Cviky na stehna, které je pořádně zpevní!

22. červenec 2011 | Cvičení | Cviky | Video | komentáře: 9
Cviky na stehna


Nejčastější problematická partie po břichu jsou stehna. Často se na nich objevuje celulitida nebo jsou silnější. Vše dá ale napravit pravidelným cvičením. Samozřejmě je nutné dbát na genetickou výbavu, kdy se někdy s nimi nedá vůbec nic dělat. Ovšem správné cviky na stehna jsou nutností.


Pokud máte stehna obalená tukem, je důležité začít cvičit tak, aby se hubl tuk např. běh, jízda na kole a kolečkových bruslích, zumba... Potom se zaměřte na posilování stehen. Nemusíte chodit nutně do posilovny, můžete vše zvládnout v domácích podmínkách. Stačí jen trošku píle a trpělivosti.

Cviky na stehna jsou velmi jednoduché, ale někdy se jedná o zdlouhavou až nudnou činnost. Vhodným cvičením na stehna je pilates, kalanetika nebo klasické domácí posilování této problematické partie.

krt

Podívejte se na několik videí, která jsme pro vás vybrali, kde jsou efektivní cviky na stehna.

Cviky na vnitřní stranu stehen

Cviky, které uvidíte na následujícím videu, jsou nejvíce efektivní na vnitřní stranu stehen. Chce to cvičit pravidelně, a brzy uvidíte výsledky, které vás potěší.

Na vytvarování stehen je výborná kalanetika nebo pilates, pokud nemáte rádi takové cvičení, choďte do schodů. Schody mají na tvarování též velmi kladný účinek.


 

Diskuze k článku (celkem 9):




Prosim vas,chtěla bych se zeptat ..ty cviky,jak je mám dělat dlouho,kolik sérii a tak..poradte mi děkuji:)

sára 16. prosinec 2011 13:31

Je dobré tyto cviky cvičit každý den nebo je to lepší pouze obden?

Barbora 3. červen 2012 17:38

cvičit obden 3serie po20opakovani..pak se muže zvýšit počet opakování.

lenka 6. červenec 2012 13:17

když chcete hubnout nohy( tedy mít štíhlé svalstvo na nich :) ) tak je nejlepší začít třeba jen 3x nebo 4x do týdne 20 - 30 minut posilování těch noh:) malé zátěže a vícekrát opakovat (takový je postup při rýsování)takže 20x třeba 3 serie po sobě :) a stačí to bohatě( ikdyž už to je fuška :D )

Verča =) 16. červenec 2012 19:56

Moc děkuju za tyto cviky, cvičím asi 3krát týdně a bohatě mi to stačí. Jen se chci zeptat, po 2 měsících mi případají 4 serie po 15 cvicích moc lehké, mám ještě přidávat další nebo ne?

Kája 25. říjen 2012 12:15

Dobrý den:) za jek dlouho s těmito cviky začnu vidět změnu?

Andrejka:) 6. leden 2014 20:39

pomuže mi to jsem mála a smějou se mi že jsem tlusta tak doufam že to pomuže :: )

Natálie 20. únor 2014 19:25

Jake cvici se daji cvicit ve stoje na stehna abych mohla cvicit i v praci

pajka 9. únor 2015 07:47

Mám rotoped daný na nejmenší odpor a nemusím zatínat svalstvo.I tak je to na stehna špatné?

milka 12. duben 2015 21:37

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.