Jak zhubnout přes břicho? Znak: snadno

25. červen 2015 | Břicho | Rady | komentáře: 0
zhubnout přes břicho


Myslíte si o sobě, že jste celkem štíhlá, jen vás ale trápí trošku větší břicho? Snažíte se ho pravidelně posilovat, avšak máte pocit, že toto cvičení nemá žádný účinek? Chcete se ho konečně zbavit, ať vás pořád netrápí, že si nemůžete vzít vysněné nebo staré šaty, protože by šlo vidět, že máte větší břicho? Tak se ho zbavte, ale musíte jít na to chytře.

Největší vtip je v tom, že mnoho lidí si myslí, že když budou neustále cvičit jednu partii, že díky tomu zhubnout. Tady je jasný důkaz toho, že i když cvičíte dlouhé měsíce ověřené cviky na břicho, tak vám toto cvičení vůbec nepomůže zbavit se břicha. Opravdu se snažíte, při cvičení nepodvádíte, ale výsledek se stále nedostavil. Co byste s tím měla dělat?

Pokud chcete vědět, jak zhubnout přes břicho, tak vězte, že vám pomůže pouze správná strava a adekvátní pohyb. Nic jiného v tom není.

Hladovky a diety na břicho nepomohou

Možná jste někdy slyšela, že můžete zhubnout přes břicho tím, že budete držet krátkodobou drastickou dietu nebo hladovku. To je pravda, břicho se vám o trošku zmenší ale jen do doby, než zase začnete opět normálně jíst. Takové řešení se rozhodně neřadí k těm dobrým, protože k čemu je, když díky hladovce budete mít menší břicho a pak po jídle zas větší. Takovéto diety a hladovky nemají na hubnutí vůbec žádný účinek. Zhubnete pouze vodu a břicho se vám zmenší z důvodu, že nic nebo téměř nic nejíte.


Vsaďte na pestrou a vyváženou stravu

Správné stravování dokáže udělat hotové zázraky a to nejen u hubnutí přes břicho. Mnoho lidí tvrdí, že se správně stravuje, tak přece musí zhubnout, ale ve skutečnosti mají různé menší nebo větší chyby právě v jídelníčku. Častou chybou je nedostatek bílkovin, zeleniny a tekutin, na druhou stranu nadbytek sacharidů. K tomu se ještě přidá nepravidelná strava, protože každý si nemůže dovolit nebo donutit stravovat se pravidelně a to je teprve začátek.

zdravé stravování

Osvojte se následující rady, které byste měla dodržovat, pokud to myslíte nejen s hubnutím přes břicho vážně.

  • Jezte libové maso, ryby, celozrnné pečivo, mléčné výrobky, luštěniny, obilniny, celozrnné přílohy, oleje, ořechy atd.
  • Jezte dostatek zeleniny a ovoce. Ovoce si ale nedávejte v pozdním odpoledni a večer, je totiž sladké.
  • Upřednostňujte celozrnné potraviny místo klasických.
  • Zapomeňte na sladkosti, polotovary, pochutiny, tučné a sladké pokrmy, fastfood atd.
  • Jezte pravidelně (4 - 6x denně) ve stejných intervalech a rozumném množství.
  • Nepřejídejte se a nehladovějte.
  • Nevynechávejte snídani, dejte si ji max. do dvou hodin od probuzení.
  • Večeři si nedávejte v bájných 17:00, pokud nechodíte spát se slepicemi. Jezte tři hodiny před spaním.
  • Každé jídlo by mělo obsahovat jak sacharidy, tak i bílkoviny a tuky. Ráno jezte více sacharidů a večer si jich dejte méně. Bílkovin si dejte zase ráno méně a večer více.
  • Nevyhýbejte se tukům, protože tuky jsou pro tělo nezbytné.
  • Během hubnutí byste neměli trpět hlady.

Z čeho by se měl skládat jídelníček?

Váš jídelníček by se měl skládat ze 4 - 6 porcí, jezte nejlépe v pravidelných intervalech a v rozumném množství. Toto množství poznáte tak, že po jídle nebudete mít ani hlad a ani se nebudete cítit přesycená. Potraviny vybírejte podle glykemického indexu, čím je menší, tím je to při hubnutí lepší. To, co sníte, má velký vliv na to, jak bude vypadat vaše břicho.

Ráno si dejte snídani, ta by se neměla vynechávat. Můžete sníst jak chleba s něčím, tak i různé kaše, občas vajíčka nebo sypané müsli.
Pak následuje svačina, která je menší. Hodí se na ni ovoce, mléčný výrobek nebo kousek pečiva.
Oběd by měl obsahovat jak bílkoviny (maso, ryba, sýr), tak i přílohu. Neměla by chybět čerstvá zelenina v podobě oblohy nebo zeleninového salátu.
Dále následuje svačina - to si můžete dát mléčný výrobek, salát nebo kousek pečiva.
Večeře by měla být o trošku menší než oběd. Nedoporučuje se vynechávat přílohu, jak je často zažité.
Pokud chodíte pozdě spát, klidně si dejte i druhou večeři. Ta by měla být menší - kousek sýra, zelenina nebo jogurt.

krt

Cvičením břicha se břicha nezbavíte

Jedním z velkých omylů již po dlouhá léta je ten, že když budete cvičit cviky na břicho nebo jinou partii, tak ji zhubnete. To je ale omyl a nikdy vám takové cílené cvičení nepomůže danou partii shodit. Přesně z tohoto důvodu je vaše snaha úplně zbytečná, protože vám toto cvičení na zmenšení břicha vůbec nepomůže. Zakopaný pes je v tom, že na břiše máte nejspíš tuky, které ale tímto cvičením nikdo nemůžete spálit. Tuky se spálí pouze aerobním pohybem (běh, rychlá chůze, jízda na kole, jízda na trenažéru, aerobic atd.), jiným způsobem je nespálíte. Posilování danou partii můžete pouze posílit a vyrýsovat.

pohyb na hubnutí přes břicho

Přestaňte se trápit zbytečným každodenním cvičením na břicho, protože nemá vůbec žádný účinek. Stačí, když budete posilovat břicho dvakrát týdně po 15 minutách. Nezapomeňte, že cviky musejí být provedeny správně, protože špatným cvičením si akorát uškodíte.

Jak cvičit, aby to mělo smysl?

V první řadě potřebujete spálit tuk, který máte na břiše. Ten spálíte již zmiňovaným aerobním pohybem, cvičte nejlépe obden po jedné hodině. Taktéž začněte více chodit, protože i obyčejná chůze má na hubnutí přes břicho vliv. Díky takovému cvičení můžete spálit tuky, které brání tomu, ať máte menší bříško.

Dále je vhodné posilovat celé tělo. Můžete posilovat v posilovně nebo ve fitku na strojích i na podložce. Důležité je posílit zádové svalstvo, které pomáhá správnému držení těla a má vliv i na břicho. Dále se věnujte také svalstvu na zbytku těla (stehna, hýždě, ruce).

Pak posilujte i břicho zmiňovaným způsobem. Stačí ho posilovat dvakrát týdně po 15 minutách. Zkoušejte různé cviky na tuto partii, ale vždy je správně proveďte.

Vadné držení těla

Někdy vůbec není problém v tom, že byste měla na břiše špeky, ale stojí za tím vadné držení těla. Pokud máte sedavou práci nebo nosíte podpatky, přesunuje se váha těla dopředu. Postupně se prohýbá páteř s tím, že břicho, ač štíhlé, se vyklání dopředu. Pokud se vás tento problém týká, bylo by dobré si najít rehabilitační sestru, která vás opět naučí, jak máte správě držet tělo.

Zhubnout přes břicho je celkem náročný úkol, protože ho nezhubnete za měsíc, ale jedná o složitou cestu, u které byste se neměla vzdávat a taktéž byste na tento problém měla nahlížet komplexně. Chce to správnou stravu, dostatek pohybu a energie, ať vydržíte při hubnutí.


 



Přidat nový komentář:

Jméno:
 
.