vůle.

Honzulka 26. duben 2017 18:12

Ahoj holky.

Držím palečky,ať se daří a na oslavách se mi moc nerozjezte :-).

Honzulko,záběr v práci máš teda pořádný,tak se drž a vydrž.
Koupi nových hadříků achvaluji a dovedu si představit tu radost,když nakupuješ o tolik menší velikost :-).
I když to ještě není to,co bys chtěla,určitě je to veliký úspěch,tak to nevzdávej.

Hezký den.......a to i přes to,že by tam dnes ani psa nevyhnal :-).

mona 27. duben 2017 09:03

Ahoj holky,

Mono,
tak jak je? Záhul v práci je fakt mazec. V práci jsem teď více jak doma, ale naštěstí to je jen teď do poloviny května a pak už snad bude klid a vidina letní dovolené se blíží, což mně drží nad vodou. Už fakt potřebuji odpočinek - dlouhodobější. Rodiče mně tak vycucávají, až běda. Ale co naděláme.

Leni,
a jak to jde tebe?

Všem krásný zbytek večera

Honzulka 28. duben 2017 20:02

Ahoj holky,ja se přidávám také,,,nemohla sem se k tomu dokopat,ale třetí BD mám skoro za sebou..zítra do práce na celý den tak jdu makat na krabičkách aby mě hlad ani chutě nezlomili :D držím palečky všem nám dukankám...dobrou noc.

myška 28. duben 2017 20:38

Ahoj holky,
tak to jsem ráda, že se přidala Lenka, Myška. Tak bojujeme tři. Včerejší váha mi ukázala 88,9, dnes 89,4. Těch půl kila +- je vždy podle pití a zadržování vody. Hýbe se to pomalu, ale jde to. I když by to šlo kilo týdně, tak do léta bych mohla mít - 10 dole. I když už vím, z předchozího hubnutí, že budu ráda za 5 kg dole.

Holky držtese a krásný den.

Honzulka 30. duben 2017 10:40

Ahoj Holky.

Doufám,že se vám novým daří a nevzdáte se hned na začátku.
Pokud budete mít nějaký dotaz tak Honzulka určitě poradí :-).

Honzulko,mám z tebe radost že se držíš a nevzdáváš to.Určitě najdeš ten správný způsob,aby šla váha zase dolů.Věřím,že se už těšíš na odpočinek,při tom záběru,co máš v práci.
Já jsem na tom už o něco lépe,alespoň trochu ustoupily bolesti.Ještě mě čeká jeden zákrok a po zhojení se uvidí,jestli budu muset na tu další operaci.
Zatím to ale vypadá celkem nadějně,tak věřím,že už to půjde k lepšímu.

Krásnou neděli :-).

mona 30. duben 2017 11:37

dobré ráno holky,
tak i přes oslavy se váha drží na 89,4. Uf.

Mono,
mám radost, že tady čtu, že je ti lépe a bolesti ustupují. Jsem moc ráda, že se to u tebe vyvíjí nadějně a doufám, že již brzy budeš mít klid s vidinou úspěšného léčení. Drž se a uzdravuj.

Holky jak pokračujete? Pište i prohřešky, neúspěchy. Tak si to lépe uvědomíte a znovu vás to nakopne k pokračování a nevzdávání se.

Hezký první květen vám všem.

Honzulka 1. květen 2017 10:57

Ahoj Honzulko.

Jak tak koukám,jsi tady opět nějak samaUž to vypadalo,že ti tady nějaké spolubojovnice zůstanou .....
Ty jsi ale bojovnice a určitě vytrváš.Moc chválím,že i přes oslavy se s váhou držíš.

Hezký den :-).

mona 5. květen 2017 10:20

Ahoj děvčata,

škoda,myslela jsem,že přivítám nové dukanky a nic.

Honzulko,váha super,jak ty to děláš?
Já už bych po takové době vzorná určitě nebyla :-)
U mně v práci taky nářez,máme opět sezónu,takže se nezastavíme
navíc nám tu jedna kolegyně začala dělat docela dusno.
Takže se s námi nebaví atd,katastrofa :-(
Jinak s váhou jsem teď v pohodě,ještě chci dát dolů tak 2-3 kg.

Mono,doufám,že se u tebe vše obrací k lepšímu,
hlavně už aby jsi měla klid s operacemi...
Myslím na tebe a věřím,že se dáš brzy do pořádku.
A co pejsek?Teď je asi hafinka šťastná,že tě má doma :-)

Krásný prodloužený víkend všem

Rybka 5. květen 2017 11:31

Ahoj holky,
jsem ráda, že aspoň někdo se sem chodí podívat a napsat pár vět. Já od pondělí, kdy jsem byla nucená jet na pohotovost s vysokou teplotou, bolestí celého těla, jsem na nemocenské a mám antibiotika a hnisavou angínu. Až dnes jsem schopná trochu fungovat. Je teď toho opravdu hodně, jak mi bylo řečeno na pohotovosti. Tak jen spím a spím a zase spím, ale dnes je malinko lépe. Tak se holky držte a odolávejte všem bacilům, virům a blbounům.

Mono,
váhu si držím, ale nechce zase mrcha dolů, ale ona sehne. Jo jo opět to vypadá, že jsem tady sama. Ještě, že sem zajdeš ty a Rybka.

Rybko,
tak se mi zdá, že je to nějaká epidemie - problemáci v práci i kolem v okolí. Taky to teď tak mám. S váhou jsi šikulka.

Krásný den a prodloužený víkend.

Honzulka 5. květen 2017 12:35

Ahoj holky.

Dávám se pomalu do pořádku,a i když to nejde tak,jak bych si to představovala,přece jenom nějaké pokroky jsou.Jenom pořád nevím,jestli to bude dobré i po vytažení zbylých hadiček :-(.To mě čeká ještě za 3 týdny.
Hafina je spokojená a od ledna už neutekla ani jednou.Jenom jak jedeme na kontrolu,pro jistotu jde do kotce,nebo na řetízek.Jsme kousek od silnice a pořád mám obavy,aby jí něco nepřejelo.Máme s ní ale místo hlídače skoro gaučáka :-D.
Jak byly v zimě ty velké mrazy,tak jsme jí dali do garáže matraci a tak si tam zvykla,že by na ní ležela pořád a večer,jak má jít spát do boudy,tak občas protestuje.

Rybko,je super,že si držíš váhu a při nervech v práci nesaháš po mlskách a nepřibíráš :-).
Přeji,ať se ti podaří shodit i ten zbytek,který ti chybí k tvé úplné spokojenosti.Jenom z vlastní zkušenosti vím,že to je hodně těžké.Také jsem pořád chtěla shodit poslední kilečka a nešlo to-až po operaci to sjelo,ale to jsem opravdu nejedla nic skoro týden.

Honzulko,to mě mrzí,že máš opět antibiotika,ale co se dá dělat.Jsi asi trochu oslabená a mezi tolika bacily by to byl zázrak,kdyby si tě nějaký nenašel.Tak se hezky kurýruj a alespoň na chvíli hoď všechno za hlavu.
Jsem ráda,že se ti daří váhu držet a moc bych ti přála,aby se to opět pohnulo tím správným směrem.Držím palečky a myslím na tebe :-).

Hezký den :-).


mona 8. květen 2017 10:54

Ahoj holky,

Mono,
je super, že se dáváš do pořádku i když to jde pomaloučku. Budu na tebe myslet a držet pěstičky, aby to za ty 3 týdny dopadlo dobře. Je dobře, že je Hafinka sklidněná a neutíká. A to že nechce do boudy, ale na matraci? Jsou to prostě vyčuránci, hned poznají co je lepší, ale odepři jim to, když mají takový kukuč. Jinak antibiotika zabírají, ale ještě to není úplně ono. Kdyby rodiče konečně pochopili, že do MŠ nemocné děti opravdu nepatří. Až jednou lehnou tak 3 učitelky najednou a nebude kdo by pohlídal dětičky, tak by se rodiče asi divili, kdyby se musela školka zavřít. Jinak váha stále stejná, dodržuji dukana i když si sem tam dám třeba pár ořechů do jogurtu či tvarohu.

Tak se holky držte a krásný den Vám všem

Honzulka 9. květen 2017 11:43

Ahoj děvčata,

Honzulko,snad už je ti líp a pomalu se uzdravuješ.
Nám dnes přišel na prodejnu zákazník,evidentně nemocný,prskal kolem sebe,
ale nutně musel jít nakupovat :-(
Je to bezohlednost,chodit nemocný mezi lidi a o maminkách ani nemluvím.
Potřebují se dětiček zbavit,tak je šupnou do školky i nemocné....
Ani se nedivím,že jsi pořád nahromadě.Brzy se uzdrav :-)

Mono,Hafince se nedivím,na matraci v garáži je jí určitě skvěle :-)
Hlavně ať ty tvoje pokroky jsou i nadále,myslím zdravotní ..
S váhou si určitě hlavu lámat nemusíš,je mi jasné,jak je člověku blbě,kila jdou dolů sama.

Já jdu zítra na další konzultaci k výživové poradkyni,tak jsem zvědavá.
Ale určitě hodnotím pozitivně,naučila mě co jíst a kdy.

Krásný den všem

Rybka 10. květen 2017 17:50

Ahoj holky,

tak já stále na nemocenské a je mi fakt hrozně. To mně musel asi někdo z rodičů zaklet za to, že jsem jim říkala, že jsou potomci nemocní a mají se přeléčit. Alekdyby byli všichni zodpovědni, tak by se nemocem dalo celkem vyhnout.

Rybko,
no tak to je fakt vrchol. Já když vidím někoho v obchodě, jak tam prská bacily na jídlo, tak bych mu to vše zabalila a napočítala na zaplacení. Už začínám být totálně alergická a asi začnu nosit provokativně do práce roušku. Ale to by mi u vedení asi neprošlo. Držím ti pěstičky, ale určitě dostaneš pochvalu. Ale mnohem důležitější je, že jsi spokojená ty.

Krásný večer

Honzulka 10. květen 2017 20:05

Ahoj děvčata,

Honzulko doufám,že jsi se už vykurýrovala :-)
Pochvala byla tak na půl,s tukem jsem zhubla i svaly,což moc dobré není.
Prostě se musím víc hýbat a víc jíst.To je ale zase dobrá zpráva :-)
A jak bojuješ ty?

Mono,myslím na tebe a pořád držím pěstičky ať už jsi v pořádku a můžeš si
užívat pěkných dnů,které by už konečně měly přijít.

Krásný den všem

Rybka 15. květen 2017 13:59

Ahoj holky,
tak jsem stále doma a v pondělí jdu na kontrolu. Pokračuji v antibiotikách. Prostě opět tělíčko stávkuje.

Rybko,
i tak jsi velká šikulka. Neboj srovnáš jídelníček a bude to vše ok. Já se stále držím +- 89,5 - 90kg a odedneška opět čistě BD. Zkusím vydržet nejméně 3 dny, aby se váha hla dolů. Do léta tam musí být 85kg a méně. Takže do 30.6 musí být váha nižší. Nejraději bych byla, kdyby se ukázalo 82,8 kg. Není to tak nereálný cíl, i když už to jde opravdu velmi špatně a jsem opravdu maniak na ořechy. Ale dnes opravdu poctivě a čistě BD. No holky, jak jsem se vzdala váhy přes 100 kg, tak je ze mně opravdu lajdák. Už nevydržím a nejsem tak podctivá jako prvně.

Mono,
jak je?

Tak mi držte pěsti.

Krásný večer

Honzulka 16. květen 2017 19:38

Ahojky...honzulko úplně ti rozumím..já přibrala od loňské operace z 68 na 71.9...jsem na sebe fakt naštvaná.nedokazu dát jídlu nějaký rád a začít něco dodržovat.hlava by chtěla.ale vůle vydržet nějak není...cisteBD jsou sice dobrý.ale zas chodím špatně na záchod..tak nevím..pořád jen přemýšlím co....asi zas zkusím dukana.mam ráda chléb z otrub...myslim ale.ze už na mě nebude zabírat jako poprvé...jinak břicho zatím jakžtakž.obcas bolí ale to už asi tak bude napořád......honzulko drž se ono to půjde pomalu uvidíš.....a co Mona?už jsi na tom líp?spraví se to uvidíš..držím palečky...Paa všem.

Jitka 17. květen 2017 14:36

Ahoj holky,
tak dnes pokračuji druhý den v BD. A jsem na sebe hrdá. Měla jsem dnes návštěvu a stůl plný dobrot a já ani neuzobla. Kéž by mi to tak poctivě vydrželo jako při počátečním hubnutí. Na váhu nelezu. Na tu vlezu až za týde, aby mně to nevedlo k prohřeškům.

Jitko,
to máš ještě dobré, při tak nízké váze. Ale přesně jak píšeš, hlava by chtěla a ví, že se to a ono nesmí, ale ten démon, nebo čert našeptávač je prostě silnější. Chce to opět pořádnou motivaci, aby člověk vytrval a nevzdal to. Dukan je podle mně opravdu na hubnutí nejlepší, člověk nehladoví a pokud je opravdu dostatek bílkovin, tak nejsou ani chutě na sladké. Ty potíže s wc, jsem měla také, ale jak jsem začínala znovu a znovu s dukanem a dávám od začátku placky s otrubama, tak je to ok. Hodně piju a pro jistotu si dávám ještě i magnesium. Tak hodně štěstí a hubnutí ZDAR.

Krásný a pohodový večer.

Honzulka 17. květen 2017 19:05

Honzulko tak jsi mě navnadilaze dnes začínám..ale nebude to dukan na 100% ale tak na 85..ovoce a zeleninu si neodepru to by mi chybělo..takže něco jako keto...chtěla bych tak sedm kilo dolů..tak uvidíme.zvazim se až se vyspím po noční a začnu do sebe futrovat bílkoviny:-))..zas napíšu...Paaa a kilum boj!!! a díky za podporu.

Jitka 18. květen 2017 02:25

Ahoj Jitko,

tak to je super, že mám opět spolubojovnici. Dnes je to 3 den čistě BD. Zatím bez problému a držím se poctivě. Chystám do krabiček, maso, tvarohy, dukan placky, hodně piju a jako zákusek za odměnu, si dělám kafe Laté. To mívám i 3 x za den, ale na večer bez kofeinu. Určitě nám to společně půjde lépe a budeme se motivovat.

Drž se a hodně štěstí při hubnutí.

Honzulka 18. květen 2017 13:54

Ahojky...tak váha 72.5kg..fuuuj..uplne mě to štve fakt.jenze jim sladký tak přesně vím po čem to je..tak do boje!!!...dám si za chvíli jogurt a pak večer šunku a do práce na noc vajíčka...ty jsi úžasná jak se držíš..já budu bojovat s chutěma na na sladké...ale podpoříme se vid....paaa

Jitka 18. květen 2017 14:02

Jitko,
to víš, že se budeme podporovat. Váhu ještě nemáš jateční jako já. Já teď dojedla tvaroh se sladidlem, No není to jak dát si čokoládu, ale dá se to vydržet. Snažím se jíst každé 3 hodiny, ale jak nastoupím opět do práce, tak to půjde hůř s dodržováním. Na nočních to máš teda pech. Musíme si chystat jídlo do krabiček a hlavně mít vždy u sebe vodu na pití a něco na jídlo, aby nás nepřepadl vlčí hlad.

Snažím se jíst:
snídaně: tvaroh nebo vaječinu

oběd: maso na nudličky, pečené kuře s dukan plackou

svačina: tvaroh nebo jogurt

večeře: tuňák, vejce na tvrdo, nebo maso z obědu s dukan plackou

Chuť na sladké se dá zahnat právě tvarohem, jogurtem, pudinkem, zero colou a u mně Latečkem s našlehaným mlékem a posypaným skořici. Já mívám chutě na slané, ale fakt jak jsem hubla poprvé a dodržovala dostatek bílkovin,tak chutě nebyly.

Tak snad se ta potvora váha hne správným směrem nám oběma.

Honzulka 18. květen 2017 14:49

Jitko,
podle dukana se dají dělat různé zákusky, pusinky a podobně. Mně chutnaly kinder řezy, tvarohový koláč, pusinky.... . Je toho celkem dost. Jen je pravda, že ta chuť je jiná, právě díky umělému sladidlu. Ale pokud nedržíš dukana na 100%, tak cukr můžeš nahradit medem a hned to je zase o něco chutnější.

Drž se.

Honzulka 18. květen 2017 15:52

Honzíi já bych i držela.ale co ovoce?mám ho ráda a když si ho dát nemůžeš tím víc ho chceš..já mám i dukanovu knížku tam je vše.ale...budu to dodržovat trochu volněji ale snaha bude..už vím.ze špatně je pro mě cukr a mouka asi jako pro každého..to vynechám úplně a ostatní různé varianty se dají...příští týden budu sama doma tak si upeču dukanchleba a dojím veškerou zeleninu a ovoce co tu mám plus bílkoviny..nekoukala jsi tu do diskuse na mléčnou dietu?tam je spousta holek co to drží a jde jim to kráasné a rychle dolů....ale to je krutarna.malo jídla pětkrát denně...zkoušela jsem to a vydržela tři dny místo třinácti ale ty úbytky lákají...ozvu se zítra....Paaa hubnutí zdar!!!

Jitka 18. květen 2017 16:14

Ahoj holky.

Tak se opět hlásím,abyste věděly,že žiji :-).
Ještě nejsem doma natrvalo,čeká mě další zákrok v červnu a potom se uvidí,jestli to bude OK,nebo další operace :-(.Snažím se tomu nepoddávat a pokud to je jenom trochu možné,snažím se alespoň něco málo udělat doma nebo na zahradě(teda teda na zahradě spíš ukazuji tomu mému,co a kde mi má porýt,přesadit,odnést,donést .......ale i to mě dokáže pěkně unavit :-D.

Honzulko,doufám,že už ti bacily daly pokoj a můžeš se vrhnout na hubnutí.Moc tě chválím,že se držíš a nevzdáváš to.Byla by to velká škoda,tolik dřiny nechat plavat.

Rybko,vidím,že se také držíš a nesklouzla jsi k původnímu stravování.Ale není to opravdu jednoduché,dělat to správně,aby neubývaly i svaly.
Ani to raději nechci vědět,jak bych dopadla při měření já.Sice jsem se dostala na 58kg,ale spíše tím,že jsem moc nejedla.Teď se mi konečně trochu vrací chuť k jídlu,ale teda vůbec ne na to,co bych jíst měla.

Jitko,tobě přeji pevnou vůli a uvidíš,že to zase půjde.Jenom to sladké si budeš chtě-nechtě muset odepřít :-)........i když to teď říká ta pravá,která by teď nemusela nic jiného,než to.Také se budu muset urychleně srovnat,nebo to poleze nahoru takovou rychlostí,že se nebudu stačit divit.

Jsem moc ráda,že je konečně hezky,tak nám to všechno s tím sluníčkem určitě půjde lépe.

Hezký večer :-).

mona 18. květen 2017 20:52

Jitko,koukala jsem na tu mléčnou,ale myslím,že tudy cesta nevede.Ono to sice láká,ten celkem rychlý a velký úbytek(i když za docela velkou oběť v podobě hladovění),ale při tak malém příjmu se musí hrozně zpomalit metabolismus a je jisté,že se to nedá vydržet napořád a co myslíš,že nastane,když se potom trochu najíš?Těch pár kilo,co potřebuješ by se,myslím dalo i méně drasticky a trvaleji,jenom by to chtělo nastavit nějaký řád,sestavit si jídelníček a dodržet to :-).
Moc bych ti přála,abys v sobě našla tu potřebnou sílu, odolala různým laskominám a výsledek se určitě dostaví.
Možná ta mléčná pro toho,kdo potřebuje shodit 30kg,aby si trochu stáhl žaludek............

Je to jenom můj názor a samozřejmě je na každém,jak s kily zatočí.

Hezký den :-).

mona 19. květen 2017 08:32

Ahoj holky,
tak stále pokračuji v BD. Už mně dnes lámalo, ale ustála jsem to. Bylo to ale tím, že jsem byla vyhladovělá. Nasnídala jsem se, ale do 12 h. jsem seděla u doktora. Což jsem nepočítala, že tam tak dlouho budu sedět. Pak jak jsem došla domů, tak mně lámalo, že zhřeším, ale vydržela jsem. Jsem šťastná. Jelikož jsem z Dukanem začala v úterý, tak až 23.5 lezu na váhu.

Mono,
jsem moc ráda, že je Ti lépe. Sluníčko dělá divy a pomáhá léčit už jen proto, že vhání pozitivní energii do celého těla. Hlavně to zase nepřeháněj s prací, ještě nejsi úplně ok, tak ať se Ti zase nepřihorší. Já už ok a do práce se na ty babánky těším i když tam prý řádi bacily a neštovice. Drž se a dávej na sebe pozor. Váhu máš jak puboš (puberťák).

Jitko,
já osobně se také nepřikláním k mléčné dietě. Už jen jak jsem to četla, tak jsem umírala hlady. Určitě se touto dietou hubne (výsledek je velmi lákavý), ale jak začneš normálně jíst, tak to bude zpátky. Musíš si najít nějakou dietní laskominu, kterou ošidíš mozek a zaženeš chutě na sladké. Zkus doplnit do stravy hořčík, měď a železo. Držím moc pěstičky.

Holky krásný den a pohodový víkend.

Honzulka 19. květen 2017 15:45

Ahoj holky,
tak dneškem už přidávám zeleninu, aby nedošlo k zácpě. Držím se podle dukana, tak snad to výsledky přinese a budu spokojena. Cítím se dobře, nemám hlad, ale nějaký úbytek nepociťuji. Tak jsem zvědavá až se zvážím v pondělí ráno.

Všem krásný víkend.

Honzulka 20. květen 2017 11:49

Ahoj Honzulko.
Chválím za výdrž a jsem sama zvědavá,co ti ukáže ráno váha.Doufám,že tě za tu disciplínu alespoň trochu odmění.
Je dobře,že nehladovíš a zeleninku schvaluji.Tělo vitamíny potřebuje a na tak dlouho bys bez nich být nemohla.

Já jsem trošku něco udělala na zahradě a nasadila jsem si konečně pár kytiček,ale večer mi to dalo tělo pěkně najevo,jak se mu to nelíbí.Bolelo mě snad i to,co nemám.

Hezký zbytek neděle :-).

mona 21. květen 2017 13:55

Ahoj děvčata,

Honzulko,doufám,že alespoň kilo dole,zasloužíš si to!!
Já dělala v sobotu cuketové placky -jen cuketa,nízkotučný sýr,
vajíčka sůl,pepř,bylinky ,na plech a upéct.Můžeš přidat otruby a šunku,dá se i bez sýru.
Bylo to výborné dokonce chutnaly i manželovi,který jinak cuketu nemusí.
Hledám teď hodně zeleninová jídla,moc mi to chutná a je to dietní.

Honzulko,dnes se jdu podívat do nového fitka,tak jsem zvědavá,mám to kousek od domu.Chci zkusit veslařský trenažér s kombinací běhu alespoň 3 x týdně.
Jinak pořád cvičím pilates doma 1/2 hod. 3 x týdně.Ty mršky poslední kila ne a ne se mně pustit :-)

Mono,musíš se šetřit,vše pomalu a nechtěj zase vše zvládnout a navíc rychle.Prostě to vypusť :-)
Kytičky jsem taky sázela,teď se jen kochám a mám z nich radost.Letos jsem
koupila na zkoušku převislou begónii,zatím krásně kvete,tak uvidím :-)


Mějte se krásně

Rybka 22. květen 2017 12:28

Ahoj holky, dnes jsem začala a jsem tedy celkem hladová, snad bude lip. Ale tedy nevím, jak to dám bez oblíbeného vina

Vero 22. květen 2017 18:40

Ahoj holky,
tak jsem se dnes zvážila a byla jsem zklamaná. Sice váha ukázala méně ale počítala jsem, že se tam objeví tak 88 kg. Mrcha váha, ukázala jen 89 kg. Je to prostě poznat, že jedu dukana od začátku už asi po 3 - 4. Ale jedu dál. Připravuji krabičky do práce, ale moc tam nestíhám dodržovat pravidelnou stravu. Peču si dukan placky na slano i sladko.

Mono,
jsi prostě zlatíčko. Nepřeháněj to s prací a odpočívej a čerpej energii ze sluníčka.

Rybko,
děkuji moc za podporu. Jo jo kilo je dole, ale pro mně jen ,,JEDNO KILO. No, ale zase kilo ke kilu a 5 Kg bude za chvíli dole. S cvičením jsi fakt borka. Obdivuji, smekám a chválím. Já se hýbu jen rekreačně.

Vero,
vítám tě mezi nás. A držím pěstičky, aby jsi vydržela. Tady málo kdo vydrží. Musíš přidat hodně bílkovin, pak hlad opravdu není. Ptej se, chlub se a hlavně piš. Držím moc a moc pěsti, aby jsi měla dostatek pevné vůle.

Všem krásný večer

Honzulka 22. květen 2017 19:06

Ahoj holky.

Honzulko,moc gratuluji ke ztracenému dalšímu kilečku a držím palečky,aby mizela i ta další.Já vím,že se ti to zdá málo,ale po tak dlouhé době je tělo pouští čím dál tím méně rádo.Ty se s tím ale pereš opravdu statečně.
Jen tak dál :-).

Rybko,ty teda jedeš,tolik pohybu-až ti závidím :-).
Já se tady ploužím kolem baráku a mám ten dojem,že za chvíli zase váha poleze nahoru.Jím málo,zatím mi dělá problémy trávení,ale mlsat,to jóóó,to mi jde :-(.
A že se tě drží poslední kila se nediv,určitě už na sobě nemáš tuk a rostou ti svaly a ty něco váží :-).

Begonky jsou nádherné,mám také převislou červenou a dokonce mi přezimovala,oranžová tu mou péči nepřežila,tak nevím,co bylo špatně.Jenom je musím mít vzadu,za barákem-nemají přímé slunce.

Ahoj Vero,vítám tě a vydrž,stojí to za to :-).
Jenom se trochu divím,že máš hlad.To správně není.Najíst se můžeš do sytosti,jenom musíš dodržet povolené potraviny.Proto nám tady ta dieta vyhovovala,že při ní není hlad.

Hezký den :-).

mona 23. květen 2017 08:10

Ahoj děvčata,

Honzulko,kilo je super :-)
Tak jak píšeš,kilo ke kilu ....
Jsi z nás stejně nejlepší,ta tvoje výdrž,tu ti musí závidět všichni,co tu odpadli..

Pro pobavení,dnes jsem se byla podívat ve fitku a jsou to blázni :-)
Kruhový trénink vede sympaťák,dělají 40-100 kliků a sklapovaček atd :-)
Tak tam už nepůjdu :-)

Mono,mlsání jde nám všem velmi dobře:-)
Tuk ještě pořád na sobě mám,ale děkuji ti za povzbuzení :-)
Begonie mám na sluníčku,takže ti děkuji za radu,musím je dát někam jinam.

Vero,vítam tě mezi námi a doufám,že vydržíš.
Jen ten hlad,ten nemá být.



Snídaně jogurt řeckého typu
Svačina dukanova placka
Oběd kuřecí prsa na grilu,opečená bez oleje
Svačina 2 vajíčka na cibulce
Večeře kefír z tibetské houby,dukanova placka

Rybka 23. květen 2017 11:16

Ahoj, dneska už je to lepší, byla jsem zvyklá jist hodně saláty a ta zelenina mi dost chybí

Vero 23. květen 2017 16:30

Ahoj holky,
tak dnešní ranní váha stejná. Ale na váhu polezu raději zase až v pondělí.

Mono,
děkuji ke gratulaci a podporu a to od začátku společně s Rybkou a Jitkou. Jste holky skvělé. DÍKY.

Rybko,
ty jsi teda jelitko. Všechny jsme nejlepší. Snažíme se a bojujeme. Jinak jsi mně fakt pobavila se cvičením. To dělají nábor na vojnu? To by snad vydržel jen někdo, kdo cvičí celý rok a každým dnem zvyšuje cviky a zátěž. Jídelníček super. Tak to já proti tebe fakt žeru.

Vero,
to je dobře, že dnes je to lepší. Upeč si kuře a to spořádej třeba celé za den - bez kůže. To tě zasytí a zažene chutě. Drž se.

Všem krásný večer.

Honzulka 23. květen 2017 18:24

Ahojky...honzulko dobrý kilo.jen tak dál...to já jsem lempl k pohledání.neni se čím chlubit...jsem teď týden sama doma to je veget nemuset nic dělat.jen chodit do práce...ale už si to v hlavě srovnám a něco začnu..vy všichni ostatní vydržte.fu
nguje to a stojí to za námahu..já se polepsiiim..Paa a krásný večer.

Jitka 23. květen 2017 19:53

Ahoj holky.

Včera i dneska mě hrozně bolí břicho,tak nevím,jestli je to z jídla,nebo se něco děje :-(.To jídlo tak nějak plácám,tak mi to možná nedělá dobře.Měla jsem včera chuť na zmrzlinu,tak jsem sáhla do mrazáku(a,bohužel,byla tam)...............Ten můj už neví,co by mi koupil,abych něco snědla,ale tohle asi nebyl ten správný tah.
Asi si nasadím na pár dní poctivého Dukana,třeba mě to srovná.Nejedla jsem ani otruby,tak třeba to pomůže.
Ráno jsem se zvážila a mám 59,2 (nejméně jsem měla 57,8-tak že váha pomaličku leze nahoru).To jsem ale po operaci opravdu nejedla skoro nic.

Rybko,to už nevypadá jako fitko,ale spíš mučírna :-D.No ještě že máš rozum a uznáš,že takhle se dřít teda nepotřebuješ :-).

Honzulko,jenom takhle pěkně pokračuj dál a jak psala Rybka-kilo ke kilečku :-).......
A porce si určitě nezmenšuj,přece jenom tělo nějakou energii potřebuje a hladovění(jak už všechny víme správné není a ještě ke všemu se zpomaluje metabolismus).Tak mu dej,co potřebuje a budete spokojené obě(ty i tělíčko) :-).

Jitko,ty se nakopni a my ti budeme fandit.Přece nejsi žádné ořezávátko a dáš to :-).
Dej si třeba nějaký cíl-jako třeba budu držet poctivě 3,4 nebo několik dní.........a potom se trošku odměním v podobě toho,na co máš chuť-třeba ti to pomůže nastartovat a vydržet.

Vero,to je fajn,že už to bylo lepší a neboj se,i zeleniny se dočkáš.Nejdůležitější je to rozhodnutí,že chci s váhou něco udělat.
Napiš nám trochu něco o sobě,třeba věk a váhu a kolik bys chtěla shodit :-).

Moje dnešní menu:

snídaně: bílý jogurt(3,5%),se skořicí a jahodou(jednou,ale velikou)
svačina:káva s dukan. sušenkou(podle receptu Mavekr).
oběd:cuketové nudle se šunkou a vajíčkem
svačina:kefírové mléko z houbičky
večeře:dukan. placka,vajíčko

Všem hezký den a hubnutí zdar :-).

mona 24. květen 2017 09:38

Mono díky..máš pravdu..dám si do neděle..ovoce plus zelenina plus bílkoviny...a vydržím!!!!...ujizdim teď na sušenkách a arasidove pomazance ..sušenky už doma nemám a pomazan..uklidim do spajzu ať ji nemám na očích....vydržím slibuju...ale asi si upeču dukanchleba..jak nejím otruby tak WC špatně...holky moje jste zlatý jak mě podporujete..je mi hanba jak nemám vůli....ale teď to dám!!!!....paaa

Jitka 24. květen 2017 10:14

Ahoj holky,

Mono,
co to tady čtu, že tě bolí břicho? Pokud to bude jen jídlem, tak je to ještě ok. Snad to nebude tím tvým vorkoholismem. Váhu máš krásnou. Drž se a nepřeháněj to. Zdravíčko je jen jedno.

Jitko,
to víš, že to dáš. Bojujeme společně. Jen si musíš najít to, co ti nejvíce vyhovuje, aby to pro tebe nebylo mučení, ale příjemná změna životního stylu. Drž se a bojuj.

Vero,
jak je?

Všem krásný zbytek dne.

Honzulka 24. květen 2017 17:24

Ahoj děvčata,

máte pravdu,buď to byla přípravka na vojnu,nebo mučírna,nebo oboje.
Každopádně jsem byla včera ve fitku,pouze pro ženy a cvičíš si,jak ti to vyhovuje.
perfektní trenérka,spokojenost.Takže chodím tam,ráda bych 2-3 x týdně.Kupodivu mně nic dnes nebolí :-)

Mono,už je dnes líp?Nesmíš se přetahovat,víc na sebe dávej pozor!
Váhu máš skvělou,teď už se jen rychle dát do kupy :-)

Honzulko,jde to ztěžka,ty poslední kila,ale to ti ani nemusím psát,že? :-(
Proto jsem přidala jiný pohyb,snad to půjde dolů.Tobě držím pěsti,ať se váha zase o kousek pohne tím správným směrem.

První zážitek a setkání s běžeckým pásem-horor.Po vypnutí jsem měla pocit,že jedu dál a málem jsem spadla.Potom se mnou asi 5 minut jela celá podlaha,nebyla jsem schopná udělat normální krok.
Snad si zvyknu :-)

Jitko,jak se držíš?
Snad se ti podaří vydržet a nemlsat.Stojí to za to :-)

Vero a jak bojuješ ty?
Hlavně se najez a nebuď hlady,potom se každá dieta těžko drží.

Mějte se pěkně

Rybka 25. květen 2017 15:54

Ahojky tak druhý den zatím se držím.bez cukru a sacharidů...maso sýr vejce ovoce zelenina...ráno o kilco min.ale mám stres tak to nemůžu moc jíst...uvidíme dál..hlad nemám jen musím víc pít to flakam nemám žízeň....držim palce všem......mono doufám.ze už ti je líp.nesmis se přepínat.vic odpočívej....honzulko snad máš zas pár deka dole:-))),.Paaa zas napíšu.

Jitka 25. květen 2017 19:44

Ahoj holky,
konečně mám chvíli klidu. Dneska jsem zhřešila jedním bonbonem. Dostala jsem ho ve školce od klučíka a tak jsem ho nemohla zklamat. Jinak se držím poctivě.

Rybko,
to si dovedu představit ten běžecký pás. Byla na tom známá a vyprávěla přesně to co ty. Jsi fakt dobrá.

Jitko,
jen tak dál. Držíš se dobře. Já bojuju, ale na váhu lezu až v pondělí. Hlad nemám, snídám, do práce nosím krabičky.

Mono,
jak je?

Vero,
co je stebou?

Všem krásný večer.

Honzulka 25. květen 2017 21:17

Ahoj holky,
koukám,že se sešla stará sestava :-).

Honzulko,já a workoholik?!..........to bys mě měla vidět,jak se ploužím kolem baráku,o schodech ani nemluvit,večer padnu hned po večerníčku,jako bych celý den kácela stromy a té práce za mnou také moc vidět není.
Ale už to trochu přešlo,jenom musím být v klidu a tiše trpět pohledem na ostatní,jak kmitají pod mým vedením :-D.
S bonbonem si opravdu hlavu lámat nemusíš a pokud jich nebude celý pytlík,tak je to ok.Vždyť takovou dobu,to by opravdu vydržel nevzdat málo kdo :-).

Rybko,ten tvůj pohyb mě fascinuje a jenom závidím(samozřejmě v dobrém).
Opřela ses do toho teda opravdu pořádně.To bude za chvíli postavička-ale myslím,že už je :-).
S běžeckým pásem zkušenost nemám,bydlíme u lesa,tak vždycky bylo místa pro pohyb až dost.Já sice už spíše chůzi s hůlkami,než běh,ale běžce tam potkávám.
Tak ať se daří a tuk mizí :-).

Jitko,super začátek a snad tě to nakopne a vydržíš.
Držím palečky :-).

Hezký den a o víkendu nám snad bude přát sluníčko :-).

mona 26. květen 2017 09:20

Ahoj,
jsem ráda, že jsem našla aktuální diskusi a budu moc vděčná, když mi zkušenější sdělí svůj názor. Ráda bych začala s Dukanovou dietou, mám lehkou nadváhu, necelých 80 kg na 171. Vážím víc, než by se napohled řeklo, protože mám dost silnou kostru a svaly. Nicméně bych ráda zhubla asi 8 kg na nějakých 71-72 kg. A teď můj dotaz. Nedělalo by mi problémy dodržovat všechny zásady během týdne (od pondělí do pátku), ale o víkendu pravidelně navštěvuji rodiče a babičku, a kdyby se dozvěděli, že držím nějakou dietu, tak by měli okamžitě řeči o anorexii atd. Babička by zase nepřežila, kdybych odmítla její tradiční českou kuchyni. Zkrátka chci se zeptat, zda-li nemáte někdo zkušenosti s držením diety přes pracovní týden, s tím, že o víkendu zhřešíte - tím nemyslím, že bych se od rána do večera cpala svíčkovou a buchtami, ale zkrátka jedla normálně - na snídani jogurt s ovocem, o obědu vepřové s rýží, na svačinu a k večeři krajíc chleba se šunkou nebo zeleninovým salátem. Bojím se, abych si totálně nerozházela metabolismus a nepřibírala pak i ze vzduchu.

Gargi 26. květen 2017 15:09

Ahoj děvčata,

Honzulko,určitě jsi velmi oblíbená paní učitelka,když dostáváš bonbónky od chlapečků :-) jeden bonbón-žádný bonbón.
Já už si sepisuji jídelníček na víkend,to mám vždy problém dodržovat a nemsat :-(

Mono,jen je všechny pěkně diriguj a žádné přetěžování,nebo se ti to opět vymstí
v podobě bolesti břicha.Alespoň já jsem to tak měla.A to že jsi večer unavená,to chce jen čas...
Na postavě teď tvrdě makám,doufám,že výsledky budou-ještě mám tuku docela dost,i když váha je už v pohodě...
Dnes jsem se zase týrala ve fitku,ale už si zvykám na stroje.Jako technický antitalent jsem to zvládla celkem v pohodě...

Jitko,držíš se parádně,jen tak dál,podpora je důležitá,strašně mi tu holky pomohly psychicky :-)

Vero a co ty?Snad se držíš a zase napíšeš :-)

Všem krásný víkend

Rybka 26. květen 2017 15:18

Ahoj holky,

Mono,
no já si myslím, že makáš víc než je zdrávo a to v jakémkoliv stavu a pak to vždy odnese tvoje zdravíčko. Ale jsem ráda, že se držíš a nepoložilo tě to úplně. ŠETŘI SE.

Gargi,
váhu nemáš vůbec vysokou. Chce to jen omezit porce, vynechat sladká jídla a nápoje, vynechat smažené a ono to půjde dolů. Já osobně, ze své zkušenosti vím, že pokud se dají nějaké volné dny v dietě, tak to nedopadne dobře a člověk se rozjí a v tom případě, by to nemělo smysl. Zkus třeba pro začátek dávat jídlo na menší talířek a dodržuj 3 hodinový rozestup mezi jídly a hlavně hodně pij - neslazené nápoje. Dukan je skvělý, ale jen tehdy, když se dodržuje a věř, že pokud by jsi byla důsledná, tak za 2 měsíce by jsi měla kila dole. Ty jsi měla nějaké problémy s bulemií, nebo anorexií? A kolik ti vlastně je let?

Rybko,
no snažím se, abych byla hodná a hlavně spravedlivá učitelka a hlavně, aby děti chodily do mš rády. Což se mi naštěstí daří. Je to pěkné, když mi dětičky nosí dárečky, které doma malují, vyrábějí. To mně vždy strašně potěší a vše si poctivě schovávám. A právě to jsou chvíle, kdy si řeknu, že moje práce má smysl. Ale pak příjde magor rodič, který začne po mně ječet i před dětmi a to si pak říkám, že mi to za to fakt nestojí. Ta drzost rodičů nemá žádné hranice. Jinak fakt smekám, jak si dáváš do těla.

Holky, krásný večer a pohodový víkend.

Honzulka 26. květen 2017 21:25

Ahoj holky.

Rybko,ty ses do toho cvičení teda zakousla.To určitě budeš mít postavu,jakou si přeješ(i když jak to tak vidím,čím lépe člověk vypadá,chce ještě víc :-).
Já zatím ani moc chůzi,tak maximálně kolem baráku.Byli jsme s hafinou 2x,když jsem se cítila trochu lépe,ale sotva jsem se dovlekla zpět a to jsme ušli 2km-no děs se mnou.
Tak už to ani nezkouším a musím počkat,až mi vytahají všechny hadičky a zhojí se to.

Honzulko,určitě jsi hodná a spravedlivá paní učitelka,když na tebe děti myslí i doma :-).Většina z nich jsou určitě zlatíčka,i když z někoho rodiče dokáží udělat pěkného hajzlíka dřív,než nastoupí do školky.
A rodiče-to je opravdu kapitola sama pro sebe.Ani nemusím pro příklad chodit daleko.Naše malá s nimi cvičí lépe,než na spartakiádě :-(.

Gargi,na ten tvůj dotaz mám stejný názor,jako Honzulka.Buď držet poctivě,nebo si upravit jídelníček-vyřadit sladkosti,přidat bílkoviny a zeleninu,trochu pohybu a určitě ti to půjde.Nevím,jak by tělo reagovalo při dodržování tak na půl.Možná by ses přes týden trápila zbytečně a konečný výsledek by nemusel odpovídat té námaze.U této diety je opravdu důležité na začátku dodržovat poctivě,protože se tím správně nastartuje metabolismus a kila jdou dolů správně,to znamená že ubývá více tuk než svalová hmota.Určitě tě ale nechci odradit a chválím snahu s váhou něco udělat hned,pokud je potřeba dostat dolů pár kilo,protože za chvíli by jich bylo třeba 20 a to už jde potom určitě hůř.

Vero,kam ses nám ztratila.Doufám,že jsi to také nevzdala hned na začátku.

Krásný víkend :-).

mona 27. květen 2017 09:29

Pro Honzulku,
je mi 30. Problémy s příjmy potravy jsem nikdy neměla, ale ohledně stravování jsme trochu konzervativní rodina, čili kdo nejí knedlo-vepřo, není Čech, ale anorektik, a podobné poznámky nemám chuť poslouchat. Asi kvůli tomu omezím návštěvy:)
Jinak jsem zkoušela zhubnout přirozeně jako ve Jste to, co jíte. Všechno jsem si vážila, počítala jsem kalorie a hlavně počet bílkovin, sacharidů, tuků, abych se nepodvyživovala, jedla jsem po třech hodinách, piji jen vodu z vodovodu (občas si tedy dám bílé víno, ale to jsem poslední dva měsíce hodně omezila na ani ne 2 dl za dva týdny), hodně sportuji - tak třikrát do týdne běhám 3 - 4 km a měřím si u toho tep, posiluji, cvičím jógu na hluboké břišní svalstvo - ale ta váha se prostě nehýbe. Jinak si nebudeme lhát, že 80 kg na 171 není nadváha:) Ale řeklo by se, že vážím míň, protože mám hodně těžké kosti. Před pěti lety jsem měla 72 kg a to mi moc slušelo, měla jsem míry přes prsa 99, v pase 74 a boky 98, teď mám boky a prsa stejná, ale v pase mám 84 cm, prostě jsem hrozně nabrala břicho a vypadám jako těhotná (ale nejsem:) Není hezké . hlavně teď na léto do plavek.

Gargi 27. květen 2017 09:31

Ahoj holky,

Mono,
děkuji, ty tvoje řádky mně vždy potěší. Jen si vzpomenu jak ze mně trčely hadičky a je mi špatně. Opatruj se, dej si čajík, sednisi ven a relaxuj. Pohyb teď tělo určitě tolik nepotřebuje. Potřebuje k regeneraci klid, odpočinek, vitamíny a minerály. Drž se a ať jsi conevidět fit.

Gargi,
jestli máš nabráno jen přes břicho, tak je to většinou spojováno se stresem. A tím pádem, to chce prvně rozlousknout z čeho stres pramení, pak jej odstranit, dát se do pohody a pak teprve můžeš začít s hubnutím. Jinak se to tvoje tělo kil a cm nebude chtít vzdát. Pouvažj co tě trápí, stresuje. Je třeba se pozitivně naladít, aby vše fungovalo.

Krásnou sobotu

Honzulka 27. květen 2017 12:09

Díky všem za reakce. Ve stresu se necítím být, jsem myslím celkem v pohodě (až na to břicho:)) - to mě asi stresuje nejvíc, ale považuji se za celkově vyrovnaného člověka. Možná to tady tak nevypadá, když řeším váhu, ale nepřipadá mi, že bych se tím nějak moc trápila. Nikdy jsem nedržela žádnou dietu, jen ten zdravý styl a la doktorka Kateřina, ale nevím, buď neumím počítat, nebo jsem nějaká atypická, protože jsem nezhubla vůbec nic. Rozhodla jsem se, že Dukana zkusím, prostě příští víkend oželím návštěvu rodičů, abych to poctivě dodržovala alespoň 12 dní (celou první fázi a začátek druhé), pak se uvidí. Zkrátka odmítnu babiččiny buchty:)

Gargi 27. květen 2017 12:30

Gargi,
tak to chce jen tělo prostě nakopnout. A při pečlivém dodržování uvidíš výsledky už velmi brzy. Vždy můžeš říct, že tě dnes třeba bolí břicho, nebo tak něco, aby jsi nemusela jíst ty buchty atd. Nebo že jsi měla před 3mi dny běhavku, tak musíš držet trošku dietku. V tom případě by tě určitě nikdo nenutil. Ale pokud rodině neřekneš, že máš změnu životního stylu, že se chceš stravovat zdravě atd., tak to asi nikdy nepůjde. Nejde prostě dělat něco polovičně. Jde o tebe o tvá kila a k rodině jdeš jen na návštěvu a tu chvíli se dá stravovat vesměs stejně, ale dietně. Tím nemyslím omáčky, ale např. zelí a maso klidně, maso na grilu a kupa zeleniny atd. Nás se teda rodina vždy ptá co má uvařit, když tam jsme pozvaní na oběd. Buchty můžeš vklidu vynechat, kvůli toho se určitě nikdo zlobit nebude. Za těch 12 dní určitě zhubneš, ale jak se vrátíš k normální stravě budeš to mít zpátky a možná i víc.

Musíš si najít co ti vyhovuje.

Honzulka 27. květen 2017 13:09

Honzulko,tak jsem na tebe dala,vylezla jsem ven na sluníčko,dala si čajík ze sedmikrásek,pampelišky a kopřivy(na pročištění těla po té vší chemii co do mě horem dolem cpou už třetí měsíc) a bolest je minimální :-)............jenom kdo to má pořád vydržet :-(.Alespoň že je hezky a dá se vylézt ven.Hafina je nadšená,že u mě může sedět a jenom by se nechala pořád drbat :-).

Gargi,jak tak čtu,pohybu máš teda až dost,tak to někde bude zakopaný pěs a chce to zkusit opravdu něco jiného.Myslím,že Dukan by pro tebe mohl být to pravé ořechové,abys brzy viděla výsledky :-).
Také na mě ty sestavené jídelníčky moc nefungovaly a na víc nejsem z těch,kdo se vyžívá v neustálých výpočtech,koukání do tabulek a vážení porcí.
Tohle mi naprosto vyhovovalo,moct jíst kdy byl hlad(i když nějaká pravidelnost by být měla i tady),žádné hladovění ani počítání-jenom prostě jíst povolené věci.
Pokud máš problémy hlavně s břichem,může to dělat vyšší příjem cukru a i když se hýbeš,bříško nemizí.
Ještě,jestli můžu poradit,se změř ať vidíš,jestli to jde dolů tam,kde potřebuješ.Někdy jdou dolů více centimetry,než kila,hlavně pokud je větší pohyb.Mizí tuky,ale zvětšuje se svalová hmota a ta je těžší.
Doufám,že nám dáš vědět,jak ti to jde.

Já jsem za 10 dní 1.fáze zhubla 5,5kg a za dva měsíce poctivého držení 10kg-bez hladu a nějakých obrovských chutí.Jenom je třeba sníst opravdu větší množství bílkovin.

mona 27. květen 2017 14:09

Děkuju, samozřejmě dám vědět, jak to jde. Začnu od pondělí. Jinak mamka je rehabilitační sestra a dnes mi řekla, že takové břicho ještě neviděla:D (V tom smyslu, že je to nepoměr ke zbytku těla a že mám vypracované svaly, ale zůstal tam zároveň i tuk, který je jimi všechen vytlačen napovrch - no prostě nic pěkného). Také jsem hodně přetěžovala příčné svaly, tak teď budu cvičit jinak a uvidím.

Gargi 27. květen 2017 15:59

Ahoj holky.

Vypadá to na pěknou neděli :-).......tak beru knížku a hurá na lehátko na zahradu(jenom jsem tedy zvědavá,jak dlouho se vydržím dívat na ten rašící plevel na záhoncích).

Nastavený jídelníček mi vyhovuje,tak s tím částečným Dukanem ještě chvíli vydržím.

snídaně:bílý jogurt s hruškou,lžíce otrub,
svačina:káva s mlékem,dukan sušenka
oběd:kuřecí maso na grilu,grilovaná zelenina
svačina: něco,co by se nemělo,tak vás raději nebudu dráždit :-)......ale při své váze to risknu
večeře:ještě nevím

Gargi,pokud potřebuješ shodit tuk na břiše,tak pokud si to dobře pamatuji,chce to kromě jídelníčku spíše aerobní cvičení,běhání,chůzi,jízdu na kole...než cviky na břicho.Tím se sice zpevní,ale tuk nezmizí.

Krásnou neděli,jdu zahálet na zahradu :-D.

mona 28. květen 2017 11:14

Ahoj holky,

Mono,
no ty jsi šikulka. Odpočinek a lenošení při nemoci schvaluji. Dovedu si představit, jak tě láme, když vidíš plevel na zahrádce. Neboj ten neuteče. Jídelníček máš dobrý.

Já dnes:
S - voda, káva s mlékem, dukan placka na sladko
O - česneková polévka
S - jogurt s tvarohem a chia semínky
V - voda, kuřecí špízky, káva s mlékem

Vypráno, poklizeno, tak vyrážíme na kolo.

Všem krásnou neděli.

Honzulka 28. květen 2017 13:23

Ahoj holky,
tak po dnešním vážení zklamání. Váha mi ukázala stejně - 89 i když jsem ještě nebyla na wc, což bude asi o něco málo nižší váha, ale žádný zázrak. Nabaleno do práce mám a na odpoledne mám jidélko taky nachystané.

Všem krásný den.

Honzulka 29. květen 2017 04:45

Ahoj Holky.

Honzulko,moc jsem ti přála,aby tam bylo alespoň o kilečko méně :-(,ale dobrá zpráva je i to,že nepřibíráš.
Mimochodem ten čas,kdy musíš vstávat je teda hrozný,to já jsem totálně umrtvená.
Sama nevím,jak bych pokračovala dál.Držíš už hodně dlouho a tělo si asi zvyklo a nechce už nic pustit.
Trochu se mi zdá,že jíš málo-teda nevím,jak velké máš porce,ale polévka na oběd a jogurt s tvarohem na svačinu se mi prostě zdá málo.Potřebovala by si trochu rozhýbat metabolismus,i když v rámci možností se hýbeš-chválím včerejší kolo :-)......teda v tom vedru to asi musel být celkem záhul,já se potím,i když nic nedělám :-D.
Včera mi bylo celkem dobře,ale udržela jsem se nedělat opravdu téměř nic a přečetla jsem půl knížky a měla jsem to i s obsluhou.Ten můj celý den vymýšlel,co by do mě nacpal-jsem prý nějaká hubená :-D.Mám ale obavy,že mi to s takovou dlouho nevydrží.

Hezký den :-).

mona 29. květen 2017 09:15

Holky, jak píšete o těch rodičích, kteří dávají děti do školky s rýmou a kašlem, bylo to tak vždycky, pokud oba rodiče pracují a většinou v této době ještě pracují i prarodiče, rodina nemá prostředky na chůvu, musely by být maminky s dětmi doma třeba celou zimu - moje vnoučata mají nudli a pokašlávají třeba tři měsíce v zimě.... To je holt úděl, každé zaměstnání má nějaké úskalí, nemusíte hned házet všechny rodiče do jednoho pytle a tvrdit, jak nemají mít děti......

dietářka Rosárka 29. květen 2017 11:11

Ahoj děvčata,
vítám Gargi,doufám,že vydržíš a držím palce :-)

Mono,teď se nech opravdu jen obskakovat,neboj,určitě bude líp a začneš zase chodit na delší procházky.S váhou je to horší,pokud se nemůžeš dostatečně hýbat.
Ale ty to zvládneš.

Honzulko,ty jíš opravdu strašně málo,musíš mít metabolismus strašně nízký.
Takhle ty kila dolů půjdou strašně těžko.

Dnes opět jdu na kardio,už si zvykám a doufám,že vydržím.Potřebuji navíc být v kondici na dovolenou.Váha zatím pořád stejná,uvidím u měření co tuky a svaly
a hlavně centimetry.

Krásný den všem



Rybka 29. květen 2017 16:16

Ahoj, tak hlásím, že jsem opravdu začala. První den se pomalu chýlí ke konci a já přemýšlím, co bych ještě snědla:) - řekla jsem si, že nepůjdu pod hodnotu svého bazálního metabolismu, a poskládat nějakých 1600 kcal jen z bílkovin dá dost zabrat (i mojí peněžence). Hlavně mám pořád hroznou žízeň a sucho v puse, už piji asi třetí litr vody. Večer se chystám běhat, jen si dám menší okruh tak 2 km, abych se úplně neodrovnala. No a zítra jsem zvědavá, co mi řekne paní váha - dnes ráno to bylo 79,5 kg, což mě moc netěší.

Gargi 29. květen 2017 16:53

Ahoj holky,
konečně havaj. Dopapala jsem, vypila vodu a kafe - už bez kofeinu.

Mono,
já nejím, ale žeru. To vypadá že jím málo, ale mám porce jako hrom. Jsem ráda, že jsi se udržela v nic nedělání, je to třeba. To si taky myslím, že si tělo zvyklo a nechce pustit kila, ale já se stím poperu.

dietářko Rosárko,
vůbec neházíme všechny rodiče do jednoho pytle. Nemocné děti byly, jsou a budou. Určitě je dnes mnohem složitější zajistit hlídání, i když zase na druhou stranu, kdysi byla mateřská půl roku, dnes matky mohou být doma a ženou se do práce. Nejde vůbec jen o nemoci, ale o celkový přístup k výchově, chování rodičů k učitelkám a hlavně představa dnešních rodičů, že ve školce ho vše naučí a tak se dnes rodiče nesnaží. Děti do MŠ přicházejí a neumí pít z hrníčků, nakrmit se, obléct, obout, sevléct, sezout, dojít si na wc. Dříve to bylo podmínkou pro přijetí dítěte do MŠ. Jsou ale i vzorňáci, pečliví, snaživí a pak je takové i dítě. Dnes se tak nějak spoléhá na to, že to někdo vyřeší a nějak to dopadne. BOHUŽEL. A není to jen v MŠ, ale celkově ve školství, kde se slevuje z požadavků, aby děti prošly.

Rybko,
jak už jsem psala Moně. Jím opravdu hodně, nehladovím. Váhu 84 - 87kg jsem měla strašně dlouho a pod tuto váhu jsem se dostala jen jednou po operaci. Tak uvidím, kolik mně to ještě pustí. Jinak vynechám dukana a zkusím něco jiného. Jinak chválím cvičení jsi fakt borka.

Gargi,
držím pěstičky, aby jsi vydržela a byla spokojená s výsledkem. Dej zítra vědět. Vydrž. Hodně pevné vůle.

Všem krásný podvečer.

Honzulka 29. květen 2017 17:56
starší komentáře

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.