logo

Tipy a triky ke snadnějšímu hubnutí

Rady Tipy
cvičení hubnutí

Zhubněte s unikátními produkty:

Rozhodli jste se, že chcete zatočit se svou váhou a chcete zhubnout? Není nic jednoduššího, než s tím začít právě teď. Vybrali jsme tipy a triky, které vám hubnutí ulehčí.

Možná nevědomky děláte věci, které vašemu hubnutí brání, přitom stačí je změnit a najednou se může ručička na váze rychleji posunout směrem doleva. Podívejte se na často přehlížené drobnosti, které vám mohou hubnoucí proces ulehčit.

Dejte si reálný cíl

Určitě by se vám líbilo dát si za cíl zhubnout 20 kilo, ale tento cíl jen tak nesplníte. Lepší je si dát menší cíl zhubnout 5 kilo, nebo prostě budete zdravě jíst a pravidelně sportovat. Váha se pak bude posouvat na správnou stranu málem sama.

Pravděpodobně znáte někoho, kdo říkal tentokrát zhubnu 20 nebo 30 kilo, ale ve skutečnosti se nic nestalo a jeho váha je ještě o něco vyšší. Vy na to ale půjdete jinak, postupně a s lepším výsledkem.

Jezte dostatek bílkovin

Mnozí jedí méně bílkovin jako maso, ryby či sýry, než by měli. Bílkoviny (proteiny) patří k základním složkám potravy a jsou důležité pro chod organismu. Vyšší podíl bílkovin v těle podněcuje k rychlejšímu hubnutí. Nebojte se bílkovin a pokud jich máte ve stravě málo, jednoduše přidejte k jídlu proteinový nápoj.

Právě oblíbené proteinové diety (KetoFit, ChiaShake, MyKeto atd.) fungují na principu vyššího příjmu proteinů a omezení příjmu sacharidů. Díky se začnou rychle spalovat tukové zásoby.

Dostatečně pijte

Vypijete za den dva litry neslazených tekutin? Pokud ano, je to v pořádku. Pokud ne, napravte to. Vhodná je minerální voda, voda z kohoutku, neslazené čaje atd. Sladké nápoje nebo nápoje se sladidly vhodné nejsou, ty hned vyřaďte.

Vybírejte jídlo s rozumem

Strava je vždy stěžejní, proto dbejte na to, aby váš jídelníček byl vyvážený a pestrý. Zamezte tomu, abyste jedli pouze jednostrannou stravu. Střídejte rozmanité potraviny, které by se měly řadit k spíše zdravějším. Jednou za čas klidně snězte něco nezdravého, ale ta zdravější část by měla převládat.


Přestaňte smažit pokrmy

Máte rádi smažené pokrmy jako řízek, smažák, hranolky nebo karbanátky? Vyhněte se této úpravě, která je plná tuků, a zvolte dietnější úpravu. Raději se rozhodněte pro dušení, přípravu v páře nebo pečení.

Místo smažených hranolek vyzkoušejte hranolky pečené v troubě, které chutnají velmi dobře.

Omezte solení

Běžný český jídelníček obsahuje až trojnásobné množství denní doporučené dávky soli. Nejenže má toto množství neblahý vliv na zdraví, ale také slané pokrmy více podporují chuť k jídlu a sůl rovněž zadržuje vodu v těle. Omezte solení a raději ochucujte pokrmy bylinkami.

Nesrovnávejte se s ostatními

Neustále máte na mysli, že kolegyně z práce, sousedka nebo kamarádka je štíhlejší než vy? Že někdo z vašeho okolí zhubl minulý rok dvacet kilo? To je přece jejich věc, tady jde o vás a vaše hubnutí. Buďte sami sebou, nikdy nevíte, jaký skutečný příběh má ten, s kým se srovnáváte.

Pravidelně se hýbejte

Pravidelný pohyb je prospěšný nejen kvůli hubnutí, ale i zdravotní stránce. Sportujte několikrát týdně, věnujte se takovému sportu, který vás baví. K tomu přidejte pohyb tam, kde to jde. Nepoužívejte výtah, omezte používání auta nebo vystupujte o zastávku dříve.

Doma můžete cvičit na nějakém stroji. Oblíbený je veslovací trenažér, rotoped nebo stepper.

Chystejte si menší porce

Máte rádi pořádně porce, po kterých se cítíte celkem dost přejedení? Nejenže to není zdravé se takto přejídat, na hubnutí to může škodit. Nachystejte si přiměřeně velkou porci, možná o trošku menší. Po jídle byste neměli být přejedeni a ani mít hlad.

Už jste slyšeli o Ketomixu? Podívejte se na recenzi na KetoMix.

Nenechte se zviklat

V okolí vám ostatní říkají, že přece nemusíte se sebou nic dělat a odrazují vás od toho? Někdy mohou být tyto námitky pravdivé, někteří si nechtějí připustit, že už jsou téměř průhlední, ale většinou to tak není. Podívejte se na sebe reálně, pokud opravdu potřebujete a chcete zhubnout, přehlížejte jejich řeči. Raději je ignorujte, třeba vám vaše odhodlání závidí.

Vyhlédněte si odměnu

Odměna za první splněný cíl vás zajisté potěší a namotivuje nepřestávat. I malý pokrok si žádá odměnu, která by měla být menší. S každým větším splněným cílem si stanovte větší odměnu, která vás potěší. Může to být parfém, oblečení, výlet, zájezd nebo nákup větší věci.

Sladké jen za odměnu

Mlsáte něco sladkého každý den? Máte pocit, že se bez sladkého neobejdete? Asi jste na sladkém trochu závislí. Vyřaďte sladké ze svého jídelníčku a dejte si jen něco za odměnu při výjimečné situaci. Jednou za týden vám určitě zákusek nebo kousek čokolády neuškodí, každý den ale ano.

Používejte menší talíře

Menší porce na velkém talíři může působit směšně, ale co tak klasické velké talíře vyměnit za menší. Budete si myslet, že na něm máte hodně jídla, přitom se bude jednat o menší porci. Ošálíte nejen svou mysl, ale i své chutě.

Zakažte si polotovary

Polotovary často patří k běžné součástí stravy, přitom se jedná mnohdy o zbytečně tučné a slané pokrmy. Žádné polévky a omáčky z pytlíku, předsmažená jídla a jídla v konzervách. Připravte si takový pokrm doma z běžně dostupných surovin. Bude zajisté lepší a dietní.

Znáte Detox Fatburn? Podívejte se na další informace.

Nepřejídejte se večer

Přes den nestíháte jíst a večer byste snědli všechno, co kolem sebe uvidíte? Jezte pravidelně po celý den co několik hodin, ať zamezíte večernímu přejídání. Právě větší porce večer způsobí, že jídlo již nestačíte před spaním spálit a to se postupně uloží do tukových zásob.

Malé tipy a triky mohou způsobit velké věci. Zamyslete se nad tím, ať si konečně splníte sen v podobě nižší váhy.


Nový komentář do diskuze: