Jste to, co jíte 1.3.2012

1. březen 2012 | Jste to, co jíte | komentáře: 8
pic


Pořad Jste to, co jíte se opět vrací na televizní obrazovky a to už 6. série. V tomto díle pořadu Jste to, co jíte, který se bude vysílat 1.3.2012 na TV Prima family, uvidíme paní Miladu Šímovou z Karviné.

Milada měří 172 cm a váží 183 kg. Je jí 27 let a má 3 děti. Pracuje jako kadeřnice. Momentálně ji trápí morbidní obezita. Nejprve držela hladovku, protože chtěla zhubnout a být modelkou. Následně ale velmi výrazně přibrala. K tomu pomáhá to, že neustále jí a vůbec necvičí. Nechala si udělat i bandáž žaludku, ale po 2 měsících si ji nechala vyndat.


Díky obezitě Milada se cítí velmi špatně. Ničí díky tloušťce mnoho věcí nebo cítí neomaleně. Pociťuje zdravotní problémy. Také se jí nelíbí, že se jí ostatní lidé smějí.

Podaří se Miladě konečně zhubnout? Bude mít dostatečně silnou vůli? Nezklame své děti?

Milada váží 109 kg, z toho tuk váží 109 kg a přes pas má 192 cm. V mládí (v 17 letech) byla chvíli anorektičkou a to se pak začalo obracet v přejídání. Teď to chce změnit.

Přes den jí málo a nepravidelně. Večer se naopak přejídá.

Co si musí z lednice a ze špízu pryč?

Uzeniny, salámy, slaniny, tučné sýry, smetanové jogurty, čokolády, majonéza, chipsy, křupky, nanuky, sušenky, bílé pečivo, topinky, sladké nápoje,…

Co by měl obsahovat zdravý jídelníček?

Celozrnné pečivo a chléb, celozrnnou rýži a těstoviny, libové maso, ryby, libovou šunku, ovoce a zeleninu, mléčné výrobky, luštěniny, vločky, olivový olej, vodu,…

Jak Milada postupuje?

Milada se snaží pravidelně jíst a připravuje si proto jídlo předem.
Začíná pravidelně cvičit. Ve fitness centru se setkává s Pavlou - účastnicí z minulé série, která měla také morbidní obezitu. V pořadu však selhala. O pár měsíců později změnila svůj životní styl a zhubla mnoho desítek kilogramů.

Trenér doporučil Miladě kruhový trénink.
Havlíček Miladu ve fitku překvapil a zjistil, že jí vcelku pravidelně.

Milada pravidelně cvičí, chodí plavat a často chodí na procházky.

Dietní francouzské brambory

Potřebujeme: lilek, cuketu, rajčata, bazalka, brambory, kuřecí maso, máslo, česnek, parmazán, sůl, pepř
Nakrájíme lilek a cuketu na silnější plátky. Osolíme je a za půl hodiny otřeme vypocenou vodu. Na pánvi plátky opražíme (bez tuku).
Rajčata spaříme, oloupeme a nakrájíme. Přidáme k nim nakrájenou čerstvou bazalku.
Brambory upečeme ve slupce (bez tuku). Po vychladnutí je oloupeme a nakrájíme na plátky.
Kuřecí maso nakrájíme, okořeníme a grilujeme.
Formu vymažeme máslem, posypeme nakrájeným česnekem, vložíme plátky brambory, cukety, lilku, kuřecího a rajčat, a ukončíme to plátky brambor. Posypeme parmazánem, přidáme kuřecí kousky, rajčata a opět posypeme sýrem. Zapékáme 15 minut ve vyhřáté troubě na 180°C.

Rajčatová salsa

Na olivovém oleji osmažíme nakrájený česnek, přidáme cibuli a nakrájená spařená rajčata s bazalkou. Chvíli smažíme za stálého míchání.

Podáváme zapečené brambory se salsou a zakápneme olivovým olejem.

krt

Výsledky

Milada kromě správného životního stylu dává více pozor i na děti. Lépe si užívá život a hlavně chce hubnout. Uvědomuje si, že hubne nejen na oblečení, ale i na dobré náladě.

Po třech měsících Milada zhubla 20 kg na 163 kg a přes břicho 36 cm a 10 cm přes boky. Milada je velmi ráda a slibuje, že bude pokračovat v hubnutí.


 

Diskuze k článku (celkem 8):




Prej za rok přibrala 100 kg. To jedla každý měsíc celé prase nebo co?

Anna 2. březen 2012 14:40

blahopřeji,sama si nevím rady.

jarka 5. březen 2012 13:48

Děkuji za pořad Jste to co jíte!,nikdy by mě nenapadlo se zamyslet nad tím jak se mi všechno co sním,mele v žaludku,po názorné ukázce průhledné nádoby kde se všechno smichá dohromady co dotyčný za den sní,si vždy rozmyslím co že si to dobrého dnes dám a následně přidám k svačině atd.,každopádně jsem přestala pit kávu,protože kterékoli jídlo zalité kávou,jak v pořadu předvádite,je fakt nechutně vypadající a co potom ten chudák žaludek kdyz se na to nedá ani dívat a on s tím musí pracovat:-/Jste to co jíte by mělo mit v ČR sledovanost alespoň jako MS ve fotbale! Všem co pořad připravuji děkuji!

Monika 6. březen 2012 14:57

Nedovedu si představit, co ta Milada dělala. Přibrat za 10 měsíců 115 kg, to je na zápis do knihy rekordů.

Eva 7. březen 2012 11:15

Tento pořad moc nesleduji, pracuji totiž na směny,ale je to úžasný.Sama mám nadváhu,respektive jsem už obézní a tak vždycky mě to nastartuje k tomu,že musím sama se sebou něco dělat.Škoda,že to nevysílají denně,impuls k nastartování by byl silnější.Všem co to dokážou,blahopřeji!Snad i já budu patřit k nim!

Duli 16. březen 2012 19:51

Moc Miladě fandím,vím co to je.V roce 2010 jsem sama měla při výšce 165cm 111kg. Dnes mám už 94kg a sama pokračuji dál. Ještě 10-15kg a budu spokojená.Miládko nevzdávejte to a držím vám palce.

Slávka 24. březen 2012 19:54

Sleduji pořad Jste to co jíte,a velmi mě inspiruje k mému hubnutí.Zrovna teď jsem se rozhodla nějaké to kilečko zhodit.Nedržím žádné drastické diety,nekupuji ani žádné preparáty,řídím se podle pana Havlíčka a ono to jde.Samozřejmě k tomu nesmí chybět pohyb.Cvičím 4x týdně kalanetiku,a chodím na procházky do lesa se svýma fenečkama.Děkuji za pořad,jste supr.

Blanka 3. duben 2012 15:36

Jste to co jíte je fakt super pořad koukám se na každý díl a snažím se pochopit jak je to s tím jídlem ?

Já sama sním za den třeba jen kaši

nebo rohlík

za týden jsem tímhle způsobem zhubla 3kg,ale hlavně se neřiďte podle mě!!!

Bude vám pak špatně jako mě ale já do sebe toho víc nedostanu

tak ahoj a přeju vám aby se vám hubnutí podařilo

AHOJ MÍŠA

Míša 25. květen 2012 18:42

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.