Jak zhubnout v problematických partiích

15. listopad 2014 | Zhubněte | Články | Tipy | komentáře: 4
břicho


Chtěli byste zhubnout v problematické partii a zatím vám to moc nejde? Zjistěte, proč tomu tak je a jak tam můžete zhubnout. Větší bříško, boky, podbradek nebo zadek může být minulostí, když budete vědět, co přesně máte s danou partií dělat.

Neustále posilujete břicho nebo jinou problematickou partii, ale výsledky vůbec nevidíte, i když se opravdu snažíte poctivě cvičit? Problém je v tom, že záleží na tom, co vlastně chcete se svou problémovou partií udělat. Chcete tam zhubnout nebo zpevnit? Od odpovědi na tuto otázku se odvíjí správný postup.


Jak na hubnutí v problémové partii

Pokud máte na daném místě tuk, jste tam prostě tlustí, tak jediným řešením je zhubnout. Nepomůže vám neustále cvičit na břicho, zadek nebo boky, pokud je tam ještě vrstva tuku. Po čase nahmatáte po pravidelném cvičení například na břiše svaly, které ale budou pod touto tukovou vrstvou ukryté. Z tohoto důvodu je nejprve nutné spálit tuk.

Tuk je možné spálit pouze cvičením a to musí být aerobní. Jde tedy například o rychlou chůzi, běh, jízdu na kole, tanec, aerobic, cvičení na eliptickém trenažéru apod. Toto cvičení by mělo trvat alespoň 60 minut třikrát týdně. Vhodné je také posilovat, to můžete nejen v posilovně, ale i vyzkoušet cvičení na posilování (pilates nebo kalanetika).

Dále je potřeba, abyste se zaměřili na svůj jídelníček, pravidelně jedli a vybírali si ty správné potraviny. K tomu také zapomeňte na oblíbené mýty, které místo pomoci brzdí hubnutí.

Aby to nebylo tak jednoduché, tak nezhubnete pouze ve vybrané problematické partii, ale budete hubnout tuky i z dalších partií. U někoho se hubne tuk rovnoměrně z celého těla, u někoho v určitých partií. Záleží na typu postavy, ale zpravidla v té vaší problémové to hned nebude. Mezi velký oříšek často patří břicho, u něhož se tuk hubne jako poslední (to se týká hlavně postavy jablko).

Poté, co zhubnete v problematických partiích tuk, přejdete pravděpodobně k dalšímu kroku, kterým je zpevnění postavy.

krt

Jak zpevnit určitou partii

Máte-li již celkem štíhlou postavu a potřebujete jen doladit detaily, tedy danou partii zpevnit, bude vám převážně stačit posilování. Na drobné změny, když už není potřeba hubnout, protože jste již štíhlí, pomůže posilování. Ovšem ani tady by se nemělo zapomínat na aerobní pohyb, i když ten má tady jen pomocný efekt.

Na zpevnění postavy je vhodné jak cvičení v posilovně, kde byste si měli nejlépe nechat sestavit cvičební plán na míru, pokud přesně nevíte, na čem a co je nejlepší cvičit, tak i posilovací cvičení. Mezi ty účinnější se řadí pilates, kalanetika nebo bodystyling. Můžete cvičit ve fitku nebo doma, důležité je provádět cviky správně a cvičit pravidelně. Tato cvičení pomohou krásně zpevnit postavu a první výsledky poznáte již po pár týdnech nebo měsících.

I tady je ale vhodné, abyste se nejen věnovali problémové partii, ale i posilovali celé tělo. Celkově zpevněná postava vypadá lépe než jen částečně.

Rychlá pomoc na problematickou partii

Pokud se vám nechce hubnout nebo již ten poslední špíček na břiše nebo spodní straně paží nechce po několika měsících zmizet, může vám pomoct liposukce. Liposukce by ale měla být klasická, při které se odsává tuk. Moderní neinvazní liposukce nemají vždy chtěný účinek, protože je nutné tuk opravdu odsát. Někteří berou liposukci jako poslední možnost, někteří jako první, protože přirozeným způsobem se jim nechce nebo nemůžou hubnout. Záleží na každém, co si vybere.

Vždy je důležité vytrvat

Při hubnutí nemůžete počítat s tím, že se vám podaří zhubnout břicho, zadek či další partie hned za dva týdny cvičení. Spalování tuků probíhá pomaleji, zhubnete asi 0,5 kg týdně a při formování postavy účinky také okamžitě neuvidíte. Chce to hodně trpělivosti a hlavně se nesmíte vzdávat.

Problematické partie jsou problematické z toho důvodu, že bude celkem problém se jich rychle zbavit, proto i s tím počítejte.


 

Diskuze k článku (celkem 4):




Nejlepší je se pořád nevymlouvat, že něco nejde a pravidelně cvičit, tak opravdu zhubnete. Každý hledá jen nějaký teorie, ale že by začal něco dělat to ne.

Eva 20. listopad 2014 11:20

Clovek musi vedet co chce a hlavne proc chce zhubnout,mnoho zen to dela kvuli okoli a ne kvuli sobe,ja hubnu kvuli sobe abych se citila dobre a spokojene,take mam podporu u muze a to je take dulezite,myt oporu!Takze zeny drzim palce a nevzdavejte se vse jde ale musite mit vuli

jirka 24. leden 2015 23:33

Chci jen napsat,že jde vše,já jsem dva roky necvičila,,před třemi tydny jsem začala,zdravěji jist,i když si občas dám něco na zub,každy den jezdím na trenažeru,někdy 30 minut a občas i 45 minut a pak cvičím posilovací cviky.Mám už dole skoro šest kilo,chtěla bych zhubnout aspon ještě 15 kilo,první kila šly rychle dolů.Chce to velkou trpělivost ,Hlavně mě cvičení začlo hrozně bavit a také se lépe citím po psychické stránce.Tak kdo chce hubnout držím palce

Pavluša 26. leden 2015 17:10

Tato webová stránka mě hodně pomohla k tomu, abych zjistila co skutečně chci - a to zhubnout a zpevnit a mít hezké tělo na léto. Neříkám o Sobě že jsem tlustá,, vážila jsem 65,5kg při výšce 165cm, nicméně mám sen a díky Vám, co tu píšete ale taky díky tomu, co tady radí mám skutečnou chuť si ten sen splnit a zhubnout skoro těch 10kg na 55kg. Hubnu cca. měsíc, změnila jsem bílé pečivo na celozrný chléb, sladím jen někdy a to pouze medem a piju buď čaje a nebo pouze čistou vodu a také jím pravidelně. Občas se nezadaří, ale to k tomu patří.. Sladké jídla jsem ze svého života vyškrtla, nicméně si taky dopřeju jednou za týden něčím slaným, a věřím že zhřeším i něčím sladkým :D Taky pohyb, mám pohyb 3-5krát týdně, ale vždy 3krát tydně určitě a to aerobní cvičení (běh, chodím na zumbu, cvičím doma aerobic, podle videí) a taky jednou týdně posiluju. Po měsíci mám dolů 2,5kg, tudíž ted vážím nějakých 63kg. Je to pro mě hodně motivující a už se těším na další výsledky! :) Jen tak dál všem, co taky chtějí zhubnout a zpevnit Své tělo, a rozhodně jsem pište Své výsledky, protože zrovna VY ste mi pomohly se na to nevykašlat po týdnu! ;)

De. 19. únor 2015 16:19

Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.