logo

Hubnutí s dietním jídelníčkem vám pomůže

Jídelníčky Rady
hubnutí

Hubnutí s jídelníčkem je velice důležité. Je ovšem nutné, aby se jednalo o správný, vyvážený jídelníček. Tím je míněno to, že hubnutí jídelníček musí obsahovat dostatek živin a dalších potřebných látek. Také je nutné, aby tělo nehladovělo tím, že budete přijímat málo potravy nebo ještě hůř, nebudete přijímat žádnou potravu.

-

Dbejte na to, aby byl váš hubnoucí jídelníček složen ze všech složek živin (bílkovin, sacharidů a tuků). Měli byste také jíst minimálně 5× denně v menších porcích, neměli byste zapomínat pít a jíst dostatek zeleniny. Vyhýbejte se také sladkostem, slaným a mastným pokrmům.
Jak by měl takový jídelníček při hubnutí vypadat? Podívejte se na ukázky, které však nemohou být aplikovány pro každého jedince.

Hubnutí jídelníček

snídaně: ovesná kaše (40 g vloček, mléko, skořice)
svačina: celozrnná houska se sýrem a zeleninou
oběd: zapečené brambory (1 vejce, 80 g zeleniny, 40 g šunky, 120 g brambor), zeleninový salát
svačina: jogurt s dvěma lžícemi vloček
večeře: tvarůžková pomazánka (70 g tvarůžek, 10 g másla, 50 g tvarohu, bylinky), plátek celozrnného chleba, zelenina
večeře 2: 1/2 okurku


Hubnutí jídelníček

snídaně: celozrnný rohlík s eidamem, rajče
svačina: zeleninový salát s balkánem a cel. pečivo
oběd: 120 g nudličky z kuřecích prsou a kuřecích jater, 120 g pečené brambory, zelenina
svačina: jogurt
večeře: 70 g libové šunky, plátek celozrnného chleba, zelenina
večeře 2: paprika

Další jídelníčky na hubnutí naleznete i zde:

ukázka dietního jídelníčku.




Diskuze k článku


Jak muzou byt aplikovany na kazdeho jedince,kdyz jsem celiak,tak kdyz nemuzu celozrny,atd,tak uz nemam sanci zhubnout...?
Zuzka, 24. 1. 2016 22:56