logo

Hubnutí v zimě s oblíbeným sportem na sněhu

Rady Tipy Cvičení
snowboarding a hubnutí

Zima je tady v plné parádě. Brzy budou Vánoce, mlsání vánočního cukroví, pojídání chlebíčků a vánočky. Co takhle ale toto někdy větší přežírání proložit i sportováním? Nemusíte se dřít v posilce, běhat nebo cvičit zumbu, stačí jít pouze ven. V zimě můžete spalovat tukové zásoby s oblíbenými zimními sporty. Stačí jen jmenovat lyžování, běh na lyžích, bruslení, snowboarding i sáňkování. Důležitý je pohyb.

Spalujte kalorie při zimním sportování

Vyberte si vaši oblíbenou činnost a věnujte se jí tak často, jak jen budete moct. Nezapomeňte ale také na pravidelnou relaxaci a dostatečný pitný režim.

Alpské lyžování

lyžování

Oblíbené alpské lyžování patří mezi méně účinné způsoby hubnutí a tvarování postavy a to jen kvůli jednomu důvodu: ve výsledky delší dobu čekáte, než jezdíte. Při hodinovém lyžování s malým čekáním spálíte až 1 700 kJ. Tímto způsobem lyžování posilujete nohy a trup.

Běh na lyžích

Mezi nejúčinnější zimní sporty patří určitě běh na lyžích. Při jedné hodině běžkování spálíte až 3 000 kJ. K tomu je jízda na běžkách skvělá na tvarování celé postavy. Pokud máte možnost, tak co nejvíce jezděte na běžkách, protože při tom spálíte nejen tukové zásoby z Vánoc, ale i ty další. Navíc při pravidelném běžeckém lyžování vytvarujete skvěle postavu (ruce, zádové svaly, břišní svalstvo, nohy i hýžďové svaly.


Bruslení

Pokud rádi bruslíte, není nic jednoduššího než si zabruslit. Bruslením se trénují nejen stehna (vnější i vnitřní strana), ale i břišní svaly a hýždě. Při dlouhodobém bruslení si můžete pěkně vytvarovat stehna. Během hodiny můžete spálit až 2 700 kJ při rychlejším tempu.

Snowboarding

Oblíbený ale trošku náročný je snowboarding. Pokud umíte dobře jezdit, můžete si vytvarovat nohy, zadek a břicho. Během hodiny spálíte až 2 100 kJ. V začátcích, kdy můžete neustále padat a zároveň vstávat, můžete spálit kalorií o trošku více.

Sáňkování

Co říkáte na sáňkování, které není charakteristické jen mladé? Vyzkoušejte chvíli sáňkovat. Vyberte si velký kopec, a až budete dole, tak rychlým krokem jděte opět nahoru. Při chůzi do kopce se posilují nohy a můžete spálit až 1 600 kJ.


Zimní procházka

Samozřejmě se nesmí zapomenout na obyčejnou a účinnou zimní procházku. V zasněžené krajině se jde mnohem složitěji než při klasické procházce či chůzi po asfaltové silnici. Na nahou můžete mít válenky, sněhule nebo sněžnice. Během hodiny můžete spálit až 1 700 kJ. Navíc se můžete kochat krásnou zasněženou krajinou, která vás pohladí na duši.

V zimě je nejdůležitější, že nesedíte u televize, ale půjdete ven. Ať už pojedete na hory do zahraničí, zůstane doma v Česku nebo půjdete na procházku, nezapomeňte, že každý pohyb se počítá. Děláte to nejen kvůli hubnutí, ale i kvůli pozitivnímu vlivu na zdraví.




Diskuze k článku


Jó, lyže :) už se těším!!!!
Iva, 16. 12. 2012 12:57
já taky já miluju bruslení...
gg, 18. 12. 2012 20:27
Jako krasobruslařka můžu říct, že bruslení je aabsolutně nejlepší sport na světě
ClareLaga, 25. 2. 2015 22:29